Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!

Egy kis segítséget szeretnék kérni, mert megakadtam.
Yamaha XT 500E mocim van, kicsit krosszosra butítva.
Eddig gyönyörűen tette a dolgát, de ma nem indult be sajnos. Gyertyát néztem elég csenevész szikrát produkált. (Új gyertya)
A gyújtótrafó előtt bemértem és indítózásra 8V-on indult és leesett 1-2V-ra a feszültség. Megnéztem közvetlen a csatlakozásnál a feszültségszabályzó mögött (fekete dobozka ülés alatt, úgy sejtem az lehet) és ott is ugyanez a helyzet. Ebbe a dobozba indításra 12V stabilan fut bele másik két szálon.

Az lenne a nagy kérdésem, hogy mennyi voltnak kellene bemennie a gyújtótrafóba. Sajnos kevés tapasztalatom van villamosság terén, de félek, hogy talán a fesszabájzó dobozkában van valami bibi?

Köszönöm a segítséget előre is!
A henger és a dugó a régi. Mikor szétszedtem, megnéztem a hengerfalat, egy karc nem volt rajta, és a dugó is jó, kicsit kokszos volt, átdörzsöltem a dugó tetejét 600as csiszolóval, és ennyi. Szétszedés elött 90 volt a vége a mocinak, és indult szépen. Tömitések ujak benne. (Köszönöm, hogy foglalkozol a témával)
fel lett fúrva ? kapott új dugót is ? tömítések újak ? nem fúj ki mellette ?
Szia, köszi,
és akkor mi az ami 0,25....?Szerelő ilyet beszélt. Tudnánk beszélni? (30 99 30 290) ha megcsörgetsz vissza hívlak.
Köszi: Zsolt
Köszönöm a gyors választ. Ha nem az lesz, akkor is kompreszio hiányba gondolkozzak?
Köszi,
de hol itt a 0,25...? És akkr szerinted is ez lehet a bibi?
Szia

Párhuzamosan kell az ellenállást kötni az izzóval, nem tudom mekkora volt a gyári izzód teljesítménye. de ugyan azt kellene megközelíteni és akkor nem változik a villogás sebessége. Számítás: P=Unégyzet / R
Tehát Teljesitmény=12V a négyzeten, osztva az ellenállás értékével.

Ha a szokásos 21W index izzót veszem alapul, 2w fogyaszt helyette a ledes, akkor 19W kellene elhasználni az ellenálláson 19=12négyzeten / R == 7,5oHm ellenálás kell, és legalább 10W teljesítményű.

Ez kell bele:
Ellenálás
Elég méretes darab, és melegedni is fog, én mindenképpen elektronikus indexrelét ajánlanék helyette. Külföldi oldalon vettem 500Ft-ért, és tökéletesen működik.
Hi,
Ha hosszúkás, és hengeres izzó volt benne, akkor jó lesz a teljesítménye(ami valószínű nem 2W).
Hogyha megvan a pontos Watt értéked, kiszámoljuk.
Bár nem olcsó a teljesítmény ellenállás sem...
Usa modell 102,5
Pilot 17,5
Uk modell (92-95) 70
Pilot 15
(96 után) 100
Pilot15-17,5
Remélem sikerül, nekem alá kellet anno mennem, mert akkor volt szép az öntisztulási folyamat a hengerben!
Sziasztok,
Xj600 s essel van egy kis problémám: a tünetek: nagy gáz után a gáz vissza engedésekor a motor leáll, de nem állandó tünet ez, inkább meleg motornál, és gázelvételenként változik. Nyugiban szépem jár a motor. Egy egy leállás után újra ráhúzva elengedve,nem teszi ugyan ezt. Ma a egy szerelő kipucoltat, beszinkronizálta a karbikat. Szerinte az alapjárati fúvókák nagyok? Ha töttyögök a városban, akkor érzem hogy egy két henger leáll, és persze ilyenkor ha a gázt vissza csukom szintén megáll a motor. Ha ilyenkor a lendület tovább visz akkor egy gazdagabb fröccs után újra húz én meg kapaszkodok...Szerintetek mi lehet a hiba? Mellesleg elég fekete füstöt produkálok, ha ráhúzom a gázt. Tudjátok mekkora fúvóka kellene (gyárilag) a szerelő0,25 ost tippel... Szerintem, ha ilyen baja lenne akkor nem alakalamanként esne ez elő nem? Lécci segítsetek! Köszi: Zsolt
eltört valameik gyűrű ? kompresszióhiányra tippelnék ...
Üdv Mindenkinek!
Tudom, hogy nem robogós oldal, de mégis a segitségeteket kérném.
Most eset át a motor teljes felujitáson. Fötengely, csapágyak, vizpumpa, karbi... Inkább azt irom, hogy minden uj.
2 napja jött meg az uj Giannelli reverse kipufogó, felraktam, és indit... Nem indult. A sok toto után ugy tudtam életre kelteni, ha egy kicsi bengát fecskendezek a hengerbe, aztán már órákig pöfögne. Viszont ha egy óra mulva inditom, megint nem indul, csak a hengerbe fecskendezett benzin után. A kérdésem, hogy vajon mi a gond?

