Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

oké bocs most eset le...és kösz mindent és bocs hogy ennyire idegesitővagyok csak már asetom holvagyok...továbiszép napot
te nyíregyházán laksz én meg mosonmagyaróváron szóval felesleges lenne telószámot adnom mert amugy is 400 kim választ el bennünket....szóval találsz te nálamnál közelebbi helyet is.pl bp ! de ha googléba beírod hogy hűtújavíttás vagy hasonló akkor biztosan találsz.vagy megkérdezel még pár szobában más fórumos srácot is a hegesztésről........... enyit tudok segítteni szia
oké értelek és köszi...telefonszámot vagy e-mail címet nem tunáladni ott ahol hegesztenek?
nálunk mosonmagyaróváron is hegesztenek alut.szóval csak megfelelő helyre kell vinned a hűtőt........amugy ha jól tudom akkor léteznek hozzá külömböző fémtartalmú ragasztók is meg epoxigyanta amivel lehet őket javíttani..........szia
szia ----hát a simmeringet már énis raktam be úgy hogy tök új volt és mégis folyt a tuaregemből........lehet hogy aszimmering sérült meg berakás közben de lehet hogy a szár a rosz........szedd szét és nézd meg jobban hogy hogyan kell összerakni -takarítsd ki a szimering helyét egy rongyal és ragd újból össze!

üdv gábor
van egy 125-ös dt m elgörbültek a teloi kipréseltetem öket vettem uj szimeringeket bele 3 hete lett öszerakva
és észre vettem a napokban hogy folyik az egyik szimering elég rendesen
kérdésem :mitöl lehet ez ? lehet hogy csak a szimering lett rosz vagy az miatt is lehet hogy nagyon picit lötyög a fölsö rész az alsóban (a csuszo perselyek kopottsága miatt )? vagy más ötlet?
lehet alumíniumot hegeszteni
keres megfelelő céget és megcsinálják pl tartályokat készítő
mondjuk ez nem lesz könnyű
sziasztok lenne egy ortári nagy gondom vagy is számomra ...kijukat az egyik hütőm a mocimba de az a gond hogy aluminiumból van és azt monták hogy azt nem lehet hegeszteni.... és ebe kérnék tanácsot hogy mit tegyek vegyek ujat vagy ragaszam meg vagy azt hogy lehet a juk eltüntetését?előre is kösz
Sziasztok!

