Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

akkor először az indítógombot kellene megvizitálni
be szokott égni a drága
Az jó lenne,mert olyan 10 körül lenne egy bontott.Lehet ezt elvinném az autóvillamossági szerelőnek,lehet ezt megnézné.
Elfordítom a gyújtáskapcsolót,majd indítógombbal indítógombbal indítom.Ha bekapcsolom a gyújtáskapcsolót,bekapcsol a első/hátsó lámpa,a visszajelző lámpáknál meg az "üres" és az olajnyomás lámpa ég.De most semmi sem megy.
Vagy éppen úgy feszíti ahogy nem kellene.
milyen a kapcsoló? tekered indít vagy elteker gyújtáson van aztán indítógomb nyom?
ha gyújtáson van akkor jelzi valami lámpa?
Ha látnám többet tudnék mondani. De szerintem javítható.
Bingo!Teker az indítómotor.Bár először egy nagyot szikrázott.Akkor ezek szerint a gyújtáskapcsoló?Ez javítható lenne,vagy mindenképp új kellene?
de tarthat olyat is amit kell
pl múlt évben a kuplungkonzolom, mert eltörtem
amit utálok az hogy 10 féle színű szalag egy motoron
a zöld-sárga a kedvencem
Az a rátekert szig.szalag eltakarhat-feszítve tarthat olyan dolgokat amiket nem kellene pl.
ülj le elé és gondolkodj, nézegetheted a vezetékelést aztán hátha rájössz mi miért van utána már nyert ügyed van
az a kisvulkán nem űrtechnika, van esélyed
rengeteg mindent javítottam már szigetelőszalaggal, elsősorban hiányos szigetelést, de sebkötözésre is kiváló
gyárilag is körbe van tekerve a vezetékköteg szalaggal, főleg a régebbiek, kocsiknál valami szivacsos franc helyettesíti, szóval azért mert szalagos nem feltétlen rossz
ellenben ha nem látja az ember mit kell csinálni jobb ha nem csinálja
legegyszerűbben az indítórelénél. a két vastag szálat kell összeérinteni de nagyon vigyázz, használj inkább bika kábelt hozzá ha van vagy valamit mert ha megráz az nagyon fog fájni. az egyik az akkutól jön a reléig a másik meg a relétől az önindítóig. ezt a szakaszt szakítja meg a relé. elég csak egy picit egymáshoz érinteni. ha teker akkor a gyújtáskapcsolónál lesz a hiba valószínűleg.
Bontott gyújtáskapcsoló nehéz ügy lesz.Mikor régebben indítómotor kellett,akkor mondták a bontókban,hogy chopperrel/ezzel a modellel nem nagyon foglalkoznak.
Roppant mód utálom a szig-szalagos "javításokat" , mert az nem javítás, az kontárkodás. A szig. szalag bármire jó, egy dologra nem: Elektromos berendezést javítani.
próbálj meg beszerezni egy bontott gyújtáskapcsolót. Aztán mérni kellene meddig van feszültség és mettől nincs.
Hogy tudnám rövidre zárni?Rajta vagyok azon,hogy találjak valami szerelőt.De itt vidéken eléggé reménytelen.Most néztem a gyújtáskapcsolót,az alja már szét lett szedve és szigetelőszalaggal lett körbetekerve.
megpróbálhatod rövidre zárni, úgy indul-e? bár mivel se kép se hang lehet, hogy csak a gyújtáskapcsolónál csúszott szét valami. ha nem akkor végig kell nézni mindent ami szóba jöhet. fesszabályzó , testkábel pl.
Köszönöm a válaszokat.A fő biztosíték nálam a biztosítékdobozban van,nem a relén.A dobozon van egy feliratozás,és arra a 30A-es biztire írja,hogy "Main".És az ment ki a múltkor.De most nem.Az oldaltámasz mellett van egy kapcsoló,de maga az oldaltámasz már nem a gyári ezért nem is kapcsolja azt a kapcsolót,mert nem ér hozzá.Attól függetlenül megnéztem a vezetéket,megmozgattam,de semmi.
Uraim!

Valakinek nincs véletlen service manual-ja XV125ös kis virágládához? 2000 előtti a vas, már kezd kihullani a hajam tőle manual nélkül egy kicsit...
Fobiztositek az indito relen. Az a 30A-os. Meg kell keresned a hibat miert megy ki. Veszelyes is lehet. Meg barmikor kiutheti megint.
hello
ha sebességbe tetted és utána állt le rögtön akkor valószínűleg a sztender kapcsolónál lehet probléma. nézd meg a vezetékeit.
Lecsavartam őket,megpucoltam vajd visszatettem őket.De még mindig semmi.
A helyi autóvillamossági meg visszajelzett,hogy motorokkal nem foglalkozik
showa teló