Elöre is köszönöm a válaszokat.
Le lett ellenőrizve, nem írt ki semmi hibakódot
Minden úgy volt már a szinkron előtt, úgy vettem
Köszönöm! Tökéletesen működik!
Helló! Segítséget szeretnék kérni! KTM lc4 640 et vásároltam mostanság és ilyen lengővilla van benne terepen használom és a kerék beleér a sárvédőbe kisseb bukkanókba! utána néztem és supermotokba van ilyen lekellene akkor cserélni endurora hogy ne érjen bele? vagy valami más megoldás? Köszönöm
Totos tuti ,hogy az R1 2003-as mert akkor én a pillangoszelep érzékelőnél kezdeném utánna pedig az alapjárati rendszerrel folytatnám mivel ez már akkor injektoros!
Az ellenállás nem elé kell, hanem vele az égőkkel párhuzamosan , hogy a terhelés ne változzon. Tehát be kell építeni oldalanként egy 12W-os 6 Ohm körüli ellenállást. és ezzel nem változik a generátor terhelése. És a led-égőkhöz való relé sem túl drága.
tudom, tervben van, de ha jól tudom, meg lehet oldani úgy is, hogy szimplán elékötök egy ellenállást.
Sportlégszűrő, sportkipufogó, katalizátor.....mikor lett kiiktatva?
Szinkron után?
Akkor van értelme ha veszel hozzá hozzávaló indexrelét is.
LED-es autóizzók és tartozékok
Sziasztok
Bár nem szerelés, de bütykölés:
Szóval, szeretnék a motorra LED-es, vagy alacsonyabb teljesítményű /ha jól tudom 2W teljesítménnyel láttam, ilyen kis hosszúkás hengers izzóval, E betűs volt szóval elvileg jó fénye kellene, hogy legyen/ indexet tenni.
Viszont nem akarom, hogy változzon a villogás sebessége. Tudna valaki egy képletet írni, amivel kiszámolhatom mekkora ellenállást kell sorba bekötnöm?
Az igazi megoldás persze egy elektronikus villogtató lesz, de azt majd ha lesz rá keret, az indexet is csak azért kell cserélni, mert eltört az egyik oldali.
Pedig aki üzemanyag ellátórendszert neki áll állítgatni, az vagy ért hozzá és akkor tudni fogja mi a gond vagy hülye, de akkor minek nyúlt hozzá?
Átgondolva amit írtál:
Most működik úgy, mintha nem minden henger menne egyformán, sőt a negyeddel nagyobb benzinfogyasztás is erre mutat, mintha az egyik henger úgy menne, mint a mesében. Hol megy, hol nem. Vagy nem értett hozzá aki csinálta.
Sziasztok! Olyan problémám lenne, hogy a tavalyi szinkront követően kb 2-3 literrel többet eszik a motor. Ráadásul nem is megy úgy mint előtte, pl 4. fokozatban még ki-kipörög, de elég nehezen, 5 és 6-ban pedig nem akar 9 ezer fölé menni.
2003-as R1-ről van szó.
Sportlégszűrő, sportkipufogó, katalizátor kiiktatva. Olyan elképzelhető, hogy ezek valahogy össze voltak "hangolva" és most ezért nem olyan, amilyennek lennie kellene? Vagy valami más lehet, pl gyertya, vagy akármi?
Köszi a segítséget.