Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Japán belpiacos?
akku saru
Szép napot.Egy hete történt egy olyan (pont péntek 13-án),hogy menet közben egyszer csak leállt a motor.Kiment az egyik 30A-es biztosíték.Csere után jó lett.Tegnap este munkába mentem a motorral,nem volt gond.Ma délután mennék el vele,elindítom,sebességbe tettem és megint leállt.Semmi visszajelző lámpa nem ég,a világítás sem.A biztosítékok mind rendben vannak.Az akksi 12,58 V-ot mutat.Hiába forgatom a gyújtáskapcsolót,nem történik semmi.Vajon mi lehet a gondja?Van a faluba egy autóvillamossági szerelő,de ő max. holnap/hétfőn ér rá.Bár sztem ehhez a hibához mindenképp ő fog kelleni.
Az sajnos csere. Nem mentheto.
sziasztok
kis pontokba mintha fellenne pattogva és elkezdett rozsdálni kb mennyibe kerülhet ezt meg csináltatni? vagy vegyek egy másik teleszkópot? már megette a szimeringet és alig van benne olaj
ajaj akkor már 300ba sem fér bele...emelkednek az árak
szar dolog amikor egy 6-700ezres motorra rákölt az ember 300at és ugyanúgy 6-700ezret ér
3db műanyag fogaskerék csere ( mivel szét szeded és az esetek 90%ában kuka, kb 30ezer pénz)
Helyező stift a váltó aljában ha szar, akkor csere
A váltóban található két ék szerintem kiverődött, és már meg forgott rajta a variátor tárcsa így az egész cuccot dobhatod ki a picsába ( hátsó kuplung 180 körül van)
Szíj ha szar, nyúlott, kopott, kuka (100 ezer)

Ha otthon állsz neki és elcseszed, akkor a többszörösébe fog kerülni a javítás.
Váltót le lehet szerelni kb 3-4 óra alatt, vissza szintén, váltó szét össze kb 2 óra. (megjegyzés: elbaszott egy konstrukció, és szar szerelni, nem véletlen passzolgatja sok szerelő egymás közt )
A sajnos-ból gondolom, hogy Te is azon szerelők közé tartozol akik szeretnek szopóágra kerülni és be vállalják a burgonya váltót

Üdv. a klubban. :D
Én tudom. Sajnos. A CVT váltó pozicionáló csavar darálódott le és elfordult az agy.
Inkább kivárom a jó szerelőt! Mehettem volna a kékholdba budapesten, csak jövőhétre adtak időpontot, nekem meg mostazonnal kellett... Tanulópénz!
Errol a markarol :-)
nem értek hozzá, valami cikkben olvastam hogy elég húzós a generálja, de utána ismét elmegy jó sokat
egy időben terveztem 400ast venni belóbajárni, akkor olvasgattam sokat, de sikerült lebeszélni magam erről a típusról(is)
csak ennyi azt hitem valami konkrétat is tudtok.vagy majd rájövök ha szétbontom?
legközelebb te is magnak cserélsz gumit. Utolsó 180/55/17-es gumi felrakásához szerszám se kellett
csak a kerdesedre akartam valaszolni hogy ne telefobon irjak harom oldalt...
A 70-est nem használom. 30 nyolc4hét 30három hatvan5. Ezt mentsd el. De ne hívj olyan dologgal, amitől ideges leszek.
300felé megvan az egész hajtáslánc fullgenerálja
megtörtént! Az elején még fos volt, de aztán mentem pár km-t és újra a régi lett!
Ürítsd le a bankszámládat...
telcsid nincs bekapcsi? :)
Nem rossz az indexrelé, mert a másik oldal világít. Ugyanaz a relé villogtatja mindkét oldalt. Nézd meg, honnan megy a nem pislogó hátsó hátsó égőre, és sokkal okosabb leszel. Ott van a baj.
a kék osztriga előtt pár kanyart
Üdv szeretnék egy kis segítséget van itt egy burgman 650 executive 2007 es csak egy sebesség van benne autómatába és kézibe is. kézibe a motor próbál váltani mert zúg de valami miat nem tud.valaki takálkozott már ilyenel. hol keresem a hibát?
Csiszoló vászonnal adj a betétnek, picit törd meg a sarkát, esetleg menjél vele homokos úton
értem köszi.
akkor elviszem egy elektromos szerelönek én már
nem tudok vele mit kezdeni.