Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A végén csak az egyik kályhától. :-)
Laikusként azt mondom, ha a kompresszió mérő jó, akkor a vezérlés van elrakva.
(mellesleg ha már le van véve a hengerfej, illik a szelepvezetőket leellenőrizni, minden szelepet becsiszolni és a benzinpróba hiányolása is jogos)
Szerintem az esetleges csiszolási hiba miatt csökkenhet a kompresszió, de nem nullára. Úgy gondolom a vezérlés van elrakva. Lehet csak egy kicsit, de ha meg van oldva, hogy ilyenkor a szelep ne verjen a dugóba akkor még az is lehet, hogy nagyon. A vezérléssel indulnék újra a kályhától a kályhától.
Szelephézagot ellenőrizem az jó, sőt még inkább kicsit nagyobbra is hagytam.
Igen becsiszoltam a szelepeket, direkt vettem szelepcsiszoló pasztát. Szépen be is ült a helyére. Sajnos kihagytam a benzin tesztet, már utólag bánom. Vezérlés alul a főtengelyen és felül a vezérműtengelyen is stimmel, bár van egy gyanúm. Tavasszal szét volt szedve a blokk teljesen. összerakáskor lehetséges hogy fordítva lett visszarakva az előgyújtás állító (gyárilag ebbe van beleütve a jelölés egyes illetve 180fokkal elforgatva a ketteshengernek)

Szervizkönyv szerint az 1-es hengernek a jelölése és a vezérműtengely jelölését kell összenézni. (Most így lehet fizikailag a 2 henger jelölése van az 1 helyett) Az okozhat ilyen hibát ha 180 fokkal el lenne csúszva a vezérlés?

Megjegyzés: a 2-dik henger szelepeit nem babráltam, mivel előtte jó volt, nem hiszem hogy most hirtelen rossz lenne.
Becsiszoltad az új szelepeket, beállítotad a szelephézágokat, jó helyen van a vezérlés?Öntöttél benzint a a felfordított hengerfejbe szelepcsere után, hogy mindkét henger szelepi tömörek-e, zárnak-e?
a vezérlés jelen van ?
Sziasztok
Pár napja szétszedtem a motoromat (CB125T) mert az egyik henger szelepeit cseréltem új darabokra (a másik hengerben maradtak a gyári szelepek) összeraktam a motort, de nem indul be, mértem kompressziót és mind a két hengerben 0 bar az értéke
Érthetetlen számomra miért.

Előtte mind a két hengerben 8-9 bár volt. Ráadásul a másik hengerben nem babráltam a szelepeket. Hengerfej tömítés jónak tűnik. Szappanos, habos vízzel körbenyomtam, nem láttam hogy eresztene, és nem is hallani hogy kifújna. Valamit nem jól raktam össze? Vagy más tipp?
A múltkor (CBR 900RR SC-28-1994) folyamatos zakatoló hang keresése okán szétszereltem a kuplungot és egy-két dologra felfigyeltem. Kérdés, hogy ez természetes állapot, vagy probléma?

- Az egyik, hogy a nagy kuplung kosár tengely irányban kifelé megmozdul. Balga módon nem mértem meg, hogy mennyit, de érzésre azt mondom legalább kb. 1mm-t. Feltételezem ez részben természetes, annál fogva, hogy a kosarat főtengely állandóan hajtja, de nem tudom mennyi elmozdulás a megengedhető. Azt sem tartom kizártnak, hogy ez elmozdulás lehetősége miatt a főtengely és a kuplungkosár fogaskerék fogainak kapcsolódása változik és ez ad ilyen hangot.

- A másik, hogy a belső kuplungkosár oldal irányba billen egy kicsit. Nem nagyon, de érezhetően. Mivel bordás tengelyre megy fel és le van húzva nyomatékkal nem biztos, hogy ez megengedhető billenés.

A fotón jelöltem, hogy hol, milyen irányú mozgást észleltem.
Nincs mit. Az áraikról nem tudok mit mondani, mert én a cementgyári-elághoz járok a kawa szervizbe. Szervizen nem biztos hogy ajánlott spórolni, mert lehet később többe lesz a hús, mint a leves... Főleg, ha valami kisiparis önjelölt hős több bajt csinál mint kijavít.
Sziasztok!

Úgy nevezett "kutya csont" segitségével lejebb szeretném ültetni a motorom ülés pozicióját. De olvastam hogy az elejét is hozzá kell alacsonyitanom. Valóban érezhető különbség lesz a beszerelés után hogyha az elejét a gyári állapotban hagyom? 30mm ről van szó. Csakis kényelmi szempontból túrázásra lenne az átalakitás a biztosabb talajfogás éredékben.
Köszönöm a segitséget.
Szerintem meg ne nyúlj hozzá, bízd egy olyanra, aki ért hozzá
Köszi, hogy utána néztél. Na majd ha lesz egy kis időm akkor meglesem. Egyelőre nem gond, mert nincs hideg, sőt.....
No utána nézegettem.
Kicsit le kell kapnod az injektor sort.
Gondoltam, h ez nem lesz olyan 1szerű történet(mert túl kell ám automatizálni).
Szervizkönyvben az 5-71 résztől az 5-79-ig mókázzál.
Szia,
Nekem gyanús ez a dolog. Mindjárt megnézem a nagykönyvben mit írnak hozzá...
Aprilia SR50 fórum.
Szia alakitasz még át ditecheket?
én ebből inkább azt gondolnám, hogy jól működik a szívatód.
Ok köszi
Nincs vele ilyen problémám, elég egyenletes az alapjarat rögtön indítás utan. Többi f4i tulaj írta, hogy nekik mindegy hány fok van indítás után van szivato, ha hideg a motor.
hello
szerintem ilyen melegben nem kéne megemelnie 2500-3000-re a fordulatszámot. dadog vagy nem egyenletes az alapjárat indításkor?
Sziasztok. Van egy 2003-as Honda CBR600F4i injektoros gépem és azt tapasztalom, hogy nem működik az autómata szivató. Elvileg hideg motornál, indítás után emelt fordulatszámmal(2500-3000 f/min) kellene üzemelnie a motornak majd szépen fokozatosan visszaállnia alapjáratra. Én viszont azt tapasztalom, hogy nekem szivató nélküli, normál (1250-1300 f/min) alapjárati fordulatszámon indul és nem emeli meg a fordulatot autómatikusan. Mit kellene megnézzek rajt? Esetelg valakinek volt hasonló?
Az se szar
Szerintetek egy 125-ös kétütemű motorra, fel lehet szerelni az aábbi karbit? A gyárija már nagyon szar és ebből van egy új példányom polcon. Elvileg 4 üteműhöz való, de nem membrános. Ezeknél a karbiknál mi tesz különbséget 2 és 4 ütem közt? Egyébként Mikuni vm 22 (vagy legalábbis annak a koppincsa)...www.aliexpress.com%252Fmikuni-..." target="_blank">Itt egy kép. A lényeg ez felmehet kétütemre vagy nem, ha nem akkor miért nem? Köszi az építő válaszokat.
Hi,
Nézd meg a vezetékek alapján.
Fekete-szürke csíkos=12V
Zöld=GND(Test)
Szürke=Irányjelző kapcsoló közös pont.
Sziasztok

98-as CB 500s indexrelé lábkiosztását nem tudja valaki véletlenül?
3 lábú van benne, vettem bele egy LED-es indexrelét, ami szintén 3 lábú, de a CB-n a 2 lán egymás melett van, addig a LED-esen eltolva 3 szög alakban.

Előre is köszi
Mint a tiéd! Kétfejeset.
Már sokszor használtam! Kva jó cucc!