te nyíregyházán laksz én meg mosonmagyaróváron szóval felesleges lenne telószámot adnom mert amugy is 400 kim választ el bennünket....szóval találsz te nálamnál közelebbi helyet is.pl bp ! de ha googléba beírod hogy hűtújavíttás vagy hasonló akkor biztosan találsz.vagy megkérdezel még pár szobában más fórumos srácot is a hegesztésről........... enyit tudok segítteni szia
nálunk mosonmagyaróváron is hegesztenek alut.szóval csak megfelelő helyre kell vinned a hűtőt........amugy ha jól tudom akkor léteznek hozzá külömböző fémtartalmú ragasztók is meg epoxigyanta amivel lehet őket javíttani..........szia
szia ----hát a simmeringet már énis raktam be úgy hogy tök új volt és mégis folyt a tuaregemből........lehet hogy aszimmering sérült meg berakás közben de lehet hogy a szár a rosz........szedd szét és nézd meg jobban hogy hogyan kell összerakni -takarítsd ki a szimering helyét egy rongyal és ragd újból össze!
van egy 125-ös dt m elgörbültek a teloi kipréseltetem öket vettem uj szimeringeket bele 3 hete lett öszerakva
és észre vettem a napokban hogy folyik az egyik szimering elég rendesen
kérdésem :mitöl lehet ez ? lehet hogy csak a szimering lett rosz vagy az miatt is lehet hogy nagyon picit lötyög a fölsö rész az alsóban (a csuszo perselyek kopottsága miatt )? vagy más ötlet?
sziasztok lenne egy ortári nagy gondom vagy is számomra ...kijukat az egyik hütőm a mocimba de az a gond hogy aluminiumból van és azt monták hogy azt nem lehet hegeszteni.... és ebe kérnék tanácsot hogy mit tegyek vegyek ujat vagy ragaszam meg vagy azt hogy lehet a juk eltüntetését?előre is kösz
Van egy K6-os 750-esem,sérülten vettem s miután összeraktam elindítottam. Hidegen indul,melegen viszont nem.Volt már Márkaszervízben ahol kicseréltek egy jeladót a hengerfejben de a jelenség ugyan az maradt.Segítségeteket kérném hátha van tapasztalat illetve ötlet hogy hol tudnák orvosolni a problémámat.
Sziasztok! Segítségeteket szeretném kérni! Tudja valaki, hogy a CR 500 R- nek hány fokra kell állítani az előgyújtását felső holtpont elé? 2 service manualt is átnéztem, de egyszerűen nem találtam meg. Biztosan én vagyok a figyelmetlen, de ettől még nem tudom a pontos értéket. Megköszönném, de légyszi ne hasra, hanem csak aki pontos adatot tud (körülbelül én is tudom). Köszi!
Szia!
szerintem a levegőcsavar a neve szerint is Alapjárati levegőcsavar, tehát csak az üresjáratnál van nagyobb jelentősége, ill az abból való átmenetnél. (hogy veszi a gázt).
Ha biztos vagy benne, hogy keveset kap, akkor esetleg fúvókacserével tudsz még manipulálni, meg a benzinszinttel az úszóházban, bár az utóbbi kockázatosabb. (Úgy csináld, hogy ha nem jó, akkor vissza tudd állítani)
hello mindenkinek, egy kis segitség kéne,boltoltam egy gilera mx1-et ac hibával, az ac problémát megoldottam, viszont ami a fö gondom szivatoval indul el, és csak azzal hajnandó menni, ha visszatolom a szivatót, kb 4000 alatt leáll, felette megy (borzalmasan füstöl) lehet hogy nagyon olajdus keverék van benne lehet ez a gondja? ha lefulladásnál visszanyomom a szivatot akkor megintr jár rendesen. ha a szivatot elzárom kb 5 10 másodpercig jó utána olyan minha kifogyna, van valami tippetek erre a jelenségre, a segitségeket elöre is köszönöm üdv mindenkinek gábor. az msn:hsskft@freemail.hu ott mindig elérhetö vagyok.
Értelek mit mondasz de gyárilag ez a gyertya kell bele.9es hőértékü.
aztírták nekem még régebben hogy az a baj hogy sok levegőt kap és ez végett nagyobb a hömérsékletnek az égéskor és hogy attól fehér.azért kellene tudnom hogyan is állítsam be a karbit.
Aztírták hogy a levegőcsavart benntről kifele tekerve lesz egy olyan tartomány ahol az alapjárat a legnagyobb.és annak a tartománynak a közepén a legjobb.de nem úgy néz ki.
félek mert azt mondták hogy nem jó ha ilyen mert a nagy hőérték nyújtja a szelepeket és akár el is égetheti őket vagy besülhetnek .
ezért volna jó ha valaki tudna segíteni hoghy jó legyen.
Nem igazán orvosoltam. Lazítottam ! a csavaron fél fordulatot, (ami a rugót nyomja), és erre jelentősen elcsendesedett.
Próbaképpen feszítettem is rajta, és abbahagyta a zörejt, de nem mertem úgy hagyni, mert az esetleges túlfeszítés jobban árthat.
Én még nem hallottam olajnyomásos láncfeszítésről, bár nem vagyok profi. Szelepemelő, az szokott lenni hidrotőkés, de az a szelephézag ellen van.
Hát, bennem az merült fel, hogy jó ennek a gyertyának a hőértéke?
Mert a töve, a menet vége igen kormos, csak az elektródák fehérek. Lehet, hogy túlmelexik, azért világos.
szevasztok!
