létezik olyan hézagmérő szett ahol századonként van a méret?
0,1-0,2ig kellene
eddig csak 5 századonkénti lépcsőben találtam
ilyen kivitelűre gondoltam
Szia,
Gyári beállítások:
Rugó előfeszítés:
18mm-re kell állítani a teleszkópkupak anya tetejétől az állító tetejéig.
Csillapítások:
Alul: Az órajárással megfelelően tekerd be teljesen, és tekerd az órajárással ellentétesen kifelé 12 klikket.
Felül: Az órajárással megfelelően tekerd be teljesen, és tekerd az órajárással ellentétesen kifelé 7 klikket.
Be kell karburálni és szerelőnek, nem kuruzslónak....
Sajna én most 2hónapig előre nem érek rá, építkezés, angol tanulás és pár moci már van amit megígértem rendbe szedek...
én eddig olyan szerelőkkel találkoztam akihez elvittem, közöltem mi a probléma és megoldotta
akkor kérdezősködtem amikor sóher voltam fizetni a szerelésért és találgattam mi lehet a hiba
Ami ok lehetett kiszűrte,mert én is karbira szelephézag és gyertyára gyanakodtam,de valami más ok miatt csinálja!érdeklődök itt hogy valaki tapasztalt e már ilyet ennél a tipusú motornál.
Sziasztok!Volna egy problémám,1988 gsxr 750 ről volna szó.3500-4500 as fordulat tartományban bedadog,behebeg a motor.Elvittem szerelőhöz,karbi kitakaritva beállitva karbiszinkron minden ok.A szelepek beállitva,4 uj gyertya.és ez a dadogás nem szünt meg!Mitől mástol lehet még ez?4000 fordulat felett teljesen kisimul és egyenletes.de a dadogás,hebegés csak terhelés allatt menetközbe jelenkezik üresbe járatás közben nem.És mintha csak üzem meleg motornál,elindulásnál szinte majdcsak hogy egyenletesen húzz nem nagyon tapasztaltam hogy bedadogna de egy pár kilóméter és egyből lehet észlelni.Mi lehet ez az ok,vagy is mitől lehet?
Olyan problémám van, hogy a vízhűtő szája ahova a hűtősapka megy el van deformálódva/vetemedve.
Így nem fekszik fel rendesen a belső része a sapkának amit a rugó nyom rá.
Ezért nem tartja meg a nyomást, ha melegszik a víz egyből megy a tágulásiba/szabdba.
Sajnos nem párhuzamos az a felület amin a sapka felfekszik és a belső,
ahová a rugó által nyomott szigetelő, gumis záró része a sapkának.
Ráadásul ez a belső felület nem is egyenletes...
Tuti nem a sapka a rossz, csináltunk keresztcserét másik motorral.
Ilyenkor mit lehet csinálni? Nem szeretném lecserélni a hűtőt emiatt.
A felső felületet kiegyengettük, de a bentivel nem tudom mi tévő legyek, bele kellene fúrni/marni, hogy sík legyen?
Esetleg másik hűtőről át lehet tenni a száját, alumínium hegesztő meg tudja csinálni?
Jót akartam a motornak, hogy lecserélem a hűtőfolyadékot erre, így megszívattam magam...
hello volna egy keredesem most vettem egy Suzuki GSXR 600 2003 as es hat nem vagyok egy szaki a dolgokban de hidegen is meg melegen is pici szabalyosan csilingelo hangot hallani a motortol vagy is olyan mint ha az egyik hengernel a szelep csinalna tapasztalt mar valaki ilyet vagy tud valaki valami megoldast segitseget?elore is koszonom
Tapasztalt már olyat valaki, hogy több olaj lett a motorban mint volt?
Vízpumpára gyanakszom, mert nem érezni benzin szagot az olajban.
Az tűnt fel hogy egyre jobban hallom a vezérműlánc zörgést, így gyanakodni kezdtem nem e kevés az olaj, vagy felhígult ilyesmi...
és szomorúan láttam hogy a max fölött van az olajszint.
Mi pénz egy vízpumpa, kb?
Köszi a választ előre is
Szereted a meglepetéseket,kíváncsi vagy hogy mit bír a technika,izgulnál-e hogy meddig jutsz vele? Ha ezekre a válasz igen akkor meg ne bontsd!
Amennyiben szereted ha minden klappol,nyugodt szívvel szeretsz motorozni,nem szereted az ilyen jellegű izgalmat akkor borítsd szét és tedd rendbe!
Sziasztok!
Van egy 2011-es eladó husaberg, amit meg szeretnék vásárolni, de kb 320 üzemóra, 13000 km van benne, bontatlan blokkal. Tanácsot szeretnék kérni, hogy ha megveszem, akkor egyből cseréljek benne szelepeket dugót hajtókart stb, vagy még valamennyit el lehetne e vele döcögni anélkül, hogy beleszakadna valami? Tudom hogy nem lehet belelátni a blokkba, de szépen szól, nem füstöl, rendszeresen volt olaj cserélve benne stb, de úgy tudom hogy 300 üzemóránál azért már illik megbontani. Válaszokat előre is köszönöm
ha valamikor jó volt akkor nem érdemes a fúvokákal baszakodni .. mert el baszátok ! különleges motor ez a malac , sok szerelö össze vissza rakja össze a karbit .. aztán tudományosan kell csinálni a szinkront is az divin ..............
szerintem asok szerelöcske nem tudja hogy kéne be állitani a pilotot ,, így alacsogy fordulaton le kormoza ... le köpi a gyertyát Cv váltás után van már anyi levegő .. hogy le tud tisztulni a gyertya ezért van a jelenséged ............. tasi
de most olyan kellene ami 0,10-0,11-0,12-0,13---0,20-ig van