2 naposak a szimeringek, most esett át felújításon. Egyébként a levegőcsavart befelé tekerve megfullad a motor, mikor olyan 3/4-ed fordulatot van kint a csavar. Ez elméletileg kizárja a falsot, vagy rosszul gondolom?
Abszolút kezdő vagyok a dologban, ez egy zsír új karbi. Eddig mikuni tm volt rajta de annak már volt hibája bőven, ehhez olcsóbban jutottam,mintha azt felújítom. Úgy néz ki fordítva gondolkodtam, a tű teljesen felemeltem, a levegőcsavart meg betekertem és így dúsítva jó lett a gázreakció, és van alapjárat is, csak egy gázfröccs után visszaejti a fordulatot olyan 2000-ig ottmarad sokáig és csak ezután esik le alacsony alapjáratra. Ez mit jelenthet?
Akkor kell ragaszkodni a gyárilag előírt kitekeréshez, ha a gyári szabályzó csavarok vannak benne. Volt olyan kínai utángyártott retek csavar is, amit akárhová csavartam szart sem ért. Gyári csavarral meg hibátlan volt a karbi. Összehasonlítva két csavart, köze nem volt egymáshoz.....
Az melléklevegő csavar. Csak az zavar,hogy nagyon ki kell tekerni ahhoz, hogy optimálisan alacsony alapjáratot el tudjak érni. Egyébként jellemzően amikor annyira be van tekerve,hogy nincs alapjárat, akkor hirtelen gázra van egy "lyuk", majd felpörög, de vissza nagyon lassan ejti. Ha ennyire kitekerem, akkor elfogadhatóan viselkedik. Szerintetek ez megfelelő üzem lehet így, vagy ragaszkodni kell a szokásos 1,5-2 fordulathoz, és fúvókákat cserélni? A benzinszint megfelelő..
Az inkább keverék-csavar, mert vagy levegőt szabályoz vagy nyálat.
A levegőt és nagyon ki kell tekerni(sok levegőt adni) akkor magas az ufószint, túl nagy az alapjárati fuvi
Niylván,ha nyálat szabályoz, akkor kifelé dúsít a keveréken nem szegényít, akor meg midnennek az ellenkezője
Az a jelenség mire utalhat, hogy csak akkor lehet normális alapjáratot beállítani a motoron, ha a levegőcsavart 3,5-4 menetet állítom ki. Ezt én sokallom, de egyébként vagy magas az alapjárat, vagy nincs, illetve a fordulat is nagyon lassan esik (inkább csak csúszik) vissza. A motoron most lett szimering cserélve, mindkettő vadi új, a toroknál nem szív falsot, legalábbis nem reagált amikor olajat kentem a csatlakozásra. A motor 125 ccm 2 ütem, a karbi mikuni vm22.
Sziasztok! Szeretnék egy kis segítséget kérni, mert lövésem sincs a vákuumos karburátorokról. A probléma az, hogy a karbi tetején van egy kis légszűrő amin levegőt szív a tolattyú alá/mellé, és ha nem tömítem el ezt a kis szűrőt akkor nincs alapjárat a motoron és beindítani is elég nehézkes, ha viszont eltömítem akkor minden tökéletes csak épp nincs erő a motorban. Tudna valaki segíteni, hogy mégis mi a frász lehet ezzel a "csodával"?
Vigyázz, mert te is kapsz!
Gondolod a szappannnnyos vízből adhatok, hogy ne fájjon
...aztán még hengerfejtömitéshez is jó lehet, ha nem lesz nagyon csokis
zzr 1200, 2004-es motoromba meghalt az aksi ytx 14-bs lenne a belevaló? De balos vagy jobbos a + saru?Mert most nem tudom megnézni de rendelnem kellene.
Köszönöm a segítséget!
Ne turáztasd magad, csak trollkodik a két "Szaki"...most hogy eljutottak egy kicsit az átlagnál magasabb szintre elfelejtetik néha, hogy honnan jöttek, és hogy ök (is) közben mennyi baromságot csináltak...(emberek és jellemek )
Bármelyik autósboltban lehet kapni, neve szivárgás ellenőrző spray. Kifújva habos szappanos vízre hasonlít. Szerintem kár megvenni, mosószeres flakon bele kicsi víz és kész. Körbenyomod vele a hengerfej/henger találkozását. Ahol ereszt a technika ott buborékozni fog. A hengerek közötti tömítetlenséget ez nem mutatja ki!
" Az okozhat ilyen hibát ha 180 fokkal el lenne csúszva a vezérlés?"
Szerinted? Ha feslö HP helyett alul zárnak a szelepek, fent meg nyitva vannak? Lesz mérhetö nyomás a hengerekben, rádásul az közös a két hengerben, hogy egy tengelyen van a vezérlés, vagyis ezért nincs egyikben sem sürités...
Ez legalábbis lehet egy válasz a problémádra. Ha nincs hozzá doksid, tessék szétszedéskor pár használható képpel dokumentálni a lényeget.
A válasz meg: Oda kell tekerni az ízéééét, ahol jól működik a motor.
A levegőt és nagyon ki kell tekerni(sok levegőt adni) akkor magas az ufószint, túl nagy az alapjárati fuvi
Niylván,ha nyálat szabályoz, akkor kifelé dúsít a keveréken nem szegényít, akor meg midnennek az ellenkezője
Gondolod a szappannnnyos vízből adhatok, hogy ne fájjon
...aztán még hengerfejtömitéshez is jó lehet, ha nem lesz nagyon csokis
Köszönöm a segítséget!
yamaha flyoner szelep hézag méreteket nem tudtok?
olyasmi mint a mayesti , szívó és kipu szelep hézag érdekelne,,
a segítséget előre is köszi
A szelepek alatt maradt némi kosz. Kitakarítottam és most tökéletesen működik!
Szappanos habos vizet hol tudok venni?
Szerinted? Ha feslö HP helyett alul zárnak a szelepek, fent meg nyitva vannak? Lesz mérhetö nyomás a hengerekben, rádásul az közös a két hengerben, hogy egy tengelyen van a vezérlés, vagyis ezért nincs egyikben sem sürités...
Ez legalábbis lehet egy válasz a problémádra. Ha nincs hozzá doksid, tessék szétszedéskor pár használható képpel dokumentálni a lényeget.