hézagoló lapkával megméred a hézagot aztán megméred a lapkát mikrométerrel és kiszámolod mennyivel kell vékonyabb vagy vastagabb lapka , ha egyáltalán nincs hézag berakol egy olyan lapkát amivel van aztán kiszámolod
Helló! Becsiszolt szelepek után, szelephézagoló lapkát kellene cserélnem, mert eltünt a szelephézeg. Hogyan tudom megmérni vagy meghatározni hogy mekkora hézagoló lapkákat vegyek hogy megkapjam a gyári értéket! Segítséget előrre is köszönöm!
szappan elég jól kiszedi a retket
megáztatod a fürdőkádba szappan egy kis vakargatás és addig zuhanyoztatod amíg habzik
utána gyors megszárad pár nap alatt ebbe a szűk 30 fokban
Hi,
Első: A kuplungod kiemel?
második: amihez még nem kell talán a blokkot széthúzni, a csillag és a váltó rudazat körül kezdj el nézelődni.
harmadik: léptető villák, kukac tengely...
Segítségre lenne szükségem.Yamaha NXC 125 robogóm szabadonfutója(önindítónál) döglődik.Féktisztítóval kipucoltam így valamivel jobb lett de nem az igazi.Olvastam régebben a fórumon ,hogy valaki foglalkozik szabadonfutó felújítással ,ha valaki tud elérhetőséget ossza már meg velem ,egy új szabadonfutó 25eFt kicsit húzósnak találom.Előre is kösz.
Sziasztok motorosok!
Régen jártam már a fórumon de most kellene egy kis segitség tőletek.
Az első kérdésem hogy a bukósisakot hogyan lehet szépen kitakaritani?Hordom már kb egy éve de most már ráférne egy kisebb takaritás mert a nyakrészen kicsit el van zsirosodva és szerintem nem is szétszedhető.
A másik kérdésem az lenne hogy a variátor görgő kopoghat-e meleg motor esetén?Hidegen gyönyörű a hangja de melegen hallok némi kopogást a mociból pesze nem minden egyes fordulaton csak kb 2-3 mp-ként egy két-három koppanást.
Előre is köszönöm a kommenteket és a segitséget!
Széles utat!
Üdv.
Szevasztok. Honda mtx 125-öm van. Olasz. Vizpumpa alatt van egy kis lyuk amin elkezdett folyni a víz .Tömszelencét honnan tudok szerezni?És van-e ott szimering?
Volna egy problémám remélem tudtok segíteni.
Egyik pillanatról a másikra nem tudtam váltani a sebességeket.hol bevette őket hol nem.3 ból nem tudtam se fel se le váltani.Pár km után feltudtam váltani 5-6 ba de utána meg le nem ment :S kézzel próbáltam miután félre álltam és szorul az egész váltó.Ha úgy gondolja akkor működik
volt esetleg valakinek hasonló problémája?
Valakinek ismerős ez a "csoda"? Sok panaszt hallok rá, de erre futotta! :-D A bekötésnél tudnátok segíteni SX 525-be kellene! Nem igazán értem, hogy az óra hátoldalán lévő vájatba kell betömködni a kábelt és már működik is? Elemet akartam benne cserélni h új elemmel indítson, de azt sem lehet ahogy néztem! Ha valaki tud, kérem segítsen!
szét kell szedjem így is úgy is mikor idehozták mértem kompressziót 1 hengerbe volt 4 bar a többibe annyi se az egyik szívószelepnél majdnem fél centi hézag stb stb de maga a blokk szépen néz ki , még megszakítós gyújtása van
Pedig ha hengerenként egy köbcenti olajat bespricceltél volna és vagy 2x körbeforgatod, akkor most nem kellene semmitől tartanod.
A 125 ccm-es kerti traktor vagy 10 évig állt beindítás nélkül, és semmi baja , mert ennyit a sok évvel ezelőtti őszi leálláskor megtettem vele.
Az ősszel pl, a motorommal is megcsináltam. Igaz kb 30 sec.-ig füstöl elindulás után .
zsíííír tartogatok én is egy régi 4 hengeres gs500 as suzukit pár éve most vettem meg , majd kíváncsi vagyok hogy néz ki belülről , letakarva le volt de kb annyi
Nem kell víz, elég csak letakarva a szabad ég alatt pár év és a pára elintézi ha nincs bedugva a kipuf.... ...motorból konkrétan 3-at láttam....tgk-ból többet, azokat le sem takarják...
olyat még nem láttam .... normális esetbe olyasmi nem kéne legyen ha nem folyik bele a víz vagy nemtom ... szelepkokszolódás miatti kompresszióhiányt viszont már javítottam és most is van egy
megáztatod a fürdőkádba szappan egy kis vakargatás és addig zuhanyoztatod amíg habzik
utána gyors megszárad pár nap alatt ebbe a szűk 30 fokban
Első: A kuplungod kiemel?
második: amihez még nem kell talán a blokkot széthúzni, a csillag és a váltó rudazat körül kezdj el nézelődni.
harmadik: léptető villák, kukac tengely...
Segítségre lenne szükségem.Yamaha NXC 125 robogóm szabadonfutója(önindítónál) döglődik.Féktisztítóval kipucoltam így valamivel jobb lett de nem az igazi.Olvastam régebben a fórumon ,hogy valaki foglalkozik szabadonfutó felújítással ,ha valaki tud elérhetőséget ossza már meg velem ,egy új szabadonfutó 25eFt kicsit húzósnak találom.Előre is kösz.
Régen jártam már a fórumon de most kellene egy kis segitség tőletek.
Az első kérdésem hogy a bukósisakot hogyan lehet szépen kitakaritani?Hordom már kb egy éve de most már ráférne egy kisebb takaritás mert a nyakrészen kicsit el van zsirosodva és szerintem nem is szétszedhető.
A másik kérdésem az lenne hogy a variátor görgő kopoghat-e meleg motor esetén?Hidegen gyönyörű a hangja de melegen hallok némi kopogást a mociból pesze nem minden egyes fordulaton csak kb 2-3 mp-ként egy két-három koppanást.
Előre is köszönöm a kommenteket és a segitséget!
Széles utat!
Üdv.
Volna egy problémám remélem tudtok segíteni.
Egyik pillanatról a másikra nem tudtam váltani a sebességeket.hol bevette őket hol nem.3 ból nem tudtam se fel se le váltani.Pár km után feltudtam váltani 5-6 ba de utána meg le nem ment :S kézzel próbáltam miután félre álltam és szorul az egész váltó.Ha úgy gondolja akkor működik
volt esetleg valakinek hasonló problémája?
be kell olvasztani és csinálni belőle valami szépet
bár én nem sopánkodok 5 fokban se, hogy hideg az aszfalt
A 125 ccm-es kerti traktor vagy 10 évig állt beindítás nélkül, és semmi baja , mert ennyit a sok évvel ezelőtti őszi leálláskor megtettem vele.
Az ősszel pl, a motorommal is megcsináltam. Igaz kb 30 sec.-ig füstöl elindulás után .