Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Pedig szoktad te is olvasni itt a fórumon, mikor jön a siránkozás...
szimón cseréltem legalább 100x gyűrűt, meg még jópár motoron sosem törtem el gyűrűt, el nem tudom képzelni hogy lehet ezt "véletlen" kivitelezni
Hogyha valamibe belekezd az ember abban legyen 100% biztos!

Egy gyári alkatrész cserét is ellehet baszni, de kapsz erre egy példát is: tizenéves hülyegyerek az új tuning hengert és dugót megrendeli ebájról majd a gyűrűt eltöri berakáskor de nem veszi észre és oda az alumánium hengeren a bevonat.....
ez ilyen elmegy x ezer km utána generál, és ismét elmegy x ezret
fejlettebb országokban ilyenkor cserélik újra.
már ha megvárják ezt az élettartamot
csak mi vagyunk ilyen sóherek hogy 20+ éves motorokat bütykölünk általában kókány módon
Hogy lehet forgalomba hozni, ha ilyen szr konstrukció?!
Ez a meghibásodás megelőzhető?
Na, ezt neveztem mókolásnak. Beleversz egy csomó energiát, pénzt és ha mégsem jó, akkor kinek a qrva anyját?
amilyen a márka többi terméke
ott az igazság az utolsó mondatban...
Nem szereltem még olyan szart, de pár esetben fejvakarás után megoldódott a gond a kiválasztott eljárások és anyagok után...
Nagy gépeknél(hajók, vonatok, szerszámok) bevett szokás, ha egy bonyolult drága alkatrész kopik/sérül, hogy a kopásnál pótolják vissza és eredeti méretre munkálják.
Persze ez sokszor eszméletlen bonyolult és ez se olcsó...
..nagyobb gond megtalálni a megfelelő embereket és nem árt, ha több ember gondolja át a problémát, mert egy lehet nem figyel oda mindenre.( kenés, teherlés, hőhatás, stb. ezer tényező van amit figyelembe kell venni az eljárás és anyagok kiválasztásánál)

Én tuti egy 6kilós értékű robira nem locsolnék rá 3kilót!
Összetettebb a probléma. Meg lehet mókolni, de csak ideig-óráig jó. Csak azt az alkatrészt nem lehet megvenni, hiába szétszedhető. Komplett tengely 200 körül, de akkor még ott a váltóház, ami szintén sérülhetett, mert kiverődik. Ha nem fut párhuzamosan a két tengely, folyamatosan sírni fog a szíj és zajos lesz. Szóval.. egy istenverése az a motor.
Előbb-utóbb csak felgyújtod a motorodat..
hmm...vagy csak valami vastagabb vezeték kéne ?
Gondoltam meg is próbálom.De inkább hagyom,mivel a vezeték,amivel összezártam,hatalmas szikrákat dobot és annyira felmelegedett,hogy elkezdett olvadni a szigetelés.
és azt nem lehet javítani? csak cserélni?
De nagy, mert a nút, ahova bemegy, az is szét van verődve.
Nem, csak egyedül arra vigyázz nehogy le-testeljen amivel indítod.
Üdv! Van egy kis gondom. Yamaha xt 600 89-es szépen megy kiporog rendesen (légszűrő nélkül). Ha rajta van csak a légszűrő ház akkor fulladozik nemforog ki. Kéne modosítani a benzin levegő arányon, soklenne a benzin neki? Mit lehet vele csináli?. Aki tud az segítsen lényszive. Köszönöm előre .
Akkor lehet nem is olyan nagy a baj. hétfön szét
dobom lessz ami lessz.
Egy szerkesztés gomb nem lenne rossz a hozzászólásoknál...Belegondolva nem lenne nyerő,mivel gondolom se világítás se index nem lenne,ha a gyújtáskapcsoló nem kapcsolja be ezeket.
Még valami.Holnap reggel el kellene mennem valahova sürgősen.Nem teszek kárt a gépben,ha a relénél indítom el a motort?Vagy ezt inkább ne erőltessem?
A relénél is 12,5 V-ot mértem.
Megcsiszoltam és összeraktam.....volna,ha a kis rugó nem veszett volna el .Nem az én napom a mai.Badacsonytól olyan 90 km-re vagyok.
nem árt neki a csiszolás, aztán azt is nézd meg hogy a reléig eljut-e az áram
először mindig az egyszerű dolgokat kell kizárni
Egy 800-as csiszolópapírral dörgöld meg, és rakd össze. Nem ezzel van a baj. Messze laksz Badacsonytól?
Szétszedtem,megnéztem.Nekem nem tűnik beégettnek.