Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

na ez az amit sehonnan nem fogsz megtudni. a legjobban akkor jársz ha bontottnál maradsz. Az a baj, ha nem találod el az anyagminőségét, és a tized mm pontos méretét, akkor baszhatod. Egy hőtágulás aztán meg is szorult a történet.

Én mindenféleképp a cserealkatrész mellett maradnék.
Az a. helyzet h bontottan nehezen találok..es drága..a munkahelyen ahol dolgozom meg valosithato lenne csak tudnom kéne az anyag minöséget
Gyárilag volt a motoron? Meg van a helye?

Elvileg mindent lehet, csak kézügyesség, hozzáértés, kedv és pénz kérdése.. De ha veszel egyet bontottan, még mindig jobban jársz.
Ha gyárilag nincs rajta, de te szeretnél rá arról szerintem házi megvalósításban nyugodtan letehetsz
Lehet hazilag késziteni? Egy suzuki rm 250. Be kellene
ez így elég tág fogalom...
Tippet. szeretnék kerni töletek power szelep ügyben
Thx, írok.
Hali

gabor.gsf@gmail.com
Szia HitMan,
A régi freemail-es címed él? Írhatok oda?
én azt mondom, egyszer szedd szét a kuplungot, hogy minden oké-e .
Így vettem a motort,szóval nem tudom mióta csinálja ezt.
Sem bakon,sem menet közben nem emel ki rendesen.Mikor behúzom a kuplungot nem fut szabadon,csak csúszik.
Blokkban lecseréltem a régi olajat 10w30ra(Agip szintetikus) amilyet írt a könyv,de a kuplungot magát nem szedtem szét.
Nézzük egy két infót, hogy tisztábban lássak\lássunk.
Mikor és hogy jelentkezett ez a probléma? Egyik napról a másikra alakult ki, vagy folyamatosan, vagy valami javítás\szerelés óta ilyen?

Hosszabb nyomórudat nem javaslom, mert ha folyamatosan kicsit ki emel a kuplungod, akkor el fog égni a lamella aztán viszlát..

Beindítva nézted, hogy ki emel-e a kuplung vagy csak bakon, sebességben kézzel forgatva a hátsó kereket? Sok esetben bakon sebességben behuzott kuplunggal sem tudod megforgatni a kereket ám menet közben hibátlanul működik.

A másik ilyen dolog ami ezt a jelenséget okozhatja még az az, ha sokat állt a vas és összegyógyultak, összetapadtak a lamellák. Ilyenkor hiába működik a kuplung kinyomó szerkezet, az összes lamellát egyszerre mozgatja, egy egységként, és nincs köztük surlódás.
Ki légtelenítettem a rendszert,lecseréltem benne az olajat(Magura Blood) és a karmanytúkat,csináltam hosszabb nyomórudat is de semmi változás.
Lehetséges hogy deformált a szerkezet,vagy a lamellák nem megfelelőek méretben vagy alakban és ezért nem emel ki rendesen?
Tud valaki esetleg méreteket a lamellákról és a komplett pakolásról?
Hézagolás, vetemedett fémlamella, stb.....
Több oka lehet.
Levegős a rendszer, így a levegőt nyomod össze a folyadék helyett
Elöregedett a kuplung vezetéked és a belseje elkezdett szétesni ( gumi fékcső/kuplungvezeték esetén fordul elő a jelenség, egyik irányba átenged másik irányba nem. )
Akadt egy kis gondom a kuplunggal...Gas Gas EC 250 2003 (hidrokuplungos),nem emel ki a kuplung.Mi okozhatja ezt?
kiskőrös közelében(max 50-80km) tudna valaki 10x1.25ös menetjavító betétet tenni a balos 10x1.25ös tükörtartóba?
az ilyen ügyfél a legszebb...
Mikor már úgy kezdi, hogy Ő beállította! De azért gariba javítsd meg amit elbaszott
Az ilyen ügyfél egy kincs, jó ha van de jobb ha nincs
én neki áltam volna le lazitani .... szépen el játszotam volna ,,hogy nagyon rá van gyógyulva .. mindenféle szerszámot a mühely minden sarkából egyesével oda vittem volna ..... és csak a felyem ráztam volna ...kb 1- 1.5 ora mulva le lazitotam volna és kértem volna a rezsi ora dij árát Jozsi

egy1.1 gsx f -en szinkront csináltam pár hete mértem vég nyomást 9,9,11,10.5 mértem mondom a tagnak nem lesz 100 % os a vas mert ki kéne deriteni miért ekora a nyomás külömbség a hengerekben

a motor 3 müködö hengerel érkezet és tiszta öszevisza járt

be inditom a 4 hengert is amenyire lehet össze csalom a pilotokal .............mondja a tag nagyon fasza és milyen szépen jár .. el megy ki probálja .. vissza jönn .... Hu sokal jobban harap nagyon jó ... ki fizeti .......... haza megy .......... hiv telon hogy probál rajta még finomitani ...... mondom neki az a szar etöl jobb nem lesz ne nyuljon hozzá ! ....... 2 napra rá hiv nem megy csak 3 henger ,, nehezen indul stb gariba vissza hozza .... kérdem hozzá nyult ?

igen még a karbit is le vette rola ki takaritota és a pilotokat is be állitota .. mondom hozza vissza .... a 5000 ft helyet most 30 000 be állitom ujra ................ azota nem hiv

dolgozok én is ezerel
https://www.facebook.com/photo...

https://www.facebook.com/photo..
.


https://www.facebook.com/photo...

https://www.facebook.com/phot
o...


https://www.facebook.com/photo...

https://www.facebook.com/m
edia...


sziasztok jó munkát széles utat
behúzod és "úgy marad", vagy folyamatosan fog, hogy érted hogy befog?
Mit értesz az alatt, hogy befog? Beragad? Nem enged ki a fék, folyamatosan fogja?
hello
ha nem volt piszkálva akkor leválhatott a fékcső egy darabja belül és az nem engedi a folyadékot vissza vagy a munkahengerben a tömítések megdagadtak a fékfolyadéktól.
ha meg lett piszkálva akkor ott kell keresni a hibát. betétcserénél pl visszanyomott dugattyú és túlságosan megemelkedett folyadékszint pl. ezek elég gyakori dolgok.
Sziasztok! Kxf 250-em van. Segitséget szeretnék kérni. Indul a motor, szépen jár,de durrog minden gázadásra,és a kipufogó csonk beizzik. A vezérlés jól áll szerintem. Mi lehet a gáz? Köszi
szedd szét, takarítsd ki(a karmantyú alatt is), aztán ha kell tegyél bele új gumi alkatrészeket
1 óra munkadíj, mivel minden megkezdett munka számít.
munkalapot felvenném, és rá írnám, hogy a tulaj saját kérésére az olajszűrőt lelazítottam.
letekerném és visszahúznám éppen érintőre..
Aztán hadd menjen a paraszt..

ha visszajön reklamálni, hogy haza se ért már elfolyott az összes olaj, akkor sorry, ott a munkalap, ezt kérted.