Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem ez volt rajta. Vettem nagyobbat használtan, és rosz, nem tudtam beállitani. Tegnap vettem egy másikat, azzal pöccre indult.
Köszönöm megnéztem igy már könnyebb lesz.Találtam itt még pár érdekes dolgot köszönöm mégegyszer!
Üdv.
Szia.
Gondolom az anyával meg kell majd küzdeni de ezt is emberek rakták össze csak sikerül
Van benne vmi olyasmi ami az életemre tör ha szétszedem?Pl kiveri a fogaimat vagy a szememet stb?
Leveszem az anyát és onnan már minden adja magát?Nem csináltam még kuplungot max a kocsimon de az nem variós
Ez talán segít. De van még több hasonló videó. Azért arra készülj fel, hogy az anya nem adja magát könnyen.
Sziasztok.Köszönöm az infót!
Ha valaki esetleg megirná a munka menetét azt nagyon megköszönném.Most csinálok először kuplungot motoron és nem szeretném elb....ni.Mire kell vigyázni,mi ugorhat szét stb tehát minden hasznos véleményre számitok.Leveszem a kuplung anyacsavarját eddig oké de hogyan tovább?Biztos nem ördöngősség a variátort is magam csináltam némi segitséggel de a kuplung számora még új fejezet.
Ebben kérem a segitségeteket.
Amikor a vizet forralta akkor is sok jó tanácsot kaptam és meg is oldódott a probléma hála nektek.Nem vagyok műszaki zseni de ilyen alap dolgokkal megbirkózom csak kell némi jótanács.
előre is köszönöm mindenkinek!
Széles utat!
Előtte is ez a karbi volt rajta?
Me' akkó szerintem inkább szimmering hibád lehet.
Köszi, ezek már megvoltak, de még sem tudtam beállitani. Ugy döntöttem, veszek egy másik karbit. Ha azzal sem mükszik, akkor gondolkozhatok tovább.
Szedd ki az összes csavart és fújókát és alaposan pucold át a karbit. Különös tekintettel az alapjárati és szívató csatornákra, mert ezekben szokott elakadni a kosz. Kompresszorral vagy pumpával fújd át alaposan minden irányból.
Nekem a kuplungban lévő két csapágy volt halott. Ekkor adott tolásra morgó/surrogó/daráló hangot. Ez egy Aprilia Leonardo-nál. Van ott egy sima egysoros csapágy, meg egy hengergörgős spéci méretű. Sokan elfelejtik zsírozni, pedig kellene.
Tud valaki elfogadható áron kormány átalakítót 22ről 28 mmre?
Ismét sokat segítettél :) köszönöm.
Tényleg nincs benne.
Viszont ebben benne van minden.
http://www.rc51.info/RC-51/nam...
Sziasztok!
Valaki tudna tippet adni mi lehet a probléma, ha behúzom a kuplungkart és nem old a kuplung, mindegyik sebesség fokozatba betudom rakni csak egyikben sem old.
Mi lehet ennek az oka?
Előre is köszi.
Helló! GSX-R 750 es GR77B típusú motorhoz keresnék síber tűt,teszek fel a mostaniról képet ehez mit tudtok hozzá szolni?
Bocs, hogy zavarlak. Még egy kérdés. Letöltöttem én is a manual-t (utólag lehetett volna annyi eszem, hogy ezzel kezdem ), viszont akármennyire tanulmányozom a hátsó tag adatairól semmit nem találok. Esetleg Te?
Sziasztok motorosok.
Biztos hogy tud valaki nekem segiteni vagy legalább is remélem.
Csináltam már pár dolgot saját kezűleg és ezt is szeretném megcsinálni feltéve ha kapok némi segitséget tőletek.
Robogóról lenne szó tehát nem nagy durranás.A kuplungját szeretném szétszedni és átnézni mert fura surlódó hangot hallat ha tolom a motort és hátrafelé tolva néha még akad is.A féket leszedtem a jelenség megmaradt ebből gondolok arra hogy a kuplung adja a hangot.Vagy a rugók törtek el vagy a betétek öregek ........nem tudom.Remélem nem a kihajtás szarakszik mert az még rosszabb lenne.
Szóval ebben kérem a segitségeteket!Hogy kezdjem,mire vigyázzak stb stb..........
A segitséget (már ha lesz)mindenkinek köszönöm!
Üdv.
Nekem százados van, igaz nem volt olcsó...BETA és majd 8 rugó volt anno....
http://kepfeltoltes.hu/view/140601/Screenshot_2014-06-01_15.43.26_www.k
epfeltoltes.hu_.png
Sziasztok!

Ide is írok, hátha tudtok segíteni.
A motor Cagiva Mito Evo (7 gang). A probléma a következő: Miután megvettem rá 2-3hónappal később, elkezdett a váltó szarakodni, 1-esbe nehéz volt felváltani, akadt a "pedál", ekkor olajat cseréltem, ezután érdekes jelenség jött... ez az amit nem tudok megfejteni.
Ha a motor jár, és megyek vele, a fokozatokat beveszi, a kuplung enged, fog, nem csúszik stb stb. Leállítom a motort, és mondjuk 1-esbe akarom tolni, ugye kuplungbowden behúz és szépen lehetne toligatni... no de ezt nem ákárjááááá. Tehát pl ha be akarnám tolni, mert az király dolog, nem lehetne, mert sem 1, sem 2-be nem lehet gurítani.
Tegnap oldaldekni le, meg nézzük nosza mi a baj... Mivel nem szerelő vagyok, ezért minden tanácsnak örülök, egyik volt, hogy csiszoljam meg a lamellák felületét, mert ezzel megoldódik (ha csúszna vagy be lenne égve talán...) de nemnem... Néztük így-úgy, de semmi...
csatolok egy képet a rajzról örülnék ha valaki tudna segíteni egy kicsit, vagy ordítsatok le, hogy takarodjak el szerelőhöz.

Előre is köszönöm a választ és időtök rablásáért elnézést
Én szeretek dugdosni

Hézagot meg ezzel mérek: ezzz Tized alatt százados a léptéke.
Van még egy beta is, mert az rövid pici, de azon ötszázados a lépték sajna.
sziasztok.valaki tudna nekem mondani crf 250x 2005 karburátor paramétereket.tű,pozíció,fúvóka méretek.nem találok hasonlót sem ,mint ami ebben van,de nem is működik normálisan.tű 4. mix 2 re kitekerve,fő 156,alap 40,gyertya sem az ami a megtalált manualban van.
Sziasztok!
Karbi kérdésem lenne.
Ha kiszedem a manuális szivatót, akkor szépen beindul a bringa, viszont ha visza rakom, vagy befogom kézzel, röktön leáll. Probáltan, hogy több levegöt adok neki a keverék csavarral, de ugy sem indul be. Sött, ki is vettem, de semmi. Nem lehet, hogy tul kicsi a szivató fúvókám? 19es dellorto 60 szivató fuvival.
Válaszokat elöre is köszi.
ez már majdnem jó, csak jobb volna egyben ne kelljen a 0,1essel együtt dugdosni
hézagmérö
vagy van a 26 lapos