Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

vezeték és/vagy kapcsoló
mérni-mérni-mérni........
Gumipók?
Ha te lennél a gumis, hogyan oldanád meg?
Aprilia rally robogón a bal elsö
irányjelzö világit a hátsó semmit nem csinál, jobb oldalon müködik mind a kettö.
bal elsöt szétszedtem nincs oxidálva a saru , a hátsót megtisztitottam wd40-el befujtam. Az izzók is jók megnéztem.
Index relé lehet rossz ilyen esetben?
nem szappan, hanem SZAPANNY!
az sima szappan, lehozza a víz
Szia

Meg kell keresned a motorod diagnosztikai csatlakozóját, ez egy általában fehér csatlakozó 6 láb kiosztással, melybe összesen 3 vezeték megy bele. A csatlakozó rendszerint egy gumidugóval van lezárva.
A csatlakozóban levő három vezeték úgy helyezkedik el, hogy kettő egymással szemben, egy pedig külön ( lásd: mellékelt ábra), a két egymással szemben levőt össze kötöd egy dróttal, vagy gemkapoccsal. A rövidzárat követően a motorra rá adod a gyújtást, és ki fogja írni az esetleges hibakódokat a műszerfalon c01-től kezdődöen. Pl:C22 AP sensor hiba.

Elvileg ki jelzi neked a TPS megközelítő helyzetét is egy kis vonalkával. A vonalnak három lehetséges állása van, alsó , középső, felső. Ha középen van, akkor nagyjából jól van beállítva a TPS-ed. Természetesen elzárt gáz álláson.
A kiírt hibakódokat a vészleállító gomb le, illetve fel kapcsolásával tudod törölni.
A hibakódok leírását, hibameghatározását a service manual " FI System and Intake Air System" részénél találod amennyiben van manualod, ha nincs abban az esetben vagy le töltesz egyet, vagy be írod ide a kódot és megmondom mit jelent.
Természetesen a kódok közt lehet tárolt hiba, és aktuális hiba is, ezért célszerű először kiolvasni a hibákat, feljegyezni a kiírt kódokat, törölni azokat, a rövidzárat megszüntetni, menni a motorral egy kört, majd újra ki olvasni a kódokat ha vannak.
Gondolom jutott abból a jól csúszós anyagból a tárcsákra is, amit a gumi felrakásánál használnak. Fékezésnél ezt biztosan felszívta a betét és mostmár csúszik. Ez csak tipp, lehet hogy hülyeséget beszélek.
Mert az NGK hamis....
Szia mik ezek a lehetőségek ha szabad kérdezni 2002 GSX-R 600
Mert ez szerinted márka és tipus függő?
Szerintem minden tárcsafékes géppel megesik ez, ha egy bizonyos hibát elkövetnek a kerék ki/be szerelésekor.
Vissza kellene vinni, ha már fizetve volt a gumizásért és oldják meg!
Kawasaki ZZR 600
Milyen motor?
Na kivettem a betéteket, volt rajtuk valami fényes réteg, lecsiszoltam, féktisztítóval lefújtam. Tárcsákat is lepuccantottam. Visszaraktam mindent és ugyan olyan fos az egész... Fék kemény mint az állat de mégis olyan mintha taknyon csúsznék. Hogy a picsába lehet így elbaszni a féket egy sima gumicserélvel halvány lila fingom sincs... Hétvégén szétkapom teljesen a féknyergeket, kinyomom a dugattyúkat megtisztítom azokat is, rézpasztával bekenem, ennél jobb ötletem nincs. Esetleg valakinek 5let, hogy miafasz csináljak?
mindent megteszek hogy megmentsem a betéteket! De azért kurvajó hogy már egy egyszerű abroncscserét se bízhat az ember akárkire...
szerintem csak megtapogatták a retkes kezeikkel a tárcsákat
vedd ki a betétet mosd meg, aztán finom smirglin huzigáld meg
igen, már rájöttem hogy nem lehet fordítva felrakni... a km meghajtó miatt. Akkor viszont nemtom miagecit csináltak vele. Rámegyek egy falkon féktisztítóval, aztán ha nem segít szétkapom a fékeket. Remélem nem kell a zsír új betéteket kibasznom a kukába!
Jah és igen a gumis kúrta el amiért nem úgy fog a fék...
...oldja meg, ha már fizettél neki, meg miért te pumpáltad fel a féket, szerintem az a kifizetett gumicsere árában benne van, hogy működő pumpálgatás mentes fékkel távozz onnan...

Sebaj, nézd a jó oldalát, neked legalább nem szakított bele meneteket nyomatékkulcs nélkül, mint pár emberkének vagy nem törte el a km/h meghajtót....
kicsi zzr? Azon mond már meg, hogyan teszik fordítva bele a felnit....
Sziasztok! Elvittem a mocimat gumicserére, az elsőt cseréltettem. Kész, minden, felpumpáltam a féket és innentől kezdődik a baj. A fék kemény de mégsem fog úgy mint régen. Nyúlós, mászós szar! Én arra tippelek, hogy fordítva rakták be a felnit, tehát amelyik tárcsa idáig a bal oldalon volt az a jobb oldalra került és így tovább. A kérdés, hogy visszavigyem és cseréljék át, vagy be fog kopni a betét egy idő után? Öröm az ürömben, hogy idáig nyikorgott a fék mint a vadállat, most meg se nyikkan
Igen masik gyertyaval is ki kell probalnom ha nem haladok..
Koszi az infot
Én egyszer úgy hasonló képpen jártam. Nálam ott volt a probléma, hogy az ember mindenből próbálja lehetőségeihez mérten a jót venni, és NGK zavarszűrős gyertyapipába tettem NGK zavarszűrős gyertyát. A két ellenállás már sok volt neki rúgásra. Tettem bele sima zavarszűrő nélküli gyertyát és láss csodát pöcc-röff. Egyébként lehet csak én vagyok vele így de az NGK-t nem nagyon tolerálja a motor. Valahogy a Densot jobban szereti.
Koszonom
Akkor OK! Sok szerencsét!