Hogyha valamibe belekezd az ember abban legyen 100% biztos!
Egy gyári alkatrész cserét is ellehet baszni, de kapsz erre egy példát is: tizenéves hülyegyerek az új tuning hengert és dugót megrendeli ebájról majd a gyűrűt eltöri berakáskor de nem veszi észre és oda az alumánium hengeren a bevonat.....
ez ilyen elmegy x ezer km utána generál, és ismét elmegy x ezret
fejlettebb országokban ilyenkor cserélik újra.
már ha megvárják ezt az élettartamot
csak mi vagyunk ilyen sóherek hogy 20+ éves motorokat bütykölünk általában kókány módon
Nem szereltem még olyan szart, de pár esetben fejvakarás után megoldódott a gond a kiválasztott eljárások és anyagok után...
Nagy gépeknél(hajók, vonatok, szerszámok) bevett szokás, ha egy bonyolult drága alkatrész kopik/sérül, hogy a kopásnál pótolják vissza és eredeti méretre munkálják.
Persze ez sokszor eszméletlen bonyolult és ez se olcsó...
..nagyobb gond megtalálni a megfelelő embereket és nem árt, ha több ember gondolja át a problémát, mert egy lehet nem figyel oda mindenre.( kenés, teherlés, hőhatás, stb. ezer tényező van amit figyelembe kell venni az eljárás és anyagok kiválasztásánál)
Én tuti egy 6kilós értékű robira nem locsolnék rá 3kilót!
Összetettebb a probléma. Meg lehet mókolni, de csak ideig-óráig jó. Csak azt az alkatrészt nem lehet megvenni, hiába szétszedhető. Komplett tengely 200 körül, de akkor még ott a váltóház, ami szintén sérülhetett, mert kiverődik. Ha nem fut párhuzamosan a két tengely, folyamatosan sírni fog a szíj és zajos lesz. Szóval.. egy istenverése az a motor.
Gondoltam meg is próbálom.De inkább hagyom,mivel a vezeték,amivel összezártam,hatalmas szikrákat dobot és annyira felmelegedett,hogy elkezdett olvadni a szigetelés.
Üdv! Van egy kis gondom. Yamaha xt 600 89-es szépen megy kiporog rendesen (légszűrő nélkül). Ha rajta van csak a légszűrő ház akkor fulladozik nemforog ki. Kéne modosítani a benzin levegő arányon, soklenne a benzin neki? Mit lehet vele csináli?. Aki tud az segítsen lényszive. Köszönöm előre .
Egy szerkesztés gomb nem lenne rossz a hozzászólásoknál...Belegondolva nem lenne nyerő,mivel gondolom se világítás se index nem lenne,ha a gyújtáskapcsoló nem kapcsolja be ezeket.
Egy gyári alkatrész cserét is ellehet baszni, de kapsz erre egy példát is: tizenéves hülyegyerek az új tuning hengert és dugót megrendeli ebájról majd a gyűrűt eltöri berakáskor de nem veszi észre és oda az alumánium hengeren a bevonat.....
fejlettebb országokban ilyenkor cserélik újra.
már ha megvárják ezt az élettartamot
csak mi vagyunk ilyen sóherek hogy 20+ éves motorokat bütykölünk általában kókány módon
Ez a meghibásodás megelőzhető?
Nagy gépeknél(hajók, vonatok, szerszámok) bevett szokás, ha egy bonyolult drága alkatrész kopik/sérül, hogy a kopásnál pótolják vissza és eredeti méretre munkálják.
Persze ez sokszor eszméletlen bonyolult és ez se olcsó...
..nagyobb gond megtalálni a megfelelő embereket és nem árt, ha több ember gondolja át a problémát, mert egy lehet nem figyel oda mindenre.( kenés, teherlés, hőhatás, stb. ezer tényező van amit figyelembe kell venni az eljárás és anyagok kiválasztásánál)
Én tuti egy 6kilós értékű robira nem locsolnék rá 3kilót!
dobom lessz ami lessz.
először mindig az egyszerű dolgokat kell kizárni