az első az nekem is eszembe jutott, de elvetettem, mert ha úgy felejtem, akkor baj lehet belőle.
elég ha gyújtásról villog, de egy kapcsolót akarok kapcsolni. ami egyrészt összekapocsolja a bal és jobb oldalt, másrészt áramot ad a reléről. tehát egy kart billentek át, és két teljesen külön áramkört kapcsolok. ilyet nem tudom, hogy van-e. de majd bemegyek valami eletrnikai bótba, pofán csak nem csapnak ha megkérdezem :)
sima kapcsolóval csak úgy tudod megcsinálni hogy az eredeti kapcsolóval kapcsolsz bármelyik irányba és akkor a plusszal meg összekötöd a 2 felet
ehhez egy sima 2 állású 2 lábú kapcsoló is jó
de ha úgy akarod hogy kulcs(gyújtás) nélkül is villogjon oda spéci kapcsoló kell ami több áramkört kapcsol egyszerre
sziasztok
Szeretnék vészvillogót tenni a mocira.
ledes indexek vannak rajta, hozzávaló relével, tehát a relé bírni fogja.
az alapötlet az volt, hogy összekötöm a jobb és a bal oldali ágat elöl vagy hátul, ez kap a relé kapcsoló lábáról áramot és villogni fog, ez így működőképes is, csak ha ezt megcsinálom akkor csak vészvillogóm lesz.
várok ötleteket mit lehetne.
én egy olyan kapcsolóban gondolkozom, ami 2 külön ágat kapcsol, azaz olyan mintha 2 különálló kapcsoló lenne /nem tudom van-e ilyen/ egyik ág az összekötést, a másik meg a tápot adná.
kérdés, hogy van-e ilyen kapcsoló, főleg, olyan amit motorra értelmes módon használható helyre fel tudok szerelni, mivel úgy akarom megcsinálni, hogy menet közben is kézreessen.
Ha nincs akkor létezik-e olyan relé, ami ezt a cél szolgálja, és elbírja-e a villogást, illetve hol lehet beszerezni / akár kapcsolót, akár relét lehetőleg győrhöz közel, vagy webshopon /
előre is köszönöm az ötleteket.
Sziasztok.
Beraktam az új fesszabit most már töltés is van.Megoldódott a kürt és öninditó probléma a nyomógomb érintkezője volt oxidos illetve a másikon le volt esve a forrasztás.Most már minden elektronika működik viszont elakadtam a karbival.Nem tudom beállitani mert a keverék csavart beletörte a "szögelőgép"és dől bele a nafta torpan köpköd stb.Hogy lehet ezt a csavart kiszedni mert látni hogy már fúrták is?Vagy szerezzek egy másik karbit?Mikuni F-45 van beleütve.Létezik ilyesmi?
Előre is köszönöm!
Hali.
Köszönöm a válaszokat.Féklámpa kapcsoló csere megvolt most már világit is.Akkuban van delej elég 12.8v mértem alapjáraton.A relé viszont nem tudom hol leledzik a motoron.A burkolat alatt lenne vagy elől a fesszabályzó környékén?
És hogy néz ki egyáltalán.
avval az alfa vétellel nem csúsztál meg egy kicsit?
mondjuk 30 évet?
a nagy futókért már elkérnek 5-6 ezret is 1 napra, meg nem árt valami nagyobb gép ami húzza
bár a t4 már simán viszi, annyira nem szereti, és kell mellé nehézpót vizsga
p rendszámért meg keress egy szervizest 10 pénzért meg egy kajáért jó eséllyel elmegy veled p-rendszámostól
Nekem az Isten nagy betű, mert belőle csak egy van. Ha egy ismeretlen JóskaPistának megadod a tiszteletet hogy nagy betűvel kezded a nevét, akkor szerintem ez alap. A helyesírást meg leszarom, egyébként általánosban 5-ös voltam belőle. Ha csak ennyi a gond, akkor dobj be egy jéghideg borsodit, addig sem okoskodsz.
Uh, ez nem valami szép látvány. Szabályzó csere mindenképpen. Az önindító is lehet rossz, de a fékkar működtet egy mikrokapcsolót amit érdemes lenne kimérni, hogy kapcsol-e. Aztán az indítórelé is lehet hibás. A kürt is hasonlóképpen, csak ellenőrizni kellene hogy jó -e egyáltalán. Gyakorlatilag szólnia kellene akkuról is. rengeteg hiba lehetőség van, csak türelem kérdése az egész.
P rendszámot tud valaki 1napra? Ez a hétvége vasárnap.
Hol, mennyiért?
Neten amiket találtam mindenhol kérnek 40-50e kaukciót, és úgy már nem jönne össze amit venni akarok!
Üdv! Köszi a segítséget ma faterom hozott egy másik mérőt mert nem hitte el hogy a kivett aksi töltőre rakva 19V-ot mutat és hát kiderült nem jó a mérőnk. Ma kimértük jó mérővel és csak 10-11 V-al tölt és egyszer csak egy nagy puffanás kiköpte a generátor deknin a tömítésnél az olajat felforrt az olaj a tekercs miatt és a tekercs elvan égve valami oknál fogva nem a kartergáz kivezetőn jött le a nyomás furcsa néztem is nagyokat szóval most szükségem lenne egy generátor tekercsre ha esetleg valaki tud az kérem írjon. Üdv! Ákos
Sziasztok!
Kis segitség kellene robogó ügyben.A lánykámnak vettem egy Matrix-ot de az előző tulaj nagy szögelőgép volt és tákolt rajta mindent amiket apránként már sikerült kijavitanom.Olyasmi probléámám van hogy nem indit öninditóval hiába húzom be a féket valamint a kürt sem szól de egyébként minden elektromosság működik.Kivettem belőle a feszültség szbályozót és a képen látni hogy mi fogadott.Lehet ettől az alkatrésztől a felsorolt hiba?
Veszek új szbályzót de ha a hiba akkor is megmarad merre keresgéljek tovább?
Előre is köszönöm!
Sziasztok!
Adott egy yamaha tzr 250es 2t motor. Már nem mai csirke, de rendben van. A karbik rendesen be vannak állítva faszán megy 10 percig utána elkezd ömleni a túlfolyókon a benzin. Hiába zárom el a csapot elfolyik a nafta. Vákuumos a rendszer de csak egyik karbitól jön vákuumcső. A tűszelepek első 10 percben zárnak utána nem? Hol lehetne szerezni hozzá másikat?
Előre is köszi!
elég ha gyújtásról villog, de egy kapcsolót akarok kapcsolni. ami egyrészt összekapocsolja a bal és jobb oldalt, másrészt áramot ad a reléről. tehát egy kart billentek át, és két teljesen külön áramkört kapcsolok. ilyet nem tudom, hogy van-e. de majd bemegyek valami eletrnikai bótba, pofán csak nem csapnak ha megkérdezem :)