Sziasztok!
Az elmúlt egy hét alatt a mellékelt fényképeken lévő Kawasaki Z1000 –es motoromról Budapest XIII. kerületben, zárt mélygarázsban, motor letakarva, leláncolva (vissza is takarta a K…..g) mindkét kipufogó dobot ELLOPTÁK. A dobok egyedi gyártásúak voltak. Fekete, karbon Bodis típusú. Kérem aki látja, vagy akinek felajánlják megvételre jutalom ellenében jelentkezzen nálam a 70/334-9423 as telefonszámon. Köszönöm!
Nincs műszerfal, stunt gép.
Nem tudom mitől csúszott be:( ,volt szerelőnél beállította szelephézagot lehet akkor,de nem tudom, épített motor, lehet előző gazdája volt hanyag, még nem tudtam használni a gépet felmerült mindig valami kis gond :(
Nincs letörve, túl szabályos (sík) a felülete.
Oldalról sem tudom kipiszkálni, rúgó lenne a pöcök alatt, nem tudom hogy működik.
Valaki tud tippet adni hogy tudom kiszedni a signal rotor-t a vezérműtengelyből, nekem most síkban van.
kb egy cm kell lenni a vezérműtengely síkjától, mint a képen.
Sziasztok, tegnap cseréltem olajat a motorba, de sajnos felrúgtam az olajos flakont---- kifolyt :( , így kb 2-3 deci híja van, amit csak holnap tudok pótolni! ha a motort egyenesbe állítom, a kémlelő ablakon a minimum szinten van az olajszint! olajnyomás van! így szabad-e közlekedni, vagy bírjam ki holnapig? ( csak mert jo lenne menni pár kört, de így nem nagyon merek) szerintetek?
Nem tudom hogy az ecu, csak tipp, új gyertya, új akksi van benne, tekeri rendesen, a CKPS cseréltük már (elvolt törve a mágnes), hogy írtad CMPS lehet azzal van a baj a vezérműtengely végén van egy kis fém "pöcök" (signal rotor) be van nyomva teljesen a tengelybe, úgy gondoltuk hogy majd a centrifugális erőtől kijön, máshogy nem is tudom hogy lehetne kihúzni. De ha azzal van a gond akkor nem add szikrát akkor meg is van oldva a probléma :) csak ki kell húzni a signal rotor t :)
Köszi a segítséget
pont a dugattyú kiszedést kell első körben intézni
ne tudd meg mennyi retek elbújik benne
én eddig minden megvásárolt motoromnál megcsináltam, általában egy csomó trutyi van a munkahengerekben, a karmantyúk alatt vastagon a retek
utána szinte hozzá sem ér a betét a tárcsához egy jó ideig
Közben megnéztem még egyszer alaposabban, a problémás nyeregnél is csak az egyik oldala szorul kicsit, a betét 0,45-0,5 mm-rel félre van kopva az egyik oldalon.
Már megrendeltem egy új garnitúra betétet.
A dugattyú teljes kiszedését jobb lenne első körben elkerülni mert a fékfolyadékot is már cseréltem benne. Kívülről megpróbálom még egyszer kitakarítani amit ini is írt hátha az új betéttel nem szorul.
Aztán ha ez nem vezet eredményre szétszedem az egészet ahogy írtad. Köszi mindkettőtöknek a tanácsot!
Sztem a 2,5 az jónak mondható. De mondok már dolgot. Pl dugatyúk ki a fékből, tisztít vissza speckó cuccal, főfékné ugyan ez. Persze fékfolyadék csere is. Aztán vagy jobb lesz, vagy nem... Hogyha nem akkor karmantyúk csere...
Az elmúlt egy hét alatt a mellékelt fényképeken lévő Kawasaki Z1000 –es motoromról Budapest XIII. kerületben, zárt mélygarázsban, motor letakarva, leláncolva (vissza is takarta a K…..g) mindkét kipufogó dobot ELLOPTÁK. A dobok egyedi gyártásúak voltak. Fekete, karbon Bodis típusú. Kérem aki látja, vagy akinek felajánlják megvételre jutalom ellenében jelentkezzen nálam a 70/334-9423 as telefonszámon. Köszönöm!
Nem tudom mitől csúszott be:( ,volt szerelőnél beállította szelephézagot lehet akkor,de nem tudom, épített motor, lehet előző gazdája volt hanyag, még nem tudtam használni a gépet felmerült mindig valami kis gond :(
Nincs letörve, túl szabályos (sík) a felülete.
Oldalról sem tudom kipiszkálni, rúgó lenne a pöcök alatt, nem tudom hogy működik.
Mitől csúszna be?
kb egy cm kell lenni a vezérműtengely síkjától, mint a képen.
Köszi a segítséget
ne tudd meg mennyi retek elbújik benne
én eddig minden megvásárolt motoromnál megcsináltam, általában egy csomó trutyi van a munkahengerekben, a karmantyúk alatt vastagon a retek
utána szinte hozzá sem ér a betét a tárcsához egy jó ideig
Én is most intézem hozzá az enyémet.
Bájó 30/963-9033
http://www.ohlins.hu/?id=1&al=...
25 körül van egy felújítás.
Már megrendeltem egy új garnitúra betétet.
A dugattyú teljes kiszedését jobb lenne első körben elkerülni mert a fékfolyadékot is már cseréltem benne. Kívülről megpróbálom még egyszer kitakarítani amit ini is írt hátha az új betéttel nem szorul.
Aztán ha ez nem vezet eredményre szétszedem az egészet ahogy írtad. Köszi mindkettőtöknek a tanácsot!