Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Oké! Légy boldog a tudatban, hogy a kosz és korom okozta.
tegyél a gyertya alá még egy tömítést
vagy kettőt
Megoldódott a probléma, a dugattyúra lerakódott kosz/korom okozta a problémát. Mivel a motor most 35 éves, előfordulnak furcsaságok.
Köszönöm az értelmes, világmegváltó választ! Ezzel máris megoldódott a probléma....
öninditő relén összeérinted egy villáskulcssal vagy ha eldugott helyen van öninditó kábelhez tescós bikakábel, ha csak a beinditás a gond.
(márha máshol van nafta....)szikra,lámpa,stb....

mondanám hozd el, de ország tulsó vége...
Hát kicseréltem a relét,de még mindig semmi.Holnap után jön egy barátom,az is megnézi,hátha tud valamit mondani.De ha ő sem,akkor el kell valahogy vinnem szerelőhöz.Apropó...egy kardános 260 kg-os motort be lehet valahogy tolni?Be fog egyáltalán indulni?Mert nem tudom mire tudnék utánfutót keríteni.
körbenézek akkor valami bontóba, de gondolom nem sok esély lesz hogy törött lámpákat tároljanak
azért köszi
Bele kéne nézni abba hengerbe, nincs-e benne valami nem odavaló. Hívjuk idegen testnek. A gyertya elektróda nem szokott magától elhajolni. KLX-ből, miután széttört két gyertyát, 2 db laposra vert nemtommit szedtem ki. Nem a gyertya darabjai voltak, mert egy eldőlés után kezdte produkálni a jelenséget.
A többi dolgot mikor állítod vissza?
Értem én, ha csőtörés van a lakásban akkor óránként felmosunk és kivisszük vödörben a felmosott vízmennyiséget és megismételjük óránként.
Neeem a csapot véletlen se cseréljük ki...
Sziasztok
Egy érdekes hibajelenségre figyeltem fel a motoromban. Már többször előfordult, hogy az egyik hengerben "elfogy" a gyertyahézag. Amit úgy kell elképzelni, mintha összébb ütöttem volna a hézagot. Mikor belerakom, jó a hézag, megyek vele pár kilométert és még mindig jó! De olyan 2-300km alatt "összemegy" tudom elvileg mechanikai oka kellene hogy legyen, de ennek egyből kellene jelentkezni-e nem? Nem nagy hiba mert x km-ként vissza állítom és mehet megint.
berhelj szét újabb széttört kocsi fényszórót azokba vannak ilyenek , a lencsésekbe , van egy kis motor ami billegteti az egészet és ilyen gömbcsuklók vannak bennük
Sok esetben a kopott betéthez kijáró munkahengert vagy dugattyút koszosan visszanyomják, hogy az új vastag betét beférjen a helyére, ezzel begyűrve a karmantyú mögé a koszt lerakódást, ami nem engedi visszahúzni a dugattyút fékezés után...öregebb gépeknél a sokáig nem cserélt fékfolyadék is ki tud kristályosodni a karmantyúk hornyaiban , mely szintén hasonló tüneteket okoz.
hello
a fékolajszint azért alacsony mert elkopott a betét. a betét meg azért kopott el mert valamitől befog a fék. szorulás a nyeregben egy bedagadt tömítés miatt pl de lehet főfékhenger vagy fékkar is akár. mivel ezen ha jól rémlik úszónyereg van ezért annak a csúszkáját nézném meg első körben.
Sziasztok!
Honda Cbf 600S motoron most volt fék betét csere kb 2000 km ment bele és a fékbetét teljesen elkopott és még a tárcsa is ratyi lett, a felnin látványosan sok a fékpor.Fékolaj csere is volt ennek ellenére minimum szinten van az olaj. Mi lehet a hiba oka?
Válaszokat előre is köszönöm!
most nézem nem is egy országban lakunk
szoktam a megyétekben járni minden évben 3-5 alkalommal, de most gyorsan kellene
Sziasztok! A motorom egy 2004es Cagiva mito evo 2
Egy elegge osszetett problemarol szeretnek irni es nagyon megkoszonnem ha valaki megsegitene egy tanaccsal.
Eloszor volt egy olyan baj h nem ment 140nel gyorsabban es 10.000nel jobban nem forgott ki.De ezt az ideiglenes gyertya takaritas megoldotta ,es a heten kap újat.Ezek mellett lett egy olyan baj h az onindito nem inditott(vagy nem huzta be a bendixet vagy ha behuzta nem nagyon birta megforditani) es a relé kattogott.Ekkor mertem az aksit 17.0 16.9 volt.Es 1éves.
De mikor meres kozbe probaltam inditani az aksit teljesen lenullazta,mikor abba hagytam meg visszament 16.8korulre.
Ez meg nem akasztott volna ki annyira mert ratoltam ment. De mar odaig jutottunk hogy ha gyujtason van a motor akk mikor milyen kedve van vagy 0.8on vagy 14.0korul van.Megmertem a generator nagyon szepen tolti menet kozbe es minden mukodik is (gyujtasrol csak ha 14.0koruli erteket mutat)Remelem megtudtok segiteni vmi otlettel.
Elore is koszi :Dávid.
jók is? nem kopott? a rázós murván gyorsan kiakad a kopottból
ha jó akkor érdekelne egy borítékban elküldhetnéd én meg utalom az árát meg a költségeket
van gyere el érte
keresek ilyen műanyag kacatokat vagy megoldást a helyettesítésére
ez egy ténéré első lámpája de gondolom más típusba is tettek ilyet
a mi menne bele gömbfej átmérője 8mm
Nagyon szívesen!
Nagyon szépen köszönöm ritka az ilyen normális hozzászolás.itt az SM-en Ja és C 00 lett
Megint itt .Most az van,hogy van áram a gépben.De az indítógomb megnyomására nem történik semmi.Beszéltem telefonon egy motorszerelővel,ő azt mondta,hogy valószínüleg a relé halt meg.Én először a nyomógombnál kontakthibára tippeltem.A más fajta rugó miatt.D mondta ha kiveszem és csak a gombot tatrom oda a lemezhez amire a két vezeték megy,akkor úgy mennie kéne.De úgy sem megy.És azt is mondta,hoy egy haldokló indítórelé képes kicsapni a főbiztosítékot.Utoljára is 1 percel azután halt meg a rendszer,hogy elindítottam a gépet.Azt esetleg valahogy meg tudom nézni,hogy tényleg a relé a hibás.Mielőtt vennék egy újat.
Há' mé'? Nem? De
Gratulálok!
Tényleg ...vagy távirányítóban.