Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hát nem épp jó a szelepeknek ha nagyon szikrázgat meg lángolgat...
Hi,
Nézd meg mennyi a kartergáz. Mérjetek kompressziót a hengerekben.
Lehet a szokásos a bibi, bár az a réginél volt.
Hi,
Ez baromi sok minden lehet. Honnan tudod, h ECM hiba?
Pl lehet trafó, gyertya, TO szenzor, CKPS szenzor, CMPS szenzor...
Teker rendesen?
Szia,
Persze, h létezik. Én is úgy oldottam meg a régi motoromon. Külön kapcsolót neki. 2x3 pólusú 2 állásos kapcsolóval.
Hátsó teleszkóp vége...
Fel kell újíttatni.
no problem,;) motorféknél normális dolog a visszadurrogás motorféknél,ha nyitott a rendszer
84 es DT ?
Ha épp nem megszakítós akkor tekercseknél kell körülnézni , vezetékek szintén. persze CDI is lehet bajos . szóval mérni kell ha nem látszik semmi szemre..
Hali ha 2,2 diodat odakotsz a plussz relé után,akkor villog mind a 4 mert a diodak atengedik az áramot,ha pedig az eredetiről kapcsolod akkor csak 2 mivel a diodak nem engedik a visszáramot :)
Hello
Ínjentoros Sradom van, nem add szikrát a gyertya, az Ecu-m lesz a hiba, hogy tudom kimérni vagy valaki tudd hasznos tippet adni :)
Előre is köszi !
Sziasztok!
Aki jártas robogószerelésben,kérem segítsen!
4ütemű Honda Dió AF56-os gyári variátorszíj mérete:670x17.7es
Felrakható rá a 0.3mm rel szélesebb 670x18 as?Ha igen,mennyibe befolyásolja a hajtást?Nagyobb sebesség,kisebb nyomaték?
Köszönöm előre is a válaszokat!
Sziasztok!

Az mitől lehet, hogy gyári futóműbeállítási értékeknél "pumpál" a motor hátulja. Néha olyan mintha lapos lenne a kerék.
köszönöm.ezt már megtaláltam,de igazából nem sikerült letöltenem eddig.450- hoz a lista,de a gondolom egyforma szinte minden.
Tirisztoros gyújtás esetén (márpedig az lesz szerintem), a gyújtótrafó primer kivezetései között 0.5-1 ohm-ot kell mérned. A szekunder (nagyfesz) kör pedig általában 5 Kohm-körüli értékű. Persze ettől még lehet menetzárlatos vagy akár át is üthet a trafó, de legalább el tudsz indulni valamerre.
Köszönöm megnéztem őket de mindkettő más.Nem aggódok tudok majd szerezni de 20 ezrem most momentán nincs rá.
Igen ez a 20ezer nekem húzós ár biztos van aki meg sem érzi de én nem tartozom azok közé.
kimondat a varázsszót :)

A kétáramköröst, ezt a szót kerestem.

Köszönöm
Sziasztok!
'84-es évjáratú Yamaha DT 80-on nincs semmi szikra. Tudnátok valamit mondani mi lehet a baj, mit tudok vele csinálni? Esetleg a trafót hogy tudom ellenőrizni, hogy rossz-e ?
vagy még ez is: mikuni karburátor
sziasztok.tudna segíteni valaki,honda crf 250 x service manual kellene ,mert jövő héten szeretném a blokkot összerakni.
Nem tudom ez mekkora, de kérdezz rá:

mikuni karburátor
húzós ára van? akkor egy fcr41-nek mi van?
Sziasztok.Egy gsr600-ra felraktunk egy BODIS nyitott rendszert katalizátor nélkül és most a kipufogó szikrázik vagy lángot lő néha amikor nagy fordulatrol elveszem a gázt.Ez mennyire káros a motornak?Köszi.
Jó reggelt mindenkinek!
Hát a karbival kapcsolatban nekem is a csere jutott eszembe.Ezt a csavart innen kifurni elég cink meg már félre is van fúrva az előző tulaj jóvoltából.Keresgéltem karbikat de elég húzós ára van a mikuni 19-nek.Majd még keresgélek de ha itt valakinek van esetleg szivesen elbótólnám vele.
Szép napot!
Szia!

Örülök hogy megoldódott az elektromos gond. Viszont a karburátornál nagyon úgy néz ki, hogy cserélni kell a felső részt. Ilyen furkált csavart már nem nagyon lehet kibányászni további sérülés nélkül. Úgy vélem jobban jársz ha veszel másik karburátort, ez meg jó lesz alkatrésznek.
az árammal nem kell babrálni, mert az állandó ha van gyújtás
a kapcsoló a "testet" kapcsolja az indexeken keresztül
de akkor is 2 áramkörös kell mert össze kell kötnöd az oldalakat a villogtatóval
ilyen kapcsoló meg van 1000féle párszáz ft-től párezerig