Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

sógor szokott rendelni mindenféle ingyen postás kínai vackot
eddig még mind megjött
van ami 2 hét van ami 5
A használt jó állapotú, az magyarra fordítva felújítandó..
Szpen felveszed a kapcsolatot az omegásokkal, elküldöd nekik , összeszegelik.
A munkadíja 20 rugó alatt lesz .
Hát igen, mondjuk ebben tök igazad van... A következő kérdésem akkor az hogy jó állapotú használt vagy felújítószettet javasoltok. Illetve ezt a cserét szakműhelyben végzik, ennek kb mennyi az irányadó ára? Merthogy használtan jó állapotú főtengely 15-20e között találtam, az omegamotornál hajtókarfelújító szett meg van 12800-ért, csak nem tudom ennek mekkora a járulékos költsége még plusszban...
Feri..
én sem vagyok gaypészmérnök, de ennek a belátáshoz nem is kell csak józan paraszti ész, és én mint (általában:) józan paraszt azt mondom neked:
Gondold át, hogy működik a motor..

A dugattyú összesűríti a nyállal kevert levegőt, a cikra begyújcsa a cuccot , keletkezik egy 30-50 m/s sebességű lánngfornt, aminek következtében 50-70 bar csúcsnyomás gyön létre a hengerben, ami 15-20-egynéhány m/s sebeséggel tazsigálja lefelé a dugattyút.
Ezt az egyenes vonalú, de rendkívül nagy gyorsulású mozgást kellene forgómozgássá alakítani az alsó görgőnek...
Belátható, hogy ha az alsó görgő 10százdot lóg, akkor minden mukaütemben egy 50-70 baros, erejű, mondjuk 20m/s gyorsulású ütést fog mérni a hajtókar a görgőre, csapra satöbbire.
magyarul: ha az ott neked kézel érezhetően lóg, az olyan, mintha midnen munkaütemben egy kurvanagyot rákúrnál a forgattyús mechanizmusra egy kalapáccsal.
Szerinted, mennyi ideig fogja ezt bírni?
Az egy tized nyilván csak egy irányadó nem mért érték és természetesen nem akarom megvárn amíg 1-2 milcsinél -ahogy fogalmaztál- felkapjon a tűgörgő és törjön valami. Csak arra gondoltam, hogy valaki aki jártasabb ebben azt mondja konkrétan hogy az kuka, vagy hogy ennyi kottyanással még elmegy jópár kilómétert. Fogalmazzunk úgy hogy le- föl irányban kézzel nem érzékelhető a kotyogás, csak úgy ha megfogom a hajtókart ráütök a tetejére. Akkor érződik egy kis "kottyanás"..
Ha ezt az 1 tizedet kevésnek érzed, várd meg amíg lesz belőle 1-2 milcsi.
Megoldás? Blokk csere?
Sziasztok! Suzuki ts125x főtengelyén a hajtókar olyan módon lötyög oldalirányban, hogy hozzáér a sonkákhoz, viszont le-fel nincs nagy kotyogása (kb 1 tizednyi). Szerintetek ez még elgurul egy ideig vagy egyből kuka?
Ha már itt tartunk, van más gond is a motorral: kicsit sokallom a karter gáz lecsapódását a légszűrőházban. Korábban ilyet nem tapasztaltam, mindig tiszta volt a légszűrő. Ti hogy álltok ezzel a dologgal?
Üdv!

Kivételesen én kérnék segítséget:

1. ilyen hongkongi csodát rendelt már valaki?
Tuti free shipping és tuti működik?
hongkongi csoda

2. van valami megoldás, ha peremezésnél enged a szivattyú? Próbáltam újraperemezni( előveszítve, csináltam hozzá célszerszámot, de úgy se lett jó)
Valakinek sikerült már megoldani ezt a gondod, ha a két fél közt engedi a benzint?

3. tudom kontár megoldás, de ideglenesen amig megjönne a hongkongi addig ha veszek ezer forintért két komponensű benzintank javító gyúrmát és végig kenem a peremnél?
(Napi szinten használom, most csak a Kawán van műszaki)
Félvezető alkatrészek vannak a fesz.-szab.-ban. Ha kap egy impulzust azonnal megpusztul. Ez sajnos így van. De ha gondosan megtervezett darabot veszel azzal nem lehet baj.
Szoktam, igen. De azért csak lekapcsolt világítás mellett is kellene működnie normálisan.
szoktál világítani?
mert ha nem jó eséllyel azért nyúl ki, mert amit az izzó nem használ el azt a fesszab fűti el, aztán mostanában minden alulméretezett
https://citybike.hu/spd/F300/F...

Ebből építettem már be párat, hibátlanul működik.
Hol találok normális fesz.szabályzót? Mert ez már a második...
Fesszab kuka.
azért az a 18 nem kicsit sok
inkább egy fesszab csere mint kinyúljon minden villanyos kütyü
Véres a torka.
Sziasztok!

A következő problémában kérem a segítségeteket:
1999-es SV650N feszültségszabályzója nálam úgy működik, hogy alapjáraton lekapcsolt lámpával normálisan tölt kb 14V-al. Felpörgetve 5000-es fordulatig lekapcsolt lámpával felszalad kb 18V-ig. Ugyanígy pörgetve felkapcsolt fényszóróval megint normál 14V körül tölti az akksit.
Kérdésem az lenne, hogy ez mennyire normális jelenség? Az a 18V nekem kicsit soknak tűnik. Előre is köszönöm a válaszokat!
A probléma megoldódott a jeladó csatlakozójánál volt valami érintkezési hiba.Olaj nyomást meg mértem (készítettem egy merő egységet),kb.1300 r/min-80 kpa ,6000 r/min-240 kpa ,üzem meleg motornál,gyári értékek!
A lámpa Yamahákon általában nem a nyomást figyeli, hanem a szintet. Vagy a szintérzékelő szivat, vagy a vezetéke testel valahol... Vagy mégis kevés az olaj...
Sziasztok!

Nemrégiben vettem egy középkategóriás motor-riasztót.
A mellékelt papíron az áll, hogy kell hozzá a beszerelési igazolás.
A beszerelést, és ezt az igazolást hol szokták végezni-adni?
Ha elviszem egy motorszerelőhöz (hivatalos) akkor ott megcsinálják?
Kinek van engedélye ilyen papír kiállításához?
Székesfehérvár környákén esetleg tud valaki ilyet?
A légszűrő már rég ilyen de a napokban csinálok lemezből egy csavaros kivitelt,kicsit masszívabb a lemez a 30éves műanyagnál.A gyújtás nekem is gyanús,egyébként szépek a gyertyák az a fura,néha kormol kicsit.2napja benzinszűrőt cseréltem meg kipucoltam a karbi sort,kicsivel jobb de még darabos a járása