Van egy K6-os 750-esem,sérülten vettem s miután összeraktam elindítottam. Hidegen indul,melegen viszont nem.Volt már Márkaszervízben ahol kicseréltek egy jeladót a hengerfejben de a jelenség ugyan az maradt.Segítségeteket kérném hátha van tapasztalat illetve ötlet hogy hol tudnák orvosolni a problémámat.
halisztok.
Dekompressió nélkül letudom rugni a dr350 em berugóját.nehezen de lemegy.sztetek lelehet vagy az enyémben rossz a kompresszió?
Sziasztok! Segítségeteket szeretném kérni! Tudja valaki, hogy a CR 500 R- nek hány fokra kell állítani az előgyújtását felső holtpont elé? 2 service manualt is átnéztem, de egyszerűen nem találtam meg. Biztosan én vagyok a figyelmetlen, de ettől még nem tudom a pontos értéket. Megköszönném, de légyszi ne hasra, hanem csak aki pontos adatot tud (körülbelül én is tudom). Köszi!
22900 tól már van szett
Szia!
szerintem a levegőcsavar a neve szerint is Alapjárati levegőcsavar, tehát csak az üresjáratnál van nagyobb jelentősége, ill az abból való átmenetnél. (hogy veszi a gázt).
Ha biztos vagy benne, hogy keveset kap, akkor esetleg fúvókacserével tudsz még manipulálni, meg a benzinszinttel az úszóházban, bár az utóbbi kockázatosabb. (Úgy csináld, hogy ha nem jó, akkor vissza tudd állítani)
hello mindenkinek, egy kis segitség kéne,boltoltam egy gilera mx1-et ac hibával, az ac problémát megoldottam, viszont ami a fö gondom szivatoval indul el, és csak azzal hajnandó menni, ha visszatolom a szivatót, kb 4000 alatt leáll, felette megy (borzalmasan füstöl) lehet hogy nagyon olajdus keverék van benne lehet ez a gondja? ha lefulladásnál visszanyomom a szivatot akkor megintr jár rendesen. ha a szivatot elzárom kb 5 10 másodpercig jó utána olyan minha kifogyna, van valami tippetek erre a jelenségre, a segitségeket elöre is köszönöm üdv mindenkinek gábor. az msn:hsskft@freemail.hu ott mindig elérhetö vagyok.
Értelek mit mondasz de gyárilag ez a gyertya kell bele.9es hőértékü.
aztírták nekem még régebben hogy az a baj hogy sok levegőt kap és ez végett nagyobb a hömérsékletnek az égéskor és hogy attól fehér.azért kellene tudnom hogyan is állítsam be a karbit.
Aztírták hogy a levegőcsavart benntről kifele tekerve lesz egy olyan tartomány ahol az alapjárat a legnagyobb.és annak a tartománynak a közepén a legjobb.de nem úgy néz ki.
félek mert azt mondták hogy nem jó ha ilyen mert a nagy hőérték nyújtja a szelepeket és akár el is égetheti őket vagy besülhetnek .
ezért volna jó ha valaki tudna segíteni hoghy jó legyen.
Nem igazán orvosoltam. Lazítottam ! a csavaron fél fordulatot, (ami a rugót nyomja), és erre jelentősen elcsendesedett.
Próbaképpen feszítettem is rajta, és abbahagyta a zörejt, de nem mertem úgy hagyni, mert az esetleges túlfeszítés jobban árthat.
Én még nem hallottam olajnyomásos láncfeszítésről, bár nem vagyok profi. Szelepemelő, az szokott lenni hidrotőkés, de az a szelephézag ellen van.
Hát, bennem az merült fel, hogy jó ennek a gyertyának a hőértéke?
Mert a töve, a menet vége igen kormos, csak az elektródák fehérek. Lehet, hogy túlmelexik, azért világos.
szevasztok!
Segítségeteket kérném hogy suzuki dr 350 motoromon milyen módszerrel tudnám beállítani a karbit?Mert most fehér a gyertyaképem de állítottam a súblertűn hogy többet kapjon és még most is fehér.
Ha valaki leírná részletesen hogy csináljam biztos sikerülne.
itt van a gyertyámról kép.
DPR9EA-9 gyertya van benne.
Remélem tud segíteni valaki.
Köszi
hell! a tank bal ooldalán van a hátsó részén alul 2 db saru
Lapar.
Hogyan orvosoltad a vezérműlánc-feszitő hibáját?
Alkatrész cserével vagy talán van rá valami megoldás? Én úgy láttam hogy a feszités az olajnyomásos elven működik......Köszi....
bobyjuing!
Esetleg vezérműláncfeszítő?
Nekem az "ketyegett", és a szervízben is azt hitték, hogy szelephézag. Csak a beállítástól sem múlt el, azóta nem is tartom őket sokra..., nekem kellett rájönnöm.

És annak mi az ára?
csak uj van sajna
Hali Bakonymotor!

Van ZZR400-600ashoz láncod meg lánckereked? nem akarok újat veni, amenyiben találok használható bontottat egyben. lánc az tudtommal 530as. elöl 14 fogas, hátul 49 fogas lánckerekek vannak.


üdv: &rash
Hello
Kétutemű mocihoz kéne segítség: Nagy fordulaton akadozik a gyújtás, olyan mint ha az olajtol fulldokolna(de persze nem az a hiba)! Tirisztoros gyujtasnál elofordulhat ilyen?