Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

csak probara lett kicserelve. kolcson alkatresz volt, nem az volt a hiba, ment vissza a regi!
De igen, igazad van, mielobb gepre kellene keruljon.

Valaki Godollo kornyeken rendelkezik geppel? :))
lehet nem ártana még mielőtt le nem cseréltek mindent feleslegesen
a muszerfali menuben nem ad ki hibakodot, gepre dugva meg nem volt!
hibakód nincs ? lehet a motorvezérlő szarakodik
Sziasztok!

Bajban vagyok! Olyannyira, hogy a szerelo sem talalja a hibat! Akinek barmi epito jellegu otlete van a lent emlitett problemara, kerem ossza meg velem, söröm van dögivel! :)

Yamaha R6 2003.06
Inditas utan furcsa alapjarat. Nem all le.
Menet kozben, gazadasnal betorpan! Fokent alacsony fordulatszamon es neha a semmibol elojon a nyomatek.
Nincs ero es betorpan gazadasra.

Injektor sor cserelve.

Valakinek otlet? Itt a nyar es en autozok, ez szornyu! :/ :)
ok. és azt hol állítsam, h mennyi benzint kapjon? a Síbertűt melyik rovátkába tegyem?
ezért kérdeztem rá 2x hogy mit is akar, mert nekem is ez jött le hogy vízzel akarná mosogatni....
Mi a ku....a Istent akarsz csinálni?! Ember, te szedsz valamit?!....
akkor a megállító drótot kell kimérni fekete-fehér mikor le van állítva a kontakt testet kapcsol
Nem hiszem mert a hosszabb használat itt 3 km kb. Ha viszont lehúzom a gyújtótrafol a vezetéket akkor megáll.
Hengerfejre, gyertyára lerakódott hosszabb használat utáni, izzó koksz nem okozhatja? Csak egy tipp, laikusként.
Igen riasztós de nem tudja a távindítás funkciót.
Nem szokott rendetlenkedni a risztó.
Testkábelt mondták hogy nézzem meg.
Ha előtte nem volt gond akkor a helyedben még egyszer neki futnék annak a karburátornak.
Vagy inkább +benzint adhat a másik féle megoldás egy járaton keresztül nem levegőt..?.sorry...
Amúgy az se mindegy hol a csavar a légszűrő felöli oldalon vagy a henger felöli oldalon,betekerése elzárása a vákumot növelheti vagyis a felvett benzinmennyiséget vagy ténylegesen levegőt adhat (asszem).De alapesetben mindenképpen sűrűbbé teszi a keveréket a befelé tekerés,tehát ha extrém sok a benzin vagy kevés a levegő valami miatt akkor tudok elképzelni ilyen szélsőséges felállást.
szóval motorblokkot akarsz mosni belülről vízzel?
Ez elég fura jelenség ezért fura válaszok is eszembejutnak,de hátha.Lehet rengeteg benzint kap.
-Pl elnyomtad az úszót
-Tűvel szétbarmoltad a fúvókákat
-Tűszelep nem zár ,bár ekkor a túlfolyón is jönne
Honda XL-ről szól az előző bejegyzés és locsolócső oldalról átfolyatva.
riasztó van benne ? az szokott szarakodni
mit akarsz mosni mivel?
helo topik
Szerintetek nagy kánikulában a napon hagyott tűzforró blokknál megcsinálhatom e hogy a levett kuplkungoldali blokkfedél felé döntve a blokkot a másik oldalon lévő olajleeresztrőn át locsolócsővel átmosom aztán hagyom száradni feltöltöm olajjal átborogatom minden oldal felé csak épen fejtetőre nem állítom meg is forgatom lábbal a berúgót.ennyi elég e hogy ne rozsdásodjon..?

Máskülönben mosóolajjal kellene átmosnom csak érintetlen az olajszűrő nem akarom felhasználni a dzsuvázáshoz.
mérten úgy is töltést hogy bent volt az aksi, akkor is 13-16 V között töltött fordulattól függően.
Az aksit nem szabad kivenni . Annak benne kell lennie! 13-8-14,8 között mondható jónak a töltés. Bármelyik fordulaton!
Valószínű a fesszabályzód tönkre ment!
Ki kell mérni a generátort is!
Üdv! a segítségeteket kérném! Nemrég vettem egy 1988 as Honda VFR400R nc24-es motort kb 2000 ezer km-er után nem indult a motor, lemerült az aksi betoltam és alapjáraton ( 2000-es fordulat) leállt. Vettem új aksit és azzal is ezt csinálta, átnéztem a vezetékeket a generátor vezetékei elvoltak égve a feszabályzó csatlakozójánál (lazák voltak), kicseréltem azóta nem melegszik a csatlakozó az összes csatlakozást átnéztem és semmi hibát nem találtam (letakarítottam őket kontakt spray minden) a töltés alapjáraton aksi nélkül 13,4V fordulaton 15-16V (ha aksival elindítom és kiveszem akkor alapjáraton sem áll le, csak ha menet közben merül le az aksi ) ha világítás nélkül megyek akkor nincs semmi baja a motornak de átnéztem a világítást is és mindenhol gyári égő ott is minden csatlakozó átnézve, takarítva. Remélem van valaki nálam okosabb aki tud segíteni esetleg egy kapcsolási rajzot ha tudna valaki és adatokat az elektronikáról vagy valami ötlet hogy mi lehet. Előre is köszönöm a segítségetek remélem tud valaki segíteni Üdv! Ákos
Halihó egy gyors kérdésem lenne. Adott egy kínai 4t robi.
Kicseréltük a gyujtáskapcsolót de a hiba továbbra is fenn áll.
Időszakosan gondol egyet és kulcs kivét után nem hajlandó leállni.
tippek?