Segítségeteket kérném hogy suzuki dr 350 motoromon milyen módszerrel tudnám beállítani a karbit?Mert most fehér a gyertyaképem de állítottam a súblertűn hogy többet kapjon és még most is fehér.
Ha valaki leírná részletesen hogy csináljam biztos sikerülne.
itt van a gyertyámról kép.
DPR9EA-9 gyertya van benne.
Remélem tud segíteni valaki.
Köszi
Lapar.
Hogyan orvosoltad a vezérműlánc-feszitő hibáját?
Alkatrész cserével vagy talán van rá valami megoldás? Én úgy láttam hogy a feszités az olajnyomásos elven működik......Köszi....
bobyjuing!
Esetleg vezérműláncfeszítő?
Nekem az "ketyegett", és a szervízben is azt hitték, hogy szelephézag. Csak a beállítástól sem múlt el, azóta nem is tartom őket sokra..., nekem kellett rájönnöm.
Van ZZR400-600ashoz láncod meg lánckereked? nem akarok újat veni, amenyiben találok használható bontottat egyben. lánc az tudtommal 530as. elöl 14 fogas, hátul 49 fogas lánckerekek vannak.
Hello
Kétutemű mocihoz kéne segítség: Nagy fordulaton akadozik a gyújtás, olyan mint ha az olajtol fulldokolna(de persze nem az a hiba)! Tirisztoros gyujtasnál elofordulhat ilyen?
üdv gábor
és észre vettem a napokban hogy folyik az egyik szimering elég rendesen
kérdésem :mitöl lehet ez ? lehet hogy csak a szimering lett rosz vagy az miatt is lehet hogy nagyon picit lötyög a fölsö rész az alsóban (a csuszo perselyek kopottsága miatt )? vagy más ötlet?
keres megfelelő céget és megcsinálják pl tartályokat készítő
mondjuk ez nem lesz könnyű
Van egy K6-os 750-esem,sérülten vettem s miután összeraktam elindítottam. Hidegen indul,melegen viszont nem.Volt már Márkaszervízben ahol kicseréltek egy jeladót a hengerfejben de a jelenség ugyan az maradt.Segítségeteket kérném hátha van tapasztalat illetve ötlet hogy hol tudnák orvosolni a problémámat.
Dekompressió nélkül letudom rugni a dr350 em berugóját.nehezen de lemegy.sztetek lelehet vagy az enyémben rossz a kompresszió?
szerintem a levegőcsavar a neve szerint is Alapjárati levegőcsavar, tehát csak az üresjáratnál van nagyobb jelentősége, ill az abból való átmenetnél. (hogy veszi a gázt).
Ha biztos vagy benne, hogy keveset kap, akkor esetleg fúvókacserével tudsz még manipulálni, meg a benzinszinttel az úszóházban, bár az utóbbi kockázatosabb. (Úgy csináld, hogy ha nem jó, akkor vissza tudd állítani)
aztírták nekem még régebben hogy az a baj hogy sok levegőt kap és ez végett nagyobb a hömérsékletnek az égéskor és hogy attól fehér.azért kellene tudnom hogyan is állítsam be a karbit.
Aztírták hogy a levegőcsavart benntről kifele tekerve lesz egy olyan tartomány ahol az alapjárat a legnagyobb.és annak a tartománynak a közepén a legjobb.de nem úgy néz ki.
félek mert azt mondták hogy nem jó ha ilyen mert a nagy hőérték nyújtja a szelepeket és akár el is égetheti őket vagy besülhetnek .
ezért volna jó ha valaki tudna segíteni hoghy jó legyen.
Próbaképpen feszítettem is rajta, és abbahagyta a zörejt, de nem mertem úgy hagyni, mert az esetleges túlfeszítés jobban árthat.
Én még nem hallottam olajnyomásos láncfeszítésről, bár nem vagyok profi. Szelepemelő, az szokott lenni hidrotőkés, de az a szelephézag ellen van.
Mert a töve, a menet vége igen kormos, csak az elektródák fehérek. Lehet, hogy túlmelexik, azért világos.
Segítségeteket kérném hogy suzuki dr 350 motoromon milyen módszerrel tudnám beállítani a karbit?Mert most fehér a gyertyaképem de állítottam a súblertűn hogy többet kapjon és még most is fehér.
Ha valaki leírná részletesen hogy csináljam biztos sikerülne.
itt van a gyertyámról kép.
DPR9EA-9 gyertya van benne.
Remélem tud segíteni valaki.
Köszi
Hogyan orvosoltad a vezérműlánc-feszitő hibáját?
Alkatrész cserével vagy talán van rá valami megoldás? Én úgy láttam hogy a feszités az olajnyomásos elven működik......Köszi....
Esetleg vezérműláncfeszítő?
Nekem az "ketyegett", és a szervízben is azt hitték, hogy szelephézag. Csak a beállítástól sem múlt el, azóta nem is tartom őket sokra..., nekem kellett rájönnöm.
És annak mi az ára?
Van ZZR400-600ashoz láncod meg lánckereked? nem akarok újat veni, amenyiben találok használható bontottat egyben. lánc az tudtommal 530as. elöl 14 fogas, hátul 49 fogas lánckerekek vannak.
üdv: &rash
Kétutemű mocihoz kéne segítség: Nagy fordulaton akadozik a gyújtás, olyan mint ha az olajtol fulldokolna(de persze nem az a hiba)! Tirisztoros gyujtasnál elofordulhat ilyen?