Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszi szépen a gyors választ ez mindenképp tervbe volt nálam is, holnap megpróbálom hátha jelent valamit ! :) Szervizre remélem nem kell rábíznom én csinálom mindig csak sajna a diagnosztika csak ott megy.... még esetleg arra gondoltam hogy szoftrver frissités megoldaná a gondot, havernak volt hasonló jellegű gond 1200RT-n ott megoldotta...
Hali

Sajnos így távgyógyítva sok mindent nem fogunk tudni mondani, az én személyes tanácsom a következő volna:
Szereld le az abs jeladót \jeladókat ( nem tudom honnan veszi a jelet az S1000RR, első vagy hátsó kerék, vagy mindkettő) , takarítsd meg mert általában szépen le tud rakódni rajta a vasreszeléktől a halott bagolyig minden. Ha megtakarítottad, akkor tedd vissza a helyére, és mérd meg a hézagot a jeladó és az abs tárcsa közt. Persze minden motoron más a gyárilag előírt hézag, de ha be lövöd 0.5 és max 1mm közé elvileg jónak kéne lennie.

Ha ettől nem javul meg a helyzet, akkor vagy valamelyik jeladód szarakodhat, vagy vezeték\csatlakozó hiba miatt nem jut fel a jel a számítógépbe, vagy a számítógép van haldoklóban.

Sajnos a Te motorod már bőven az a kategória, aminél elsőként rá kéne aggatni a diagnosztikát, hogy ad-e valami támpontot...
Úgyhogy próbáld meg azt amit leírtam, ha nem segít akkor marad a szervíz
Sziasztok a segítségeteket szeretném kérni !
2010 BMW s1000rr : elinditom és nem alszik el a villogó abs lámpa hanem folyamatosan világít így nincs abs... ha gurulás közben megallitom és újra indítom megjavul minden ... ha megallok és úgy indítom újra akkor nem mindig áll helyre ...
Köszönöm előre is , üdv Bálint :)
Hibátlan megoldás!
2-300 nem számít, csak ne 2-3000 legyen az eltérés mert ha többek szerint is használható akkor lehet hogy veszek egyet
most ha csak egy kicsit, nem mindegy annak a berregőnek hogy 7600 vagy 7800at mutat?
Hiányzik a fogaskerék vagy a szabadonfutó. Vagy ha ott van, akkor a szabadonfutó megszalad (cserés) vagy nem jól van hézagolva a fogaskerék. Csak tipp...
sziasztok
használ ilyent valaki? a fordulatszámot kb mennyire pontosan méri, megéri megvenni?
üdv mesterek!
Megkezdtük a 100%-os aluminium, modulos polcrendszerek forgalmazását Magyarországon.Bármilyen haszongépjárműbe szerelhetők, szervíz-karbantartósautó,motorszállító.Honlapon több infó és képek,várjuk az érdeklődést,versenyzőknek kedvezmény.gentili-hungary.com
Köszi a vidit megnéztem!
Sziasztok!
Lenne egy nagy kérdésem!
Van egy Aprilia RS 50-es sportmotorom és az önindítója csak visít.. leszedtem a burkolatot és látom, hogy behúz de nem forgatja meg a motort hanem ott elkezd visítani.
valaki valami ötlet, tipp?
"Arról gőzöm sincs hogy lehet injektort tisztítani..."

tisztítás
Első lépésnek okosodni nem reklámból de lesd át ezt tudj mivel okosat mondani a kedves eladónak hátha van olyan információ amit tese tudtál,hátmég a kedves eladó és társa"i"

http://indavideo.hu/video/Elso...

Mikor vettem a motorom akkor kapásból első teló felújítás kellet eszközölnöm nekem is mert folyt az egyik oldal már és javítani párban javítunk így jött nállam is:
telóolaj csere,gyári porvédők+tömítőgyűrűk(simmeringek) cseréje célszerszámok gyártása/szerzése
pl: "simmering" beütő,légkulcs,hőlégfúvó, stb
nem beszélve arról ami nagyon sok időt elvett az életemből hogy sose cseréltek olajat a telóban így kívül,de legfőképp belül kimosni mindent....teljesen tisztára...

Azért elrontani is sok mindent lehet, már a tömítőgyűrű beszerelésén át a nem átmosott telókon kezdve,helytelenül légtelenítés,vagy olajmenyiség nem helyes kimérése, de akárcsak a komplett teleszkóp helytelen beszerelése...nem beszélve összeszerelése.... mondani bárki bármit tud szóval
Kawabiker zxr, RC51 köszi a válaszokat!

