Szép napot.Egy hete történt egy olyan (pont péntek 13-án),hogy menet közben egyszer csak leállt a motor.Kiment az egyik 30A-es biztosíték.Csere után jó lett.Tegnap este munkába mentem a motorral,nem volt gond.Ma délután mennék el vele,elindítom,sebességbe tettem és megint leállt.Semmi visszajelző lámpa nem ég,a világítás sem.A biztosítékok mind rendben vannak.Az akksi 12,58 V-ot mutat.Hiába forgatom a gyújtáskapcsolót,nem történik semmi.Vajon mi lehet a gondja?Van a faluba egy autóvillamossági szerelő,de ő max. holnap/hétfőn ér rá.Bár sztem ehhez a hibához mindenképp ő fog kelleni.
sziasztok
kis pontokba mintha fellenne pattogva és elkezdett rozsdálni kb mennyibe kerülhet ezt meg csináltatni? vagy vegyek egy másik teleszkópot? már megette a szimeringet és alig van benne olaj
3db műanyag fogaskerék csere ( mivel szét szeded és az esetek 90%ában kuka, kb 30ezer pénz)
Helyező stift a váltó aljában ha szar, akkor csere
A váltóban található két ék szerintem kiverődött, és már meg forgott rajta a variátor tárcsa így az egész cuccot dobhatod ki a picsába ( hátsó kuplung 180 körül van)
Szíj ha szar, nyúlott, kopott, kuka (100 ezer)
Ha otthon állsz neki és elcseszed, akkor a többszörösébe fog kerülni a javítás.
Váltót le lehet szerelni kb 3-4 óra alatt, vissza szintén, váltó szét össze kb 2 óra. (megjegyzés: elbaszott egy konstrukció, és szar szerelni, nem véletlen passzolgatja sok szerelő egymás közt )
nem értek hozzá, valami cikkben olvastam hogy elég húzós a generálja, de utána ismét elmegy jó sokat
egy időben terveztem 400ast venni belóbajárni, akkor olvasgattam sokat, de sikerült lebeszélni magam erről a típusról(is)
Nem rossz az indexrelé, mert a másik oldal világít. Ugyanaz a relé villogtatja mindkét oldalt. Nézd meg, honnan megy a nem pislogó hátsó hátsó égőre, és sokkal okosabb leszel. Ott van a baj.
Üdv szeretnék egy kis segítséget van itt egy burgman 650 executive 2007 es csak egy sebesség van benne autómatába és kézibe is. kézibe a motor próbál váltani mert zúg de valami miat nem tud.valaki takálkozott már ilyenel. hol keresem a hibát?
kis pontokba mintha fellenne pattogva és elkezdett rozsdálni kb mennyibe kerülhet ezt meg csináltatni? vagy vegyek egy másik teleszkópot? már megette a szimeringet és alig van benne olaj
szar dolog amikor egy 6-700ezres motorra rákölt az ember 300at és ugyanúgy 6-700ezret ér
Helyező stift a váltó aljában ha szar, akkor csere
A váltóban található két ék szerintem kiverődött, és már meg forgott rajta a variátor tárcsa így az egész cuccot dobhatod ki a picsába ( hátsó kuplung 180 körül van)
Szíj ha szar, nyúlott, kopott, kuka (100 ezer)
Ha otthon állsz neki és elcseszed, akkor a többszörösébe fog kerülni a javítás.
Váltót le lehet szerelni kb 3-4 óra alatt, vissza szintén, váltó szét össze kb 2 óra. (megjegyzés: elbaszott egy konstrukció, és szar szerelni, nem véletlen passzolgatja sok szerelő egymás közt )
Üdv. a klubban. :D
egy időben terveztem 400ast venni belóbajárni, akkor olvasgattam sokat, de sikerült lebeszélni magam erről a típusról(is)
akkor elviszem egy elektromos szerelönek én már
nem tudok vele mit kezdeni.