Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Leirnad megegyszer pontosan hogy mit is csinal amikor inditozol? Most nincs idom visszakeresgelni.
Azt írtam is hogy nem értek hozzá.Szerelőhöz vinném,ezt is írtam de...
Ha az autóvillamossági szerelő azt mondja,nem nyúl motorhoz akkor a fejem tetejére is állhatok,nem fogja megcsinálni.És nem egy ilyen autóvillamossági van erre.De van egy motorszerelő..ő hozzá viszont nem viszem mert drága pénzért tróger munkát kapok.Gondolom te sem vinnéd ilyen szerelőhöz a gépedet.Én legalábbis nem fogom.A következő motorszerelő 30 km-el odébb van.Kellene kocsi+tréler.Előbbi megoldható,utóbbi már nem annyira.Esetleg utánfutó kölcsönzés,de ilyen hosszú,amire felférne ritkán van.Lenne valaki furgonnal,aki elvinné,de ő is 15 km-el odébb lakik,elfoglalt,és csak akkor vinné el a szerelőhöz ha odaviszem neki a gépet.

Vagyis..van egy el nem induló motor,gyk. senki,aki megnézné,aki meg megnézné lehet cserél egy vezetékek majd kér 40-50 ezret munkadíjra.Amit itt el akartam/akarok érni,hogy valahogy beindítani,persze csak ha lehetséges,hogy a távolabb lévő szerelőhöz el tudjam vinni.Aki majd átnézi és kideríti mi a hiba forrása és azt megszünteti.Nem én akarom megjavítani,csak olyanhoz vinni aki ténylegesen ért hozzá és korrekt áron tutibiztosra megcsinálja.
Szia

Úszószintet nem tekergetted el? Fals levegőt nem szív sehol?
Sziasztok!

Mi a véleményetek a Delta fékbetétekről?
suzuki gt550: dobjunk mellé még egy hengert azt ide oda tolljuk el a dolgokat.
kawasaki zx9r 94-98: gyorsan dobjunk piacra egy 9kilóst ott a zxr750
fogalmam sincs, eddig max 10 féle típust ha bütyköltem
de az xl hondánál tuti ez volt a tervezés menete
"nem akarták áttervezni " ezekről a mondatokról mindig tudod melyik motor jut eszembe?
amúgy ez a testelős azért jó mert ha elromlik akkor sincs baj mert maximum nem áll le, szóval nem hülyeség csak fura
szerintem a berúgós típus lett megcsinálva önindítósra és nem akarták áttervezni az egészet csak tettek a kötegbe 2 plusz vezetéket
Sok macskazabáló is teker teker teker ha lenyomod, csak szikra nincs.
Áldja meg a hülyéjét Matiz nagypapa....
Ha leállítom ne tekerjen nekem az öninditó....
én nem szenvedek, ennyi idő alatt vagy megcsinálom vagy leöntöm benzinnel
pl az xr4 leállítógomb nem megszakította hanem csak testelt
de az xl600is önindítóz még akkor is ha a vészleállító be van kapcsolva
a ténéré meg se nyikkan ott elzárja az áramot a vészleállító(az pl csak 3 vezetékes)
Bécsizongorával is lehet tüzelni, ha a tüzépen nem akarok náci brikettet venni.
jah meg van a legtöbb kawán a +12 mellett egy +6voltos kör is amit kevesen tudnak hol és miért logikus így, de teljesen jogos a gondolat, hogy így tervezték a villamosmérnökök Japánban...
Szikra hiány lehet arra lévő hiba miatt is.Na de ez már szakmai titok
A gond hogy a srác alapszinten sem ért hozzá.
Szerelőhöz nem akarja elvinni.
Itt akarja megtanulni.
Ezen.
Most.
Rendes motoron 2szál megy az engine stopra.
Szakítja a gyujtáskört.
Inditáshoz meg a gyujtáskörtől és a peremfeltételektől diódahídon át(oldaltámasz,kuplung,stb.) megy az ááááróóm az inditómotor jelfogóra.

Nem értem napok óta mit szenvedtek vele.

van 6kapcsoló 1diódahíd egy jelfogó és ha minden jó kakajó kell gombnyomás alatt a motorhoz, amugymeg a gyujtásvezérlőhöz mindig.
Mégsincs szikra akkor a gyujtáskört tovább hámozni, mint a hagymát...
vagdosás előtt én megnézném először hogy jó-e
van áram a vezetékekben? gyújtáskapcsolótól kellene jönnie a +12v nak
legalábbis az önindítóhoz
a leállítót nem tudom biztosra, mert van ami csak letestel, van ami áramot zár
ezért kellene kibogarászni a kapcsolási rajzból
lehet valahol el van egy vezeték törve aztán az vicceskedik
Ezt már csak holnap délelőtt tudom megnézni mert megint megyek dolgozni .Amúgy itt is az van,hogy a két vezetéket levágom,vagy pákával a forrasztási pontoknál leszedem és összekötöm?
ha ki van iktatva a leállító akkor sincs szikra indítózásnál?
Vagyis két vezeték a leállító gombhoz,kettő vezeték az indítógombhoz
Az enyémnél két vezeték van a kapcsolónál.
kiiktatni ki lehet de akkor csak kulccsal tudod lezárni
először meg kellene nézni tényleg az-e a gond(aztán venni egy bámi másét hozzá ami elérhető)
amiket eddig láttam az 3 vagy 4 vezetékes volt, a belső részük kb egyforma
általában 2 vezeték a gyújtást szakítja meg a másik kettő az indításé
de van hogy kapcsolón belül már át van kötve az indítás + szála
Azt ki lehet valahogy iktatni?Mármint nem véglegesen,mert kell az.De csak megnézni,hogy esetleg tényleg az okozz a hibát.
akkor szerintem a vészleállító körül van hiba
az néha csak a gyújtást veszi el vagy a gyújtást és az önindítózást
Grrr....haveromnak közbejött valami,így csak hétvégén fog ráérni.Azért közben végignéztem az összes gyertyát és egyiknél sincs szikra.Haverom mondta,hogy nézzem meg az akksit bekapcsolt gyújtásnál.Mármint mennyit mutat akkor a multiméter.Kiszerelve 12,58 V,bekapcsolt gyújtásnál viszont lemegy 11,8V-ra.Ez mondjuk nem tudom mennyire számít.Az indítómotor forgásán nem vettem észre,hogy lassabban menne.
Vagy inkább pdf. fájlként! :)
Bocsi!

Talán így már jobban látható.