Állítólag szalonban csinálták...
Ugyan már, egyetlen porszem is csodákra képes...
Egyébként oda valóban nem kell zsír, legalábbis a jobbakba.
És bizony csúnyán tud kinézni mikor jön ki a felesleges szilikonzsír, de az még nem jelenti azt, hogy az olaj is jön.
Ez az egyik olyan alkatrész amit jobb ha profihoz visz az átlag balfasz, vagy inkább nem piszkálja. Néha még a tisztítást is el tudják baszni
Ja persze esszel ovatosan finoman.

Angolom sajna nagyon rosz. Igy inkabb a magyart probalom minnel tovabb toppon tartani. Helyzet ugy ahogy itt. Csaladi drama, munkahelyi stressz, de az ido floridai. Napsutes ezerrel es 28 fok mindennap. Bikinis csajok vegig a tengerpari uton, szemem folyik ki stb stb.....
RC ne keverd a szereléshez használt minimális zsírt meg amikor szánt szándékkal teli nyomják.
Persze a szereléshez én is használok, de én a beszerelés előtt vékonyan megkenem az alkatrészeket, illetve a helyüket és az odáig vezető szakaszt.

Mi a pálya felétek? Mostanában keveset írsz, jöhetne egy kis angol szöveg néha néha, had szokjam a nyelvet.
Ha kijön az olaj nem a tömítőgyűrű a fő ok!
Amik lenni szoktak:
-kopott axiális csapágyak
-görbe teleszkóp
-kontárkodási beavatkozások

Az olajat benne úgy is cserélni kell elég sűrűn, persze ezt senki nem teszi meg(magyar utakon még sűrűbben, mert a több munkavégzéstől hamarabb elveszti gyári paramétereit), meg mikor már szarrá kopott az axiális csapágy a kopadékát se mossa ki senki(az öreg olajjal leül a szelepekben, meg ahol csak tud)

Igen több embertől hallottam, hogy a porvédő és tömítés közti részt teli nyomja szilikonzsírral, kérdésem csak az a gyár miért nem tette meg?Hmmm....

Másik az új tömítést sokan nem tudják, hogyan kell felfűzni és a helyére beszerelni, már itt leszokott rövidülni az élettartama!
En mindig teszek a szimmerig 2 ajka koze zsirt es a csuszoperselyeket is zsirozom hogy konyebben csusszon a helyukre. Szal elkepzelheto hogy azt latod. Nalam is latni de hamar eltunik.
Sziasztok!

Hallottatok már olyanról, hogy a telószimering porvédőjébe szilikonzsírt tesznek?

Néztem egy eladó mocit, kiszúrtam, hogy ereszt az egyik teló és mondtam, hogy engedje el az árból vagy csináltassa meg.
Azt mondta megcsináltatja mert úgyis megy műszakira a motor.
Elvileg meg van csinálva, de ilyen szöveget nyomott mellé a telefonba:
"Ki van cserélve mindkettő szimering meg az olaj is, ha esetleg kicsit gyöngyözne akkor az a porvédő alatti szilikonzsír lehet csak."

Én még nem hallottam ilyenről, szóval nekem sántít a dolog, lehet csak rámondják a cserét...
Hűtésnek maximum, plusz így a legegyszerűbb.. nem kell külön főtengely szimeringgel és a blokk tömítgetésével szórakozni, elég csak ha a dekni tömít... Egyszóval, minek szeparálják el a generátort gyárilag, plusz alkatrészek beépítésével és a blokk variálásával ha az futhat olajban is?
Sziasztok!
Köszönöm a megnyugtató hozzászólásokat.
Időközben a generátor fedelet visszaszereltem.
Új tömítést és hőálló tömítő pasztát kapott.
Kipróbáltam és olajszivárgásnak nyoma sincsen. :)
A képen az a két nagy furat lehet az átjáró a forgattyúsház és a generátorkamra között?
A valóságban nem láthattam, mert az állórész nem szereltem le.
Mondjuk nem értem, miért kell az olaj a generátorhoz?
sokaknak nincs. Írj egy emailt, és elmondom lépésről lépésre: gabor.gsf@gmail.com.
Elősször is hálás köszönet a segítségért. szerinted alapszintű autószerelői képességekkel neki merjek fogni, vagy bizzam inkább szakemberre. Arról gőzőm sincs hogy lehet injektort tisztítani...