Van a fém lemez,amire megy két vezeték meg van az indító gomb.És közte a rugó,ami visszanyomja a gombot.Meg van egy fém keret ami az egészet összetartja és oda van csavarozva a műanyag házhoz.Na a rugó nincs meg.Holnap ha lesz időm beugrok valahova és szerzek valami hasonlót,ha lesz.Ha meg nem lesz,keresek ey erős mágnest .Golyóstoll rugó nem jó,próbáltam,mivel ez a rugó gúla alakú.A golyóstollé meg henger alakú.
Milyen rugó ami elveszett? Próbáld pótolni golyóstollból pl, vagy bemész egy autós boltba és veszel hasonlót, de ne a rét közepén szerelj, vagy ha ilyen ingered van, akkor legyen nálad egy erős mágnes.
Az lesz.Át lesz nézetve.Kellett nekem elveszítenem azt a kis rugót... .Anélkül nem megy az indítógomb.Legalábbis csak odatartom hozzá a gombot de nem csinál semmit.
Hmmm..csodák csodájára most meg működik .De egy érdekes dolgot vettem észre.A biztosítékdobozon lévő rajz szerint 3 db 10-es bizti van benne és egy 30-as fő biztosíték.De most vettem észre,hogy eddig egy 10-es,egy 15-ös és 2 db. 30-as volt benne.De hogy miért?Négy éve vettem a gépet és most kellett először a biztosítékhoz nyúlni.Meg közben az egyik 30-as megint kiégett.Lehet tegnap mikor próbálgattam beindítani rövidre zárással.Mindenesetre a kiégettet kicseréltem és gyári értékű biztiket tettem bele.És elfordítva a kulcsot bekapcsolt a motor világítása és a visszajelző lámpák.De hogy mi lehetett a gond....Ha szerzek egy rugót az önindítóhoz,remélem nem csak Japánból lesz..,akkor azért el kéne vinnem a gépet valami villamossági szakemberhez.Feltéve persze ha gond nélkül elindul.Vagy kapásból egy komplett kábelköteg cserét csinálni.
Mindenesetre köszönöm neked és mindenki másnak a segítő hozzászólásokat .Azért majd még írok,ha lesz valami fejlemény (megint leáll például..)
szerezz egy kapcsolási rajzot és nézd körbe
első körben tesztként ki-át kötném a biztonsági áramköröket aztán ha megjavul a rendszer ki lehet találni mi a hiba
Most jutott eszembe.Ahova csatlakozik a gyújtáskapcsoló a kábelkötegre,ott tudok valahol feszültséget mérni?Vagyis megy e áram egyáltalán a gy.kapcsolóig?
Óvatosan megcsiszoltam és alkohollal is megpucoltam.Viszont észrevettem,hogy a kábelköteg végén lévő csatlakozónál a kék kábelnél sérülést (szigetelésen és a műanyag házon) látok.A többi vezetéknél nincs ilyen.Esetleges hibaforrás?Ki nem tudom húzni a vezetéket,de látszik a sérülés..
én tuti megtenném
már csak kíváncsiságból is, világításkapcsolókat csiszoltam már fel dögivel
egy sima lapra ragassz finom smirglit aztán huzigáld rajta, így sima is lesz meg a réz bütykök csillogóak lesznek
Sziasztok nemrég vette egy 2008-as Runner sp 50-es minden okés volt vele, mosta ugy 5-10 km után elgyengül nem pörög ki mindha valami lefojtaná erötlen nem huz, ha pihentetem 2-3 percet visszatér az ereje de max 5-10 km után megint elgyengül. tudna nekem segiteni valaki mi lehet a baja mit kellene cserélni nálla?
Kösz,de ezt még meg gondolom .Tegnap így hagytam el az önindító gomb rugóját .Ha nem tudom újra összerakni,akkor ígyis-úgyis szerelőhöz kell vinnem.Amúgy így jött ki a helyéről,az alja volt oda szig szallagozva de le is esett egyből.
a fekete részt szedd le aztán nézd meg milyenek az érintkezők
lehet pár apró kacat ki akar ugrani szóval valami tiszta és akadálymentes terepen tedd, ne pl a gyep közepén
Sikerült kiszednem a gyújtáskapcsolót.Van esetleg valami,amit otthon laikusként meg tudok nézni?Van egy db. multiméterem is és a két pálcikát nem az orromba szoktam dugni .Ránézésre nem láttam,hogy valami el lenne égve.
Csak pár példa saját tapasztalatból ami hétköznapi jármű(autó, motor)
-sportkocsi váltó szinkrongyűrű
-sportmotor blokk oldala a váltótengely csapágyfészeknél
-sportmotor főtengelyén a vezérműlánc helyén a fogak javítása
-sportmotor, veterán autó, veterán motor vezérműtengely bütyök profil
-veterán motor és sportmotor váltó kapcsoló köröm
-repedt hengerfejek(kocsi, motor, benyás, tádéééiiii)
-12,000 fordulaton járó motor kopott szelepei amihez a gyári már nem kapható
Soroljam még?
Sajna minden esetben az első rizikós, mert mi van ha 100% biztosra gondolod és kiderül mégse :( Ebben igazad van, de ha működik utána már ette öröm és ette bodóóótáááág
Én biztos vagyok benne, hogy nem lesz jó, de a gazdája se baszna bele 300 kilót, de valami megoldás kellene. Viszont a végeredmény nem garantálható. Ezek után jön a fejvakarás. Olcsón, jól. Na. Oldd meg.
Mindenesetre köszönöm neked és mindenki másnak a segítő hozzászólásokat .Azért majd még írok,ha lesz valami fejlemény (megint leáll például..)
első körben tesztként ki-át kötném a biztonsági áramköröket aztán ha megjavul a rendszer ki lehet találni mi a hiba
de nagyon óvatosan ilyen 200+os papírral
már csak kíváncsiságból is, világításkapcsolókat csiszoltam már fel dögivel
egy sima lapra ragassz finom smirglit aztán huzigáld rajta, így sima is lesz meg a réz bütykök csillogóak lesznek
lehet pár apró kacat ki akar ugrani szóval valami tiszta és akadálymentes terepen tedd, ne pl a gyep közepén
-sportkocsi váltó szinkrongyűrű
-sportmotor blokk oldala a váltótengely csapágyfészeknél
-sportmotor főtengelyén a vezérműlánc helyén a fogak javítása
-sportmotor, veterán autó, veterán motor vezérműtengely bütyök profil
-veterán motor és sportmotor váltó kapcsoló köröm
-repedt hengerfejek(kocsi, motor, benyás, tádéééiiii)
-12,000 fordulaton járó motor kopott szelepei amihez a gyári már nem kapható
Soroljam még?
Sajna minden esetben az első rizikós, mert mi van ha 100% biztosra gondolod és kiderül mégse :( Ebben igazad van, de ha működik utána már ette öröm és ette bodóóótáááág