Mondom, evek ota igy jar es mar tobb bumit elfogyasztott nem volt gondja soha. Meg csak nem is erezni menet kozben. Nem olyan nagy a serules. Szerintem meg rosz volt a gumi.
Arra gondolsz amelyik a videjóban azt mondja más fúvóka van az 1-2 és 3-4 hengerben?
Közben a valóságban az 1-4 és 2-3 a más-más!
Meg mikor a mérnök logikusan tervezi a motort ő azt mondja nagyon gonosz motor? Minden normális sor4 mocinál a két belső fuvi minimum nagyobb, de a normálisabb mociknál a tű is más a két belsőben.
Sok marha összecserélgeti persze, én is láttam már szétszedéskor elcserélt karbisort...
Az ok meg logikus, a két szélső hengereknek jobb a hűtése.
...akkor ne csodálkozz, hogy ilyen lett a gumi!
Aki arra a felnire felszerel gumát azt...
Tuti elengedte a nyomást a sérülésnél, mert tömlő nélküli és a kis nyomás miatt meg melegedett a guma, az eredmény a képen!
Nem kevés km -t mehetett párszor lapos kerékkel és nem semmi hőfok lehetett.
még mondja valaki hogy magyarország szarul teljesít ! nekem meg jönnek azzal hogy mit gondolok miért nem rakom vissza azt a hengerfejtömítést tömítőpasztával mert mások visszarakják úgy is .... másik képen pedig vajon a kis hondánál kijön a szelepállítás 12000-ből ?
pesten vannak durvább árak is. havernak a galéria lépcső egyenes volt, lett 2 gyerek aztán kiagyalta legyen egy forduló benne hogy ha gurulnak ne 2 métert guruljanak lefelé
ilyen 100ezres ajánlatok jöttek, megcsináltam neki 20ból amiben az anyag volt kb 18
de munkatársam hőtőjében kiment a hőkapcsoló, azt az 1500ft értékű kütyüt 10ezerért tettek be, 3 perc és 1 csavarhúzó kell a cseréhez
azt vettem észre , hogy a beteg motor, tujajok nem szeretik a meg lepetéseket ..........
nézünk pár PL : csinálsz egy 1200 bandin egy szelephézag elenörzést a szelepfedél le vételekor 3 menetet találsz amit tul huztak , tehát 7*1 menet fel kell furnod perselyt bele kb + fél óra és a persely ára 400 ft
de levételkor az elűlsö központosito csavar kurvára be volt rohadva ,, rá fujtál fél doboz csavar lazitot + lámpával melegidgeted , mire ki tudtad venni + fél óra + fél doboz csavarlazitó
be állitotad a szelepet ,, minden fasza ,,,jön érte a tulaj .......
ha azt mondod neki hogy ezzek történtek . 3 menet ,,meg stb
lehet ki fizeti a 12 000 de töbet hozzád motort nem hozz .
miért ? mert a haverjának nagyon faszán meg csináltad ugyan ezt 8000 -ért .. ezzért hozta hozád ...... igaz ott nem kellett menetet furni , stb
de ez a kutyát nem érdekli ,,, sajnos igy vagyunk programozva
egy tök ugyan olyan panel lakást ki fest egy festő 250 000 ft ért és szép is lesz ... Ugye át hivja szomszéd is neki is fese ki a kégliét .. de ott le kell szedni a tapétát és kétszer anyit kell pakolni ha ezt fell számolja a FESTÖ abban a tömben több munkája nem lesz
Full korrekt és reális árak, bár én nem szabnám meg pontosan az összeget a külön munkákra mint ahogy te írtad mivel minden motor más és más, de gratulálok a sikerességedhez! :-)
én három- négy éve nem emeltem az áraimon .... az idén 93 motort javitotunk ... tavaj rekord volt 288 -at
így is van aki sokalja az munka dijat ....... ezeket el küldöm a ....
karbi ki pucolás 0 gyűrű csere / én adom / be szabályozás beállitás + szinkron 14500
állitos szelep elenörzés 8000
korongos 12000+korong
vezérmülánc csere 12000 .. végtelenitett 35 000/ én veszem ki a vázból/
szoval szerintem nem sör pénz ,,,, másod állásban a KATA 6 000 000 forintig most 25 000 ft havonta + iparüzési adó 2* 26000 ft egy évben tavaj 5 700 000 sörpénzesztünk össze a fiamal
fékkel nem valószínű, de tegyél be egy seprűnyelet a küllők közé ami megakad a lengővillába és nem kell hozzá légkulcs. arra vigyázz, hogy ne a kipufogón vagy a lengéscsillapítón támaszkodjon mert azt simán elhajtod.
Sziasztok.
Kinter,Sedu köszönöm a tippeket és segitséget.Sajna légkulcsom nix de majd beszerzek egyetA csapágy amiről szó van az a kuplungban található vagy az már a kihajtáshoz tartozik,a házba van préselve?
Ha szétkapom kifolyik a hajtómű olaj is?
