Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Meglátjuk, mind a 2 oldalon új szimering lessz. Csakhát keddig mindenki pihen...Egyébként arról nem is beszélve, hogy bementem a helyi csapágyboltba és vittem magammal a szimeringmintát a szívó oldalról.Kezembe nyom egyet, mondván ez olyan. Most hogy kibontottam most látom, hogy ez amit adott 20 belméretű, a belevaló pedig 19,6-os. Előre látom, hogy ő olyat nem tud majd adni...
Még kb 30 évvel ezelőtt történt: Oldalkocsis Pannónia, és azt csinálta ezt, mert a szivató olyan volt hogy volt benne egy alu-siber és az alja gumi ami a benzint nyitja ki . A szivató rész megkopott, és az alu siber a szivatóban fennakadt, és az okozta . Karburátor felső rész csere lett a vége. No ez a motor csinált egy olyat, hogy felpörgött és csak a benzincsap elzárásával lehetett leállítani, -vagy kuplung be sebességbe pl.3 ba és lefullasztani- és ez az egyszerűbb. A Pannóniánál ez olyankor is előfordult, ha kiesett a forgattyúsház alján a 6-os csavar, és akkor szintén repülőgépet játszott.
Széthúztam a blokkot és a kuplung felőli szimering átengedett...
Miskolc-Hejőcsaba, a tapolcai-elágtól ahogy mész kifele a "cora" felé ott lesz bal oldalt.
Régóta nem használok kétütemű járművet, de régen ez nem ritkán fordult elő hulladékabb gépeimnél... .....az első ijedtségek után már direkt hajtottam rá...
Nekem annó a Trabi 601-nél fordult elő hogy a sok városi poroszkálás után kicsit jobban meghajtottam. Le akartam állítani, de nem jött össze. Elkezdett emelkedni az alapjárat, majd pár pillanat után üvöltött mint az állat. Én is gyújtás le, pipák le, de ettől persze nem állt le. Elzártam a tankot, majd úgy 10 másodperc után szépen lehörgött. Valószínűleg a sok lerakódott korom miatt volt ez a jelenség, mert egyébként a masina ez előtt és ez után is kifogástalanul ketyegett.
A detonacios egest kopogasos egesnek is nevezzuk. Ez akkor kovetkezik be mikor vagy a benzin oktan szama azaz kompresszio turese alacsony es a motor forro es a surites kovetkezteben onmagatol begyullad mielott a szikra gyujtana be.
A te esetedben a kovetkezo tortenhetett: a gaz raadasakor mar forro volt a motor es a suber a vacuumtol fennt maradhatott. Raadasul vagy a gyertya egy resze vagy pedig a hengerfejben egy lerakodott koksz darab mar izzott es ez begyujtotta az osszesuritett kevereket. Ezt persze nem ugy kell erteni hogy pirosan izzott hanem olyan forro volt hogy a surites vegen epp elerje a gyujto homersekletet.
A detonacios egesnek egyebkent jellemzo hangja van, pl autoknal mikor nem a megfelelo benzint valasztjak (olcsobbat) kigyorsitasnal a megnovekedett kompresszional kopogo hangot ad. Amolyan csilingelo hang. De mondom nalad szerintem nem ez volt.
Miskolc vagy kornyken suzuki szervizet tud valaki?
Amúgy meg ha te ennyire ismered már a detonáló égés hangját , akkor ez azt jelenti te már sok motorral jártál így, innentől fülre tudod mikor b...tad el. Akkor ki a barom?
Nem vagyok botfülű, egyszerűen még nem találkoztam ilyennel, ennyi. A másik meg azt írtad sok mindent el kell ehhez rontani. De mi is az a sok minden? A szimering tuti, tovább...? Vagy segíts, vagy ne szólj a kérdésemhez ha kérhetem ezt tisztelettel...Köszönöm.
Bot fülü barom, ha detonáló égést nem hallasz miért gányolod a motorokat?
Meg aztán elég szépen elkell baszni pár dolgot, hogy ez megtörténjen!
A kuplung oldalon tuti, mert leszedtem a hengert és sok olaj volt a forgattyúsházban.. A váltóolaj öngyulladása miatt pörgött gyertyapipa nélkül? Szerintetek hol találok hozzá szimeringet. Elég speckónak tűnik, van válla az egyik oldalon. Nálunk a csapágyboltban azt mondták nem tudnak szerezni...
Főtengely szimeringes a géped mint az állat! Mindkét oldalon.
ahol fel megy az olaj a hengerfejbe, ugyanúgy mint amikor a víznél ég át, és forralja a vizet.
14,9, nem sok az egy kicsit?
Henger le, áll az olaj a forgattyúsházban, valószínűleg szimeringes...A váltóolaj csinálhatott öngyulladásos motorjárást?
Túl dús a keverék...
Sziasztok van egy simsonom. Hidegen 1-2 rúgásra indul szépen megy majd utána ha megállok 1-2 percig van alapjárat is és utána leáll. Melegen szinte lehetetlen beindítani, ha gyertyát cserélek akkor ismét újból beindul, hol keressem a problémát?
Szia! Súber tuti nem akadt fel, húzogattam a gázt és járt le-fel, a gyertya az belevaló hőértékre, de a hézag összébb lett ütve. Ez okozhat ílyen problémát? NGK b8es
Szeva!
Valószínűleg felakadt a súber és azért pörgött mint a hülye, meg alacsony hőértékű gyertya ami felizzott és azért nem állt le.
Szakik!Nagy segítségre lenne szükségem. Ilyesmit még nem láttam. Próbáltam beállítani a krabit a motoron. (suzuki ts 125 x 2 ütem). Egy gázfröccs után felprörgött max fordulatra, és nem reagált a leállítógombra sem. Lerántottam a gyertyapipát, és láss csodát JÁRT A MOTOR tovább csuma gázon. Elzártam a benzincsapot és addig míg ki nem fogyott a benzin a karbiból, addig max gázon ordított. Erre mi lehet a magyarázat?
B+ Csabi
Rajtnál a 70 kevés, a görgő hengeres legyen és kell egy picsánrugó, me attól indul meg igazán.

Remélem segítettem
Sziasztok!



Van egy Adly Silver Fox 50-em és vettem rá egy Leo Vince ZX-et amivel tok jól meg de 25 és 45km/óra közt erőtlen.

Előtte és utána nagyon jól megy.

Mikuni karbi van rajt és 70-es a fúvóka.Kicsi lenne?

A másik,hogy milyen görgőket vegyek bele illetve rugót stb?

Köszi a választ előre is. Sajnos nem értek hozzá..
Bakker a fesszbaájzó volt a ludas tényleg. 13,6-al töltött alapból.
Kicseréltem az új egyből tudja lámpákkal együtt a 14,9 V-ot. Szóval a generátorral együtt haltak annó. Vagy lehet ez nyírta ki az is. Még jó, hogy az új generátornak nem baxott oda.
Most tökéletesen működik.