Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Lehet nem a sérülésnél engedett el, de tuti lapossan megkűdte neki.
Mondom, evek ota igy jar es mar tobb bumit elfogyasztott nem volt gondja soha. Meg csak nem is erezni menet kozben. Nem olyan nagy a serules. Szerintem meg rosz volt a gumi.
Arra gondolsz amelyik a videjóban azt mondja más fúvóka van az 1-2 és 3-4 hengerben?
Közben a valóságban az 1-4 és 2-3 a más-más!

Meg mikor a mérnök logikusan tervezi a motort ő azt mondja nagyon gonosz motor? Minden normális sor4 mocinál a két belső fuvi minimum nagyobb, de a normálisabb mociknál a tű is más a két belsőben.

Sok marha összecserélgeti persze, én is láttam már szétszedéskor elcserélt karbisort...

Az ok meg logikus, a két szélső hengereknek jobb a hűtése.
...akkor ne csodálkozz, hogy ilyen lett a gumi!
Aki arra a felnire felszerel gumát azt...
Tuti elengedte a nyomást a sérülésnél, mert tömlő nélküli és a kis nyomás miatt meg melegedett a guma, az eredmény a képen!
Nem kevés km -t mehetett párszor lapos kerékkel és nem semmi hőfok lehetett.
Hello.
Yamaha dt125 lc2 beinditom és hátrafele indul meg.
Elméletileg nagy elő v utógyujtás okozza ezt.
Hogy csináljam meg?
Köszi
Az állítás mindenképpen.
szerintem biztos ............. csak kell egy komplet hengerfej ujitás ..

tökéletes motort .........egy motoros találkozon , hogy kell csapágyasá tiltatni

https://www.facebook.com/photo...

kell hozzá némi rutin
még mondja valaki hogy magyarország szarul teljesít ! nekem meg jönnek azzal hogy mit gondolok miért nem rakom vissza azt a hengerfejtömítést tömítőpasztával mert mások visszarakják úgy is .... másik képen pedig vajon a kis hondánál kijön a szelepállítás 12000-ből ?
pesten vannak durvább árak is. havernak a galéria lépcső egyenes volt, lett 2 gyerek aztán kiagyalta legyen egy forduló benne hogy ha gurulnak ne 2 métert guruljanak lefelé
ilyen 100ezres ajánlatok jöttek, megcsináltam neki 20ból amiben az anyag volt kb 18
de munkatársam hőtőjében kiment a hőkapcsoló, azt az 1500ft értékű kütyüt 10ezerért tettek be, 3 perc és 1 csavarhúzó kell a cseréhez
A motorszerelőnél, aki 5,7 milkát keres
250,000-ért hol kell festeni és tapétát leszedni egy panelben?! Mondd a címet ülök be a kocsiba
azt vettem észre , hogy a beteg motor, tujajok nem szeretik a meg lepetéseket ..........

nézünk pár PL : csinálsz egy 1200 bandin egy szelephézag elenörzést a szelepfedél le vételekor 3 menetet találsz amit tul huztak , tehát 7*1 menet fel kell furnod perselyt bele kb + fél óra és a persely ára 400 ft
de levételkor az elűlsö központosito csavar kurvára be volt rohadva ,, rá fujtál fél doboz csavar lazitot + lámpával melegidgeted , mire ki tudtad venni + fél óra + fél doboz csavarlazitó

be állitotad a szelepet ,, minden fasza ,,,jön érte a tulaj .......
ha azt mondod neki hogy ezzek történtek . 3 menet ,,meg stb

lehet ki fizeti a 12 000 de töbet hozzád motort nem hozz .

miért ? mert a haverjának nagyon faszán meg csináltad ugyan ezt 8000 -ért .. ezzért hozta hozád ...... igaz ott nem kellett menetet furni , stb

de ez a kutyát nem érdekli ,,, sajnos igy vagyunk programozva

egy tök ugyan olyan panel lakást ki fest egy festő 250 000 ft ért és szép is lesz ... Ugye át hivja szomszéd is neki is fese ki a kégliét .. de ott le kell szedni a tapétát és kétszer anyit kell pakolni ha ezt fell számolja a FESTÖ abban a tömben több munkája nem lesz

érdekes de így van
azért én eret vágnék magamon ha 12ezerért állítanák be a szelepeim
igaz ez egy endóró amin 1db 8as dugókulccsal 5 perc alatt meglátom a lapkákat
Full korrekt és reális árak, bár én nem szabnám meg pontosan az összeget a külön munkákra mint ahogy te írtad mivel minden motor más és más, de gratulálok a sikerességedhez! :-)
Jól van Münchausen báró
az korekt ............. a Bicskei interat 7000 /ó ,, a red baron 7500/ó a zugloi kawaseki 6500 /ó sorolhatnám
én három- négy éve nem emeltem az áraimon .... az idén 93 motort javitotunk ... tavaj rekord volt 288 -at

így is van aki sokalja az munka dijat ....... ezeket el küldöm a ....

karbi ki pucolás 0 gyűrű csere / én adom / be szabályozás beállitás + szinkron 14500
állitos szelep elenörzés 8000
korongos 12000+korong
vezérmülánc csere 12000 .. végtelenitett 35 000/ én veszem ki a vázból/
szoval szerintem nem sör pénz ,,,, másod állásban a KATA 6 000 000 forintig most 25 000 ft havonta + iparüzési adó 2* 26000 ft egy évben tavaj 5 700 000 sörpénzesztünk össze a fiamal

komplet block felujitás 70 000-

https://www.facebook.com/photo...

https://www.facebook.com/photo
...


https://www.facebook.com/photo...

https://www.facebook.com/ph
oto...


https://www.facebook.com/photo...

https://www.facebook.com
/photo...


a sok közűl egy

tasi
Mi 5500.- óradíjjal dolgozunk. VFR nyakcsapágy cserét bőven meg lehetne oldani szerintem 2 óra alatt, így 11.000 pénz a munkadíj.
ilyet is ritkán látni
Az mar evek ota ott van.
A felnin a sérülés meg vicc?
honda dream
a szervizvezetőt ismerem, precíz ember
Sziasztok.
Budapesten melyik Honda szervízt ajánlanátok? Érdemes itt szereltetni a motort?
fékkel nem valószínű, de tegyél be egy seprűnyelet a küllők közé ami megakad a lengővillába és nem kell hozzá légkulcs. arra vigyázz, hogy ne a kipufogón vagy a lengéscsillapítón támaszkodjon mert azt simán elhajtod.
Sziasztok.
Kinter,Sedu köszönöm a tippeket és segitséget.Sajna légkulcsom nix de majd beszerzek egyetA csapágy amiről szó van az a kuplungban található vagy az már a kihajtáshoz tartozik,a házba van préselve?
Ha szétkapom kifolyik a hajtómű olaj is?
Kicserélem rajta a kopott dolgokat nem akarok tákolni.
Lehet hogy baromságot kérdezek de ha levettem a deklit és láthatóvá válik a kuplung akkor a rögzitő anyát nem tudom levenni hogy csak lefogom a kerket pl fék és hajrá?Igy akkor már csak a lapos anyával lesz egy kis pippantás reményeim szerint.