Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Valami rádió elemtartóban szokott lenni "kúposra" tekert rugó pl. Gondolkozz hol találhatsz ilyet ! Elektronikai boltban ceruza elemtartóban pl.
Van a fém lemez,amire megy két vezeték meg van az indító gomb.És közte a rugó,ami visszanyomja a gombot.Meg van egy fém keret ami az egészet összetartja és oda van csavarozva a műanyag házhoz.Na a rugó nincs meg.Holnap ha lesz időm beugrok valahova és szerzek valami hasonlót,ha lesz.Ha meg nem lesz,keresek ey erős mágnest .Golyóstoll rugó nem jó,próbáltam,mivel ez a rugó gúla alakú.A golyóstollé meg henger alakú.
Milyen rugó ami elveszett? Próbáld pótolni golyóstollból pl, vagy bemész egy autós boltba és veszel hasonlót, de ne a rét közepén szerelj, vagy ha ilyen ingered van, akkor legyen nálad egy erős mágnes.
Az lesz.Át lesz nézetve.Kellett nekem elveszítenem azt a kis rugót... .Anélkül nem megy az indítógomb.Legalábbis csak odatartom hozzá a gombot de nem csinál semmit.
azért én végignézném azt a drótot amihez az a biztosíték tartozik, lehet valahol épp ki van dörzsölve vagy ilyesmi
köszönöm a segítséget megmókolom és eladom.
Hmmm..csodák csodájára most meg működik .De egy érdekes dolgot vettem észre.A biztosítékdobozon lévő rajz szerint 3 db 10-es bizti van benne és egy 30-as fő biztosíték.De most vettem észre,hogy eddig egy 10-es,egy 15-ös és 2 db. 30-as volt benne.De hogy miért?Négy éve vettem a gépet és most kellett először a biztosítékhoz nyúlni.Meg közben az egyik 30-as megint kiégett.Lehet tegnap mikor próbálgattam beindítani rövidre zárással.Mindenesetre a kiégettet kicseréltem és gyári értékű biztiket tettem bele.És elfordítva a kulcsot bekapcsolt a motor világítása és a visszajelző lámpák.De hogy mi lehetett a gond....Ha szerzek egy rugót az önindítóhoz,remélem nem csak Japánból lesz..,akkor azért el kéne vinnem a gépet valami villamossági szakemberhez.Feltéve persze ha gond nélkül elindul.Vagy kapásból egy komplett kábelköteg cserét csinálni.

Mindenesetre köszönöm neked és mindenki másnak a segítő hozzászólásokat .Azért majd még írok,ha lesz valami fejlemény (megint leáll például..)
szerezz egy kapcsolási rajzot és nézd körbe
első körben tesztként ki-át kötném a biztonsági áramköröket aztán ha megjavul a rendszer ki lehet találni mi a hiba
Most jutott eszembe.Ahova csatlakozik a gyújtáskapcsoló a kábelkötegre,ott tudok valahol feszültséget mérni?Vagyis megy e áram egyáltalán a gy.kapcsolóig?
Szakadás nincs,legalábbis a multiméter ellenállás mérése 0-t mutat
Óvatosan megcsiszoltam és alkohollal is megpucoltam.Viszont észrevettem,hogy a kábelköteg végén lévő csatlakozónál a kék kábelnél sérülést (szigetelésen és a műanyag házon) látok.A többi vezetéknél nincs ilyen.Esetleges hibaforrás?Ki nem tudom húzni a vezetéket,de látszik a sérülés..
ez teljesen jó, a hiba nem itt van. de ha már szétszedted csiszold meg az érintkezőket
de nagyon óvatosan ilyen 200+os papírral
Na óvatosan szétszedtem.És akkor mindkét felét tisztítsam meg?
én tuti megtenném
már csak kíváncsiságból is, világításkapcsolókat csiszoltam már fel dögivel
egy sima lapra ragassz finom smirglit aztán huzigáld rajta, így sima is lesz meg a réz bütykök csillogóak lesznek
Sziasztok nemrég vette egy 2008-as Runner sp 50-es minden okés volt vele, mosta ugy 5-10 km után elgyengül nem pörög ki mindha valami lefojtaná erötlen nem huz, ha pihentetem 2-3 percet visszatér az ereje de max 5-10 km után megint elgyengül. tudna nekem segiteni valaki mi lehet a baja mit kellene cserélni nálla?
Kösz,de ezt még meg gondolom .Tegnap így hagytam el az önindító gomb rugóját .Ha nem tudom újra összerakni,akkor ígyis-úgyis szerelőhöz kell vinnem.Amúgy így jött ki a helyéről,az alja volt oda szig szallagozva de le is esett egyből.
a fekete részt szedd le aztán nézd meg milyenek az érintkezők
lehet pár apró kacat ki akar ugrani szóval valami tiszta és akadálymentes terepen tedd, ne pl a gyep közepén
Sikerült kiszednem a gyújtáskapcsolót.Van esetleg valami,amit otthon laikusként meg tudok nézni?Van egy db. multiméterem is és a két pálcikát nem az orromba szoktam dugni .Ránézésre nem láttam,hogy valami el lenne égve.
Sziasztok. Êrdekellne sm szett csere zte kis plus.
Valaki tud B.A.Z megyébe jó motorszerelőt?
Csak pár példa saját tapasztalatból ami hétköznapi jármű(autó, motor)
-sportkocsi váltó szinkrongyűrű
-sportmotor blokk oldala a váltótengely csapágyfészeknél
-sportmotor főtengelyén a vezérműlánc helyén a fogak javítása
-sportmotor, veterán autó, veterán motor vezérműtengely bütyök profil
-veterán motor és sportmotor váltó kapcsoló köröm
-repedt hengerfejek(kocsi, motor, benyás, tádéééiiii)
-12,000 fordulaton járó motor kopott szelepei amihez a gyári már nem kapható

Soroljam még?

Sajna minden esetben az első rizikós, mert mi van ha 100% biztosra gondolod és kiderül mégse :( Ebben igazad van, de ha működik utána már ette öröm és ette bodóóótáááág
Én biztos vagyok benne, hogy nem lesz jó, de a gazdája se baszna bele 300 kilót, de valami megoldás kellene. Viszont a végeredmény nem garantálható. Ezek után jön a fejvakarás. Olcsón, jól. Na. Oldd meg.
Meg. Tartsd a kirakatban, majd múzeumban
olvastam már, de akkor sem értem
Legalább baromságot ne mondanál.