Elfordítom a gyújtáskapcsolót,majd indítógombbal indítógombbal indítom.Ha bekapcsolom a gyújtáskapcsolót,bekapcsol a első/hátsó lámpa,a visszajelző lámpáknál meg az "üres" és az olajnyomás lámpa ég.De most semmi sem megy.
de tarthat olyat is amit kell
pl múlt évben a kuplungkonzolom, mert eltörtem
amit utálok az hogy 10 féle színű szalag egy motoron
a zöld-sárga a kedvencem
ülj le elé és gondolkodj, nézegetheted a vezetékelést aztán hátha rájössz mi miért van utána már nyert ügyed van
az a kisvulkán nem űrtechnika, van esélyed
rengeteg mindent javítottam már szigetelőszalaggal, elsősorban hiányos szigetelést, de sebkötözésre is kiváló
gyárilag is körbe van tekerve a vezetékköteg szalaggal, főleg a régebbiek, kocsiknál valami szivacsos franc helyettesíti, szóval azért mert szalagos nem feltétlen rossz
ellenben ha nem látja az ember mit kell csinálni jobb ha nem csinálja
legegyszerűbben az indítórelénél. a két vastag szálat kell összeérinteni de nagyon vigyázz, használj inkább bika kábelt hozzá ha van vagy valamit mert ha megráz az nagyon fog fájni. az egyik az akkutól jön a reléig a másik meg a relétől az önindítóig. ezt a szakaszt szakítja meg a relé. elég csak egy picit egymáshoz érinteni. ha teker akkor a gyújtáskapcsolónál lesz a hiba valószínűleg.
Bontott gyújtáskapcsoló nehéz ügy lesz.Mikor régebben indítómotor kellett,akkor mondták a bontókban,hogy chopperrel/ezzel a modellel nem nagyon foglalkoznak.
Roppant mód utálom a szig-szalagos "javításokat" , mert az nem javítás, az kontárkodás. A szig. szalag bármire jó, egy dologra nem: Elektromos berendezést javítani.
Hogy tudnám rövidre zárni?Rajta vagyok azon,hogy találjak valami szerelőt.De itt vidéken eléggé reménytelen.Most néztem a gyújtáskapcsolót,az alja már szét lett szedve és szigetelőszalaggal lett körbetekerve.
megpróbálhatod rövidre zárni, úgy indul-e? bár mivel se kép se hang lehet, hogy csak a gyújtáskapcsolónál csúszott szét valami. ha nem akkor végig kell nézni mindent ami szóba jöhet. fesszabályzó , testkábel pl.
Köszönöm a válaszokat.A fő biztosíték nálam a biztosítékdobozban van,nem a relén.A dobozon van egy feliratozás,és arra a 30A-es biztire írja,hogy "Main".És az ment ki a múltkor.De most nem.Az oldaltámasz mellett van egy kapcsoló,de maga az oldaltámasz már nem a gyári ezért nem is kapcsolja azt a kapcsolót,mert nem ér hozzá.Attól függetlenül megnéztem a vezetéket,megmozgattam,de semmi.
be szokott égni a drága
ha gyújtáson van akkor jelzi valami lámpa?
pl múlt évben a kuplungkonzolom, mert eltörtem
amit utálok az hogy 10 féle színű szalag egy motoron
a zöld-sárga a kedvencem
az a kisvulkán nem űrtechnika, van esélyed
gyárilag is körbe van tekerve a vezetékköteg szalaggal, főleg a régebbiek, kocsiknál valami szivacsos franc helyettesíti, szóval azért mert szalagos nem feltétlen rossz
ellenben ha nem látja az ember mit kell csinálni jobb ha nem csinálja
Valakinek nincs véletlen service manual-ja XV125ös kis virágládához? 2000 előtti a vas, már kezd kihullani a hajam tőle manual nélkül egy kicsit...
ha sebességbe tetted és utána állt le rögtön akkor valószínűleg a sztender kapcsolónál lehet probléma. nézd meg a vezetékeit.
A helyi autóvillamossági meg visszajelzett,hogy motorokkal nem foglalkozik