Valaki tudna segíteni? egy ismerősnek van egy HM CRe 50 motorja,,valaki tudja hogy ehez milyne dugót lehet venni? 1997 es a motor ..Pinkmotorsnál aztmondták nemtudják,,mert ha esetleg későbbiekben dugózni kéne akkor franctuggya honnan lehet hozzá szerezni..valakinek esetleg ötlete?
képek netesek,,de a motor blokkja detto ez,,meg motor is szinte
hello... lenne nékem egy igen nagy problémám,van nekem egy gilera rc 600-as. nos ez a motor nem akkar öninditoval indulni....végig mentünk mindenen ami szoba jöhet. indito relé,kábelek,önindito,minden jo:aksi uj. ennek ellenére az önindito nem birja megforgatni a motort. aki találkozot már ilyen problémával és tudna nekem tanácsot adni ,hogy mi lehet a baja . elöre is köccci a segitséget.sziasztok
hi!
épp most raktam össze egy dt80at
szivatóval beindul megy is de ha visszatolom a szivatót leáll
4000alat fullad leáll felette pörög a gép rendesen
a karburátort már szétszedtem 2x is de tiszta minden fúvóka
mi lehet a hiba?
köszi!
Sziasztok!
Tudna valaki tanácsot/segítséget adni, hogy a MAMI-ba vagy az M-Force(=Pannonia) motorszerelő tanfolyamra érdemes beiratkozni? A Mami 2x drágább, valóban ennyivel többet nyújt? Különbségek? Vélemény? Tapasztalat?
Segítségeteket köszönöm!
ja még annyi hogy utolso tulméretről lett visszaperselyezve a henger alapméretüre!Lehet hogy a görgök lesznek nehezek a mostani teljesitményhez és azért nem ugy megy ahogy kell?
Ugy ahogy mondod!Pörögni pörög rendesen és kompresszio is van a motorban csak hát végsebességre nem ugy muzsikál ahogy kellene!Tudom nem kell sokat várni egy 50-től de ennél azért jobban kellene mennie!
Hali Lapar.
Én Loctite 5920-at használok. Hőálló 350 fokig, nem kényes a zsirtalanitásra (elég letörölni a deknit) és bevallom legtöbbször nem is teszem vissza a papirtömitést! A veterán mociknál sem tapasztaltam utána szivárgást pedig azoknak az illesztése hagy némi kivánnivalót maga után. Szétszedni sem nehéz, megütögetem a deknit kalapácsnyéllel vagy gumikalapáccsal és már el is vált. Igaz elég drága 1200-1900 ft között van helytöl függöen de sokáig jo és nem szárad be, csak a kinyomokupot kell kitakaritani.
Helló!nekem kellene egy kis segitség!Van egy Kawasaki KDX 125ccm-s motrom...az a gond hogy nincs benne power szelep....es tudnátok e segiteni hogy hol lehet beszerezni,vagy kb. mennyibe kerul?!?
Volt itt korábban szó, az oldaldekli tömítésről. Tudtok valami jó tömítőanyagot, amivel bekenve a régit, vagy másból vágottat, jó lesz? Sziloplaszt , FBS jó, de nem akarok, mert ha rendesen lezsírtalanítom, akkor legközelebb csak nagykalapács-vésővel jön szét.
A gyári 3500, azért az erős egy ilyen tömítésért.
PeJó!
Tudom, hogy a GN 125 négyütemű, tehát nem főtengelyszimmering, de szerintem is valahol fals levegőt kap, attól magas, és egyenetlen az alapjárat. Nézd meg alaposan azt a ragasztott műa. beömlőt!
Helló pory! A szíj csúszhat, de állítani nem lehet, nem is kell, mivel a variátor folyamatosan feszíti. Ha csúszik, az attól lehet hogy szennyeződött vagy elhasználódott a felülete.
Flash, na de a hivatalos szerviz is szerviz, es azok is motorszereloket alkalmaznak... Az se rossz, ha egy jo szervizben dolgozol, jo csapattal. Es ha megvan a gyakorlatod, no meg indulo toked, TE MAGAD IS csinalhatsz hivatalos szervizt. Csak a markakereskedovel kell megegyezni. A "sufnimunkat" senki nem szereti, de egy jo motorszerelore sok helyen szukseg van.
Köszönöm szépen mindenkinek a hozzászólásokat, egy kicsit elkeserített a hír h nem maszekolnak az emberek de ezt be kell látni. Azért köszönöm a biztatásokat is. Helló
képek netesek,,de a motor blokkja detto ez,,meg motor is szinte
épp most raktam össze egy dt80at
szivatóval beindul megy is de ha visszatolom a szivatót leáll
4000alat fullad leáll felette pörög a gép rendesen
a karburátort már szétszedtem 2x is de tiszta minden fúvóka
mi lehet a hiba?
köszi!
Tudna valaki tanácsot/segítséget adni, hogy a MAMI-ba vagy az M-Force(=Pannonia) motorszerelő tanfolyamra érdemes beiratkozni? A Mami 2x drágább, valóban ennyivel többet nyújt? Különbségek? Vélemény? Tapasztalat?
Segítségeteket köszönöm!
Én Loctite 5920-at használok. Hőálló 350 fokig, nem kényes a zsirtalanitásra (elég letörölni a deknit) és bevallom legtöbbször nem is teszem vissza a papirtömitést! A veterán mociknál sem tapasztaltam utána szivárgást pedig azoknak az illesztése hagy némi kivánnivalót maga után. Szétszedni sem nehéz, megütögetem a deknit kalapácsnyéllel vagy gumikalapáccsal és már el is vált. Igaz elég drága 1200-1900 ft között van helytöl függöen de sokáig jo és nem szárad be, csak a kinyomokupot kell kitakaritani.
A gyári 3500, azért az erős egy ilyen tömítésért.
Tudom, hogy a GN 125 négyütemű, tehát nem főtengelyszimmering, de szerintem is valahol fals levegőt kap, attól magas, és egyenetlen az alapjárat. Nézd meg alaposan azt a ragasztott műa. beömlőt!
az plusz egy év gondolkozási idő......
Kawasaki GPZ400R -re tud valaki valami jó és aránylag olcsó kidörrentőt, mert a gyári elég gyenge.