Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nincs rugó a pöcök alatt bele van préselve valószinüleg letört ... különben így nem is működhet
Sziasztok!
Az elmúlt egy hét alatt a mellékelt fényképeken lévő Kawasaki Z1000 –es motoromról Budapest XIII. kerületben, zárt mélygarázsban, motor letakarva, leláncolva (vissza is takarta a K…..g) mindkét kipufogó dobot ELLOPTÁK. A dobok egyedi gyártásúak voltak. Fekete, karbon Bodis típusú. Kérem aki látja, vagy akinek felajánlják megvételre jutalom ellenében jelentkezzen nálam a 70/334-9423 as telefonszámon. Köszönöm!
Nincs műszerfal, stunt gép.
Nem tudom mitől csúszott be:( ,volt szerelőnél beállította szelephézagot lehet akkor,de nem tudom, épített motor, lehet előző gazdája volt hanyag, még nem tudtam használni a gépet felmerült mindig valami kis gond :(
Nincs letörve, túl szabályos (sík) a felülete.
Oldalról sem tudom kipiszkálni, rúgó lenne a pöcök alatt, nem tudom hogy működik.
Nem lehet hogy le van törve a tengelyről?
Mitől csúszna be?
A hibakód a műszerfalon nem tűnt fel?
Azigen. Oszt mi lett vele?
Valaki tud tippet adni hogy tudom kiszedni a signal rotor-t a vezérműtengelyből, nekem most síkban van.
kb egy cm kell lenni a vezérműtengely síkjától, mint a képen.
Sztem mehetsz nyugodtan, csak ne sokat nagy fordulaton, mert akkor eszegethet az olajból...
Sziasztok, tegnap cseréltem olajat a motorba, de sajnos felrúgtam az olajos flakont---- kifolyt :( , így kb 2-3 deci híja van, amit csak holnap tudok pótolni! ha a motort egyenesbe állítom, a kémlelő ablakon a minimum szinten van az olajszint! olajnyomás van! így szabad-e közlekedni, vagy bírjam ki holnapig? ( csak mert jo lenne menni pár kört, de így nem nagyon merek) szerintetek?
Nem tudom hogy az ecu, csak tipp, új gyertya, új akksi van benne, tekeri rendesen, a CKPS cseréltük már (elvolt törve a mágnes), hogy írtad CMPS lehet azzal van a baj a vezérműtengely végén van egy kis fém "pöcök" (signal rotor) be van nyomva teljesen a tengelybe, úgy gondoltuk hogy majd a centrifugális erőtől kijön, máshogy nem is tudom hogy lehetne kihúzni. De ha azzal van a gond akkor nem add szikrát akkor meg is van oldva a probléma :) csak ki kell húzni a signal rotor t :)
Köszi a segítséget
Azért a nyeregben a dugattyú alatt is lehet érdekességeket találni...
Persze.
pont a dugattyú kiszedést kell első körben intézni
ne tudd meg mennyi retek elbújik benne
én eddig minden megvásárolt motoromnál megcsináltam, általában egy csomó trutyi van a munkahengerekben, a karmantyúk alatt vastagon a retek
utána szinte hozzá sem ér a betét a tárcsához egy jó ideig
motor nélkül is küldhetem?
Nincsmit.
Én is most intézem hozzá az enyémet.
köszönöm.
Jólvan.
Jah, ez igaz mert lehet nem lesz utána féke...
Igen,
Bájó 30/963-9033
http://www.ohlins.hu/?id=1&al=...
25 körül van egy felújítás.
Ha nem ért hozzá inkább ne szedje ki a dugattyút. Meg kell járatni.
Közben megnéztem még egyszer alaposabban, a problémás nyeregnél is csak az egyik oldala szorul kicsit, a betét 0,45-0,5 mm-rel félre van kopva az egyik oldalon.
Már megrendeltem egy új garnitúra betétet.
A dugattyú teljes kiszedését jobb lenne első körben elkerülni mert a fékfolyadékot is már cseréltem benne. Kívülről megpróbálom még egyszer kitakarítani amit ini is írt hátha az új betéttel nem szorul.
Aztán ha ez nem vezet eredményre szétszedem az egészet ahogy írtad. Köszi mindkettőtöknek a tanácsot!
éreztem... esetleg tudsz/tudnátok ajánlani valakit? tudom, hogy nehéz belőni az árat, de nagyjából mennyibe kerülhet?
a karmantyú-porvédő bemarását ki kell tisztogatni utána érezhetően kevésbé fogja majd a tárcsát
Sztem a 2,5 az jónak mondható. De mondok már dolgot. Pl dugatyúk ki a fékből, tisztít vissza speckó cuccal, főfékné ugyan ez. Persze fékfolyadék csere is. Aztán vagy jobb lesz, vagy nem... Hogyha nem akkor karmantyúk csere...