helló
ellenőrizd le hogy jó helyen állítottad-e a szelephézagot, ha azzal minden ok, akkor az a kérdés hogy mennyi km van a gépbe és hogy hogyan használták. innen már lehet tovább menni....
Sziasztok!
Ha valaki tud Budapest, 2.kerületben jó szerelőt, aki nem dolgozik drágán, meg nem vág át, légyszi ÍRJA MEG! Én is valszeg kissebb dolgokat tudnék szerelni, de se hely, se szerszám, se emelő, se időm nincs rá főleg stb...szóval mindenképp kéne.
Méghozzá azért mert akinél eddig voltam 1 évig (ismerős), eddig MINDENT elrontott, akármennyire pozitívan álltam hozzá. Összekeverte az indextöl kezdve az egész elektronikáját, tehát két indexem nem is működik, meg a visszajelzők se , a karburátort hetekig csinálta, miután kicserélte a láncot leesett, stb.stb. legutóbb meg miutánnem győztem eleget mondani h patog az eleje a teleszkóp miatt, de szerinte az jó volt, és egy rohadt nagyot perceltem vele... bevallotta most csinált életében először telót. Tehát elegem van.... gyakorolja máson, szal légyszi írjatok egy szerelőt!
Helló mindenkinek.
Van egy Aprilia Leonardo 150Cm3,robogóm ,és a hengerfej környékéről erős csattogó hangot hallani
olyan mintha szelephézag óriási lenne.Olajat már cseréltem /motul/ a szint az jó,olajnyomás van,szelephézag 0,05-0,09-szivó,0,10-0,14-kipufogó.. és még mindig kelepel erőteljesen....főleg
alapjáraton......Ha valaki tud okosat segitsen ....Köszi.......
Helló mindenki! Egy olyan kérdéssel, kéréssel fordulok hozzátok, hogy valaki nem-e tudna Gilera 600 R-hez robbantott ábrát a motorblokk szereléséhez, vagy bármilyen nemű segítséget!?
Előreis köszönöm!
Szép jó estét.
Segitséget szeretnék kérni, van egy NS125F motorom, és nem találom az üzemanyag visza jelző csatlakozási pontját a tank alatt .Ha valaki tudna segiteni hol keressem azt megköszönném.
rengeteg hirdetést látni amiben úgy árulják a motort hogy frissen elújítva xxxx összeget költöttek rá
ezek eleve gyanúsak, mivel mint a lenti emberkének is mondták ne nagyon húzassa stb
és a full generál többnyire egy gyűrűcseréből áll hogy legyen benne némi kompresszió
sajt tapasztalat szerint idős motornál érdemes lepukkantat venni és megcsinálgatni
de előtte körbenézni kapni-e hozzá alkatrészeket még.......
Helló!
Lehet h kicsit bénának néztek majd, de vettem most egy moccit és a telókat szeretném a súlyomhoz állítani!Hogyan és miképp kell ezt megetenniem, sajna nem vok tisztában azzal h melyik csavarral mit csinálok és mihez kell viszonyítani!
Köszi a segítséget!
helló
csak annyit szeretnék hozzáfűzni amit irtál hogy nagyon igazad van, én is ezt a szakmát választottam pont ezért, nincs itt a környékünkön normális szerelő.... és még csak annyit hogy nem mindig megbízhatók a márkaszervizek! a múlt hónapi superbike-ban van erről egy cikk!
uszúház 2/3-a? ez hogy érted? hogy méred meg h mi a 2/3a ha aránytalan az uszóház alja? honnan tudod h pont annyi? nem akarlak leosztani, csak ezt motortipus válogatja, nem lehet minden motort odaállítani.... szervizkönyv megadja és egyből kiderül hogy mi a pontos érték!
szia! hát lehet hogy átvertek! ez van!az ember a saját kárán tanul!motort nézni mindig csak hozzáértő rafkós emberrel szabad!énis voltam pár szar hejzetben az átverpések miatt......aztán úgydöntöttem hogy soha többet 20 éves motor.inkább vettem egy 3 éves drz-t mert azthallottam hogy nagyon megbízható.......és sajna nemtudok neked a megyében szerelőt mert nem vagyok odavalósi de szerintem márkaszervizbe vitt mert ott aztán járhatott már pár olyan motor mint a tiéd és kenik vágják a hibáit a tipushibától a széthajtásig......vidd szrevizbe én azt ajánlom.üdv gábor--
Szia!Honda CBR 1000 F Kehin karbi benzin szintjét szeretném beállítani és megtudnád adi, hogy hány mm-re áll ki az úszó a karbi síkjától, vagy te milyen módszerrel szoktad állítani?
Válaszod előre is köszönöm!
Üdv! Bandi!
köszi a tanácsot légszűrő ,karbi , gyertya már megvolt az az igazság hogy most vettem és tudatlanként ugy érzem átvertek , mert azt monta amikor próbáltam hogy ne húzzam neki mert uj minden ( henger ) és nem szabad pörgetni . Tud valaki békés megyében egy megbízható szerelőt aki nem ver át és bele is teszi azt az alkatrészt amit felszámol , fontos lenne a minőségi munka reális áron már kezd elegem lenni
szia RS 50.NEK! ELŐSZÖR IS TAKARÍTSD KI A LÉGSZŰRŐT HÁTHA BEDZSUVÁSODOTT A SZŰRŐJE.HA meg van akor karbis tisztittás és gyertyahézagállíttás hogy precíz legyen.............ha ezek után sem megy akkor lehet hogy elérte a dugó a csere méretet.......pár tized kopás és már vége is a kis apriliáknak.nemvéletlenül századmiliméterekben adják meg a tűréshatárt a kismociknál pl apriliafélék meg a pörgősebbeknél..mert ha kicsit kopik már nem tudja azt amit tudnia kel!ezek ilyenek!dugócsere időnként. jó szerelést szia
ha valakinek kérdése lenne motorszereléssel kapcsolatban, vagy szereltetné motorját akkor a motorservice@vipmail.hu címen nyugodtan érdeklődhet.
András
ellenőrizd le hogy jó helyen állítottad-e a szelephézagot, ha azzal minden ok, akkor az a kérdés hogy mennyi km van a gépbe és hogy hogyan használták. innen már lehet tovább menni....