Szia!Igazad volt, tényleg nincs szerepe a lyuknak.Ma elkészítettem az "adaptert", a jelenség az, hogy valamiért szinte tökig ki kellett csavarnom a levegő csavart, és még így is mintha keveselné a levegőt. A levegőszűrőbetét vadi új...Ötlet? Egyébként 88 körüli suzuki ts125x ről van szó.
Hengerfej tomitest nem csereltem. Most viszem majd felujittatni a hengerfejet, mert a szelepvezetokre saccolok, akkor lesz uj tomites.
Amugy a hengerfejtomitesnel, hogy eheti az olajat?
Vezermulanc jaratanal?
Nem lehet inkább valami egyszerű kontakt hiba? Vagy egy vákumcsövöm keletkezett minimális repedés?
Jártam már úgy, hogy az egyik érzékelőre menő vákumcső volt egy tűszúrásnyi ponton kilukadva.. egy élet volt mire megtaláltam.
Beindítottam a motort. Tökéletesen működött hozzáteszem.
Legurultam vele a benzinkútra, belőttem a guminyomást és tankoltam kemény 2000-ért.
Hazagurultam pár km az egész semmi gond.
Öcsém jött autóval elkunyerálta a gépet. Jó odaadtam neki, fél tőle mert erős ezért gyök kettővel legurult a feleségéhez majd haza.
Hazafelé bedadogott neki a motor majdnem lefulladt.
Sose volt még ilyen. Generátor új. akku figyelőt tettem fel ledeset, az nézi lámpa nélkül tölt 14.1-el lámpával 13,6-al.
A motor fordulta meg járkált fel le 2000-1000-2000-1000 és fulladozott kínlódott.
Gondoltam benzin......MOL-os egyébként
Gurultam vele egy kört, kanyarban le is fulladt.
Beindít hazagurul.
Vártam picit hagy hüljön. Telefon motorszerelő ismerősnek.
Átbeszéltük a lehetőségeket szerinte fesz szabályzó.
Valószínűleg amikor a generátor meghalt akkor együtt haláloztak, vagy az alapból e miatt. Szerinte melegen nem húz úgy át.
Na le is hűlt a motor. Indítottam, tökéletesen jár.
Csapattam vele 20 km-t megálltam, melegedni hagytam. Semmi gond.
Szerintetek? Volt már valakinek ilyen?
Mindenesetre holnap kicserélem a fesz szabályzót, akkut töltőre tettem, bár 75%-osnak jelezte a töltő. Vasárnap gurulunk Zakopaneba, jó lenne ha nem állna le a technika
Ezt nem igazán fogtam fel de mind1.A Lényeg hogy csak a toroknak kell becsatlakozni a henger torokba.Az alatta lévő kis lyuk,meg tulajdonképpen le van dugózva,tehát az "adapteren" amivel összekötöm, nem kell hogy lyuk legyen...Ezt jól megvariáltam,remélem valamennyire érthető amit mondani akarok.
A kezemben van, de még nem bontottam meg.Majd holnap lessz rá időm.Valószínű igazad van mert nem látom értelmét így az egésznek,csak annyira olyan a kiképzés,mintha direkt lenne így kitalálva.
Volt egy kis időm mostanában és szétszedtem a kuplungot.A fém lamellák olyan szinten el vannak vetemedve hogy már-már C betűre hasonlítanak az egyébként sík korongok.
Egyébként minden rendben...Ezek és a blokkban lévő olaj cseréjével megoldódik a,baj mivel az is inkább a kátrányra hasonlított mikor leengedtem.
Köszönöm a segítséget mindenkinek. :)
Adott egy qlink cf 125-re való karburátor, amit rá szeretnék próbálni a motoromra.Ehhez kell csináljak egy "adaptert". A kérdésem az lenne, hogy a henger felőli oldalon van a torok, illetve alatta tömítéssel elválasztva egy kis levegőlyuk, alatta a levegőcsavar. Most ezt nekem közösítenem kell a torokkal? Miért van ez leválasztva a torokról tömítéssel? Válaszokat előre is köszönöm!
Szia.
Végül is a 4 ropi nem vészes ha utána jó a ketyere.
A multkor már kérdeztem de lehet nem olvastad,a variátor kopoghat a mociban?Főleg meleg motornál hallottam.A másik hogy akár 180-as kuplungot is rakhatok ebbe a kis 50-es köpködőbe?
Sziasztok! Segítségre van szükségem! Adott egy dr600as, szelepszar szimmeringek cserélve, gyůrűk újak, nem agyon kopott henger. Iszonyatos a füst, sűrů fehéres színű, néhányszáz méter után elhagyja, ha megyek vele, føleg fordulaton. Alapjáraton enyhe kékes, ha áll kb 1 órát, ugyanolyan durva fûst, ha megyek vele ujra elhagyja. A kipufogobol dől az olaj... Honnan eheti?Már elszáll tőle az agyam...
Amugy a hengerfejtomitesnel, hogy eheti az olajat?
Vezermulanc jaratanal?
Jártam már úgy, hogy az egyik érzékelőre menő vákumcső volt egy tűszúrásnyi ponton kilukadva.. egy élet volt mire megtaláltam.
Legurultam vele a benzinkútra, belőttem a guminyomást és tankoltam kemény 2000-ért.
Hazagurultam pár km az egész semmi gond.
Öcsém jött autóval elkunyerálta a gépet. Jó odaadtam neki, fél tőle mert erős ezért gyök kettővel legurult a feleségéhez majd haza.
Hazafelé bedadogott neki a motor majdnem lefulladt.
Sose volt még ilyen. Generátor új. akku figyelőt tettem fel ledeset, az nézi lámpa nélkül tölt 14.1-el lámpával 13,6-al.
A motor fordulta meg járkált fel le 2000-1000-2000-1000 és fulladozott kínlódott.
Gondoltam benzin......MOL-os egyébként
Gurultam vele egy kört, kanyarban le is fulladt.
Beindít hazagurul.
Vártam picit hagy hüljön. Telefon motorszerelő ismerősnek.
Átbeszéltük a lehetőségeket szerinte fesz szabályzó.
Valószínűleg amikor a generátor meghalt akkor együtt haláloztak, vagy az alapból e miatt. Szerinte melegen nem húz úgy át.
Na le is hűlt a motor. Indítottam, tökéletesen jár.
Csapattam vele 20 km-t megálltam, melegedni hagytam. Semmi gond.
Szerintetek? Volt már valakinek ilyen?
Mindenesetre holnap kicserélem a fesz szabályzót, akkut töltőre tettem, bár 75%-osnak jelezte a töltő. Vasárnap gurulunk Zakopaneba, jó lenne ha nem állna le a technika
Egyébként minden rendben...Ezek és a blokkban lévő olaj cseréjével megoldódik a,baj mivel az is inkább a kátrányra hasonlított mikor leengedtem.
Köszönöm a segítséget mindenkinek. :)
https://www.facebook.com/photo...
Ti is ilyesmiről beszéltetek:-)
Várom a jövő hetet:-) (vagy?)
Végül is a 4 ropi nem vészes ha utána jó a ketyere.
A multkor már kérdeztem de lehet nem olvastad,a variátor kopoghat a mociban?Főleg meleg motornál hallottam.A másik hogy akár 180-as kuplungot is rakhatok ebbe a kis 50-es köpködőbe?
Üresbe berakom és kidobja pedig a viszajelző szerint üresben van, kb 3p szorakozás után nem dobja ki.
Ez miért van?
A beírásod alapján hadd kérdezzem meg, véletlen nem a Te motorod csinálom a jövő hét elején, és ma hoztál PDF manualt?