Újítanak fel szabadonfutót is itt a fórumon szokott hirdetni az emberke már beszéltem is vele de jobban járok ha 25e-ért megveszem az Rms- utángyártottat mert a felújítás többe fájna.Pont ilyen méretűt biztos ,hogy nem találok mert a közlőkerékkel együtt lehet csak cserélni szóval a ricninek is meg a közlőkerék fogszámának és átmérőjének is passzolni kéne biztos ,hogy nem tudok beleházasítani semmit.
ha a gyertya gáz pl kormos akkor ki kell égetni gázlángon
addig égesd amíg füstölög, utána fújasd le
ekkor nem tapad rá a koromra benzin és nem vezeti az áramot
de ha ennyi baja van a gépnek érdemes lenne megcsinálgatni minden kínját mielőtt találgat az ember
Üdv,leírom nyűgöm hátha tud valaki értelmes válaszban segíteni.Adott egy gs550 katana 84ből,repedt a légszűrőházam emiatt a szinkronom nem az igazi de eddig járt faszán mind a 4henger.2 hónapja cseréltem gyertyákat.A sztori annyi hogy reggel beindult szépen eltekertem alkatrészért majd vissza(8km) bőven üzem meleg ilyenkor már,fél óra után mentem fogászhoz max 5km,majd onnan hazafele indításkor elég buta grízes hangja lett.füllre 2henger jár de nem tudom melyik és a gyertyák sincsenek beköpve,igaz kicsit sárgás a szikra de stabilan van mind a 4nél,bár nyomáson nem látni mit csinál az égéstérben.Ezt megelőzően voltak kontakt hibák a bizti táblán a gyújtás körön,ilyenkor ha nincs szikra és inditózok hazavághatja a benzin a gyertya szigetelését? Fordulat és fokozattól független nagyobb gázra kisimul aztán megint torpan,dadog és durran a dobban.Valahogy nem akarom elhinni hogy gyertya lenne a ludas pedig erre utal
Le kell venni az olajteknőt, valószínű,hogy az olajszivattyú nyomástartó szelep a nagy nyomás miatt kinyitott és elég ha pár tized mm-es fémforgács alákerül,nem zár tökéletesen. Próbáld meg egészen hideg motornál egy pillanatra pörgesd fel, ez néha segít.
Sziasztok egy cbr500r-el van váltó gondom.Első tünet megálláskor nem volt üres, hiába mutatott a visszajelző üreset a kuplung felengedésekor elindult a motor.Aztán végül összeált úgy tünt minden ok,de azóta a váltás nagyon hangos (csattan) kis fordulaton pedig rángat.Azt hittem összetört benne valami,de a teknő és a deknik leszerelése után semmi nem látszik az olaj teljesen tiszta berágódásnak törésnek semmi nyoma.Tudna valaki segíteni?Bármilyen megoldás érdekel.Előre is köszönöm!
Előre is köszönöm
Szevasztok!Van egy nagy gondom a motorommal ,Yamaha Yzf R6,. Ma jöttem hazafele és az egyik kereszteződésben már otthon az egyik haver intett,erre én húztam neki egy kövéret,ez után kivillant az olaj kanna kis ikon és a piros led is világit,a kis olaj kanna szimbólum villog.Innentől kb.1,5 km-tert mentem hazáig.Az olajszint fullon van.Kb 1 hónapja volt olajcsere.Help!
hát ha kopnak ott már baj van .... de nem általában 1 16 szelepesnél kell hozzá 4-5 új valameiket át lehet cserélni , persze ha nincs otthon már olyan ami passzol
önindítót újítanak fel, de a szabadonfutó cserélni szokták.
érdemes lenne bevinni egy olyan helyre, ahol ezzel foglalkoznak, pl Debrecen Bendix bt, mert lehet, hogy méret alapján tudnak rendelni bele, és lehet negyed annyiba fog fájni, bár ez erősen tipp, de érdemes megpróbálni.
Tömszelencét a Hondától tudsz rendelni alvázszám alapján a motorodhoz. A tömszelencén kívül van benne elvileg egy szimmering az olajtér felé, bár MTX pumpát még nem szedtem szét, de szerény véleményem szerint így lesz az is összerakva. Cseréld ki a tömszelencét, a szimmeringet, és ha a tengely kopott akkor azt is.
Felujításhoz szükséges dolgokat meg tudod rendelni a hondától, árát is csak ők tudják. legalábbis én tuti nem tudom
addig égesd amíg füstölög, utána fújasd le
ekkor nem tapad rá a koromra benzin és nem vezeti az áramot
de ha ennyi baja van a gépnek érdemes lenne megcsinálgatni minden kínját mielőtt találgat az ember
Előre is köszönöm
szoktak ezek kopni? gondolom fel lehet használni a használtat még ahol jó a vastagság
érdemes lenne bevinni egy olyan helyre, ahol ezzel foglalkoznak, pl Debrecen Bendix bt, mert lehet, hogy méret alapján tudnak rendelni bele, és lehet negyed annyiba fog fájni, bár ez erősen tipp, de érdemes megpróbálni.
de előre köszönöm :)
Tömszelencét a Hondától tudsz rendelni alvázszám alapján a motorodhoz. A tömszelencén kívül van benne elvileg egy szimmering az olajtér felé, bár MTX pumpát még nem szedtem szét, de szerény véleményem szerint így lesz az is összerakva. Cseréld ki a tömszelencét, a szimmeringet, és ha a tengely kopott akkor azt is.
Felujításhoz szükséges dolgokat meg tudod rendelni a hondától, árát is csak ők tudják. legalábbis én tuti nem tudom
Küldj pár képet, hogy mégis milyen jeleid vannak. Úgy némileg könnyebb a helyzet.
olyan mint ami a drz-be kell