Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sokat állt gépnél nekem nem a szelep miatt volt végnyomás hiány hanem a lerohadt gyűrűktől amik el is törtek mikor az eladó megpróbálta beindítani...... .....és motornál meg párnál amik szintén éveket álltak 1-1 hengernél tűnt el szintén berohadt (rozsda) gyűrűk miatt.
én is a karbira tippelnék , átnézni mégegyszer még lehet az is hogy valmi nem jól lett visszatéve ... különben kompresszióhiány simán előáll már attól is hogy egy kis koksz ráverődik a szeleptányérra
Vedd le a karbisort és a pillangószelepek alatt van 2-2 kis furat. Azokat is ellenőrizd le, hogy átjárhatók-e. Szívás kitakarítani, de megoldja a problémát.
Tudom hogy nem huzgáljuk csak ugy le de egyszerűen annyit baszódtam már vele hogy már mindent kipróbáltam, hogy kiszűrjem mi lehet a baj. 4 zsír új gyertya a gyári ami bele való, hozzáteszem 4500 km er van a motorban szinte új, kompressziót nem mértem de remélni se merem hogy nincs benne elég korára és km re való tekintettel. Csak a sok állás miatt lerakódott benne a benzin és az baszhatott el valamit... de a karburátorban is minden ép, és patyolat tiszta, de valami mégis van... menetközben egyébként ha terheled tökéletesen megy, csak amikor indulni akarsz elfelé vele huzol egykis gázt képes lenne leállni de ha játszol vele magához tér és utánna megy. Én ugy gondolom az üresjárat és a teljesitmény rendszer közötti átmenettel van valami
Tudnál több infót mondani erről? Mégis mennyi kell a kettőbe, és főleg hogy milyen. Hogy állapítjuk azt meg? Az ez is ugy van, hogy amit a gyártó ír elő?
kezdjük azzal hogy egy motorkerékpár nem lada hogy csak úgy menetközbe lehúzgálja az ember a gyertyáról a pipát ... ha szerencséd van nem fingott ki semmi ... ameik nem megy taknyos olajos a gyertya ? ha igen először égesd ki gázlángal szárazra utána próbálkozz , kompresszió van abban a hengerben ? ja és igen 4 jó vagy 4 új gyertya csodákat tesz néha
vegyel bele meg par darab ujgyertyat, azt szoktatok :)
Azért mert a robot is csak ember és nem mindegy a lelkének, hogy mit kell gyártania...
Heló!

Javítok egy CBF 600 2007 es gépet. A probléma az sokat állt a motor és a benzinből kivált anyag eltömítette az üzemanyag ellátó rendszert, kitisztítottam a rendszert tanktól a karburátorsorig. Aztán helyére raktam mindent, be is indult jár a motor a 2-3 as henger nem megy üresjáraton, csak az 1-4 es, 6 fordulatszám felett ha a gyujtót trafóról lehuzom a sarut a 2-3 as éról akkor a fordulat vissza esik tehát a trafó jó elméletileg, de üresjáraton illetve 6000 es fordulatszám ig ha ugyanezt megcsinálom nem változik semmi tehát olyan mintha továbbra se menne a 2-3 as csak magas fordulatszámon, az üresjárati rendszer teljesen tiszta levegőcsavarok a gyári értékre állítva, új gyertyákat raktam bele, mi lehet a gond mi kerülte el a figyelmem aki járt már így esetleg van itt a fórumon olyan szerelő aki tudna segiteni azt megköszönném.
Mondjuk ezt nem igazán értem, mert akármelyik automatizálható. Szerintem a robotoknak tök mindegy, hogy kör, hatlap vagy háromszög... Egyébként csak az elméleti oldalról nézve , azthittem ennek köze van ahhoz, hogy milyen mélyen van a benzinben az áramlások stb... miatt.
20-50ekm közt írják a gyártók, de magyar szar utakon illik 2évente...
Szarabb útakon többet van igénybevéve...
Hali. Lassan 20e rátekertem a 600as hornetomra. Féllel igaz nincs gondom, de illő lenne cserélni ennyi km után? (meg hát ki tudja mikor volt cserélve benne utoljára, mert én mióta megvettem, nem cseréltem, de jártam rá eleget.) Motorolajat természetesen cseréltem, ahogy lánc szettet is. Kérdéses még a teleszkóp olaj. Azt mikor szoktak cserélni? Jelentkezik majd valami hiba, vagy cseréljem azt is? Fékbetétek, majd ha laposak lesznek... Van amit még cserelnem kellene?
Az automatizálható gyártás miatt pl.
Körülbelül én is erre gondoltam, csakhát valamiért kitalálták azt az alakot és méretet...
nekem az xr4-en semmit nem befolyásolt a fúvóka hossza
pedig fele volt mint a gyári
legalább nem szívta a vizet fel a csésze aljáról
a szakértők lehet felhördülnek, hogy az nem úgy van, de az xr4 egy nagyon jó motor, ment mindennel

Sziasztok.Valaki esetleg tudna segíteni?Yamaha Raptor Quad kb 2 Hetente megeszik egy gyertyát.(Ngk) Mi lehet az oka.
emberek, segitsem már ki valaki egy aprilia tuareg 350 szervice manuállal. akinek van vagy tud forrást, ne tarsa magában.

a guglit már oda vissza átnéztem.

köszi
Néha néha be ugatok valamit lássák, hogy még élek..
Tudod, hogy van ez kolléga, van sok olyan kérdés melyet röhögve válaszol meg az ember, és sok olyan kérdés is van amelynek az elolvasásánál röhög az ember
csak be estem mert látom a neved ........... látom tartod a frontott ......Birod még ?

az a kuplung nincs ki hézagolva ,,, vagy össze szerelésnél kihagytak egy távtartó ,hézagolo alátétet ....... szerencsétlen ,hogy emeljen így ki ha a kosár és a behajtó tengely majd egy fordulaton üzemel ...
A kuplung agy szabadon és akadálymentesen kell, hogy forogjon a kosárhoz képest ha kint vannak a lamellák!
Szaisztok! Érdeklődnék, hogy egy karburátorban a főfúvóka alakja milyen mértékben határozza meg a karbi működését? Teszem azt van egy Mikuni TM 24. Ebben a főfúvóka magas, hatlap fejű, 5-ös menettel. Ebbe ha rakok egy 5-ös menetű, de lapos, kerek fejű fúvókát, a mikuni áteresztőképességének megfelelő furattal, akkor nagyon mellélőhetek?
Üdv!
Szerintem a víz pumpáját kellene felújítani,ott lessz a gond.
Hello
Ktm Mx 250-es motoromban a víz elég hamar felforr, de úgy hogy a túlfolyó részén kinyomja a vizet. Még ebben nincs Termosztát. Mit lehetne vele csinálni ? Mi lehet a gond ?
Leszedtem a nyomólapot és kivettem a lamellákat.Komolyabb elváltozást így nem látok.Ha így forgatom az agyat akkor vinni akarja a kosarat is és van egy kis ellenállás,ami lehet hogy az olajtól van,de lehet hogy tönkre ment benne a görgő.Komolyabb elváltozást így nem látok.Sajnos a rögzítő anyát nem tudom leszedni,mert valaki ráhúzta örökre.Szerzek egy légkulcsot és majd lesz valami...
Kössz a tanácssot....