Kicserélem rajta a kopott dolgokat nem akarok tákolni.
Lehet hogy baromságot kérdezek de ha levettem a deklit és láthatóvá válik a kuplung akkor a rögzitő anyát nem tudom levenni hogy csak lefogom a kerket pl fék és hajrá?Igy akkor már csak a lapos anyával lesz egy kis pippantás reményeim szerint.
Közben a valóságban az 1-4 és 2-3 a más-más!
Meg mikor a mérnök logikusan tervezi a motort ő azt mondja nagyon gonosz motor? Minden normális sor4 mocinál a két belső fuvi minimum nagyobb, de a normálisabb mociknál a tű is más a két belsőben.
Sok marha összecserélgeti persze, én is láttam már szétszedéskor elcserélt karbisort...
Az ok meg logikus, a két szélső hengereknek jobb a hűtése.
Aki arra a felnire felszerel gumát azt...
Tuti elengedte a nyomást a sérülésnél, mert tömlő nélküli és a kis nyomás miatt meg melegedett a guma, az eredmény a képen!
Nem kevés km -t mehetett párszor lapos kerékkel és nem semmi hőfok lehetett.
Yamaha dt125 lc2 beinditom és hátrafele indul meg.
Elméletileg nagy elő v utógyujtás okozza ezt.
Hogy csináljam meg?
Köszi
tökéletes motort .........egy motoros találkozon , hogy kell csapágyasá tiltatni
https://www.facebook.com/photo...
kell hozzá némi rutin
ilyen 100ezres ajánlatok jöttek, megcsináltam neki 20ból amiben az anyag volt kb 18
de munkatársam hőtőjében kiment a hőkapcsoló, azt az 1500ft értékű kütyüt 10ezerért tettek be, 3 perc és 1 csavarhúzó kell a cseréhez
nézünk pár PL : csinálsz egy 1200 bandin egy szelephézag elenörzést a szelepfedél le vételekor 3 menetet találsz amit tul huztak , tehát 7*1 menet fel kell furnod perselyt bele kb + fél óra és a persely ára 400 ft
de levételkor az elűlsö központosito csavar kurvára be volt rohadva ,, rá fujtál fél doboz csavar lazitot + lámpával melegidgeted , mire ki tudtad venni + fél óra + fél doboz csavarlazitó
be állitotad a szelepet ,, minden fasza ,,,jön érte a tulaj .......
ha azt mondod neki hogy ezzek történtek . 3 menet ,,meg stb
lehet ki fizeti a 12 000 de töbet hozzád motort nem hozz .
miért ? mert a haverjának nagyon faszán meg csináltad ugyan ezt 8000 -ért .. ezzért hozta hozád ...... igaz ott nem kellett menetet furni , stb
de ez a kutyát nem érdekli ,,, sajnos igy vagyunk programozva
egy tök ugyan olyan panel lakást ki fest egy festő 250 000 ft ért és szép is lesz ... Ugye át hivja szomszéd is neki is fese ki a kégliét .. de ott le kell szedni a tapétát és kétszer anyit kell pakolni ha ezt fell számolja a FESTÖ abban a tömben több munkája nem lesz
érdekes de így van
igaz ez egy endóró amin 1db 8as dugókulccsal 5 perc alatt meglátom a lapkákat
így is van aki sokalja az munka dijat ....... ezeket el küldöm a ....
karbi ki pucolás 0 gyűrű csere / én adom / be szabályozás beállitás + szinkron 14500
állitos szelep elenörzés 8000
korongos 12000+korong
vezérmülánc csere 12000 .. végtelenitett 35 000/ én veszem ki a vázból/
szoval szerintem nem sör pénz ,,,, másod állásban a KATA 6 000 000 forintig most 25 000 ft havonta + iparüzési adó 2* 26000 ft egy évben tavaj 5 700 000 sörpénzesztünk össze a fiamal
komplet block felujitás 70 000-
https://www.facebook.com/photo...
https://www.facebook.com/photo
...
https://www.facebook.com/photo...
https://www.facebook.com/ph
oto...
https://www.facebook.com/photo...
https://www.facebook.com
/photo...
a sok közűl egy
tasi
a szervizvezetőt ismerem, precíz ember
Budapesten melyik Honda szervízt ajánlanátok? Érdemes itt szereltetni a motort?
Kinter,Sedu köszönöm a tippeket és segitséget.Sajna légkulcsom nix de majd beszerzek egyetA csapágy amiről szó van az a kuplungban található vagy az már a kihajtáshoz tartozik,a házba van préselve?
Ha szétkapom kifolyik a hajtómű olaj is?
Kicserélem rajta a kopott dolgokat nem akarok tákolni.
Lehet hogy baromságot kérdezek de ha levettem a deklit és láthatóvá válik a kuplung akkor a rögzitő anyát nem tudom levenni hogy csak lefogom a kerket pl fék és hajrá?Igy akkor már csak a lapos anyával lesz egy kis pippantás reményeim szerint.