Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

"Van e valakinek valami ötlete ez ügyben"

Van.
Helló mindenki! Az lenne a kérdésem hogy Simson S50-hez lehet e kapni 70 es főtengelyt? S51-nek a 70 es hengere jó lenne rá? Válaszotok előrre is köszönöm!
Megpróbálhatom, de eddig nem csinál még ilyet akárhogy megnyaggattam, most ebben a szezonban kezdte
próbáld ki hogy amikor megállsz járasd fél percig alapjáraton utána állítsd le
nekem általában az 1 hengeresek voltak ilyenek ha meg volt nyaggatva szarul indult melegen
Helló, van egy Kawasaki zxr 750 gépem L széria 1993, nemrég kezdtek indítási problémák jelentkezni. Arról van szó, hogy hidegen gyúl szépen, meleg motorral viszont NÉHA megmakacsolja magát és perces tekerések után gyullad csak be, utána pedig megy tökéletesen. Valakinek volt e már hasonló problémája? Van e valakinek valami ötlete ez ügyben, köszönöm előre is.
köszi a választ.
akksi miatt kell tolni, és eddig simán ment 2-ben, nem adott semmi féle hangot, most mikor legutóbb akartuk akkor nyomta ezt a hangot először :/
motor idomon lévő vastag matricát mivel lehetne visszaragasztani?
félig felvált aztán lebeg-lobog
anyagában színezett lágy műanyag
palmatex, fbs simán lejön róla
ragasztani szeretném nem csavarozni
a pukkanás valszin az amikor a lánc megfeszül, ahogy ráengeded a kuplungot.
ülj rá és úgy próbáld. ha 2- be csúszik, akkor próbáld 3 ból nagyobb lendülettel, ott mér tuti nem csúszik meg.
Egyébként miért kell tolni?
Sziasztok
valaki ismeri ennek a karbinak az uszó szint beállitását? Én nem találtam róla leírást.Aki ért hozzá jelölje meg pirossal meddig kéne lenni az uszó házban az üzemanyagnak.
én voltam akit toltak... és a koppanás az ami engem zavar.
Nem kell ahhoz bénának lenni...
Szia most próbáltam zsír új akksival és kipucolt jeleadokkal nem lett jó .mm.
néz meg mit csinál
ha felhajtott állapotban zár akkor csak össze kell forrasztani a csatlakozó felett a vezetékeket
amúgy biztos hogy fogsz legalább egyszer elindulni lehajtott támasszal
nekem a kicsin nincs ilyen úri cucc, sosem indultam még lehajtva a nagyon van, aztán avval számtalanszor akartam volna
Azért láttunk már falon pókot...
Azért annyira béna nem vagyok, hogy nyitva hagyjam a sztenderemet. de ebbe most ne menjünk bele
Ok! Köszönöm az infot :).
Biztonsági berendezést nem kiiktatunk, hanem javítunk!
Remélem nem előttem fogsz miatta eltaknyolni, vagy lesz időm kikerülni a motorod...
Sziasztok!
Szakik tanácsára lenne szükségem.
Motor: Honda VFR750F RC36 1992.
Hiba a sztender biztonsági jeladója. Hiába csukom fel a sztendert, a visszajelző lámpa elalszik, de a motor leáll, ha berakom sebességbe. Ezt nem mindig csinálja. Kicsit megmozgatom a csatlakozót akkor utána jó. Volt, hogy lámpánál is megcsinálta ezt velem, mivel a rezgéseknek köszönhetően kilazult az szar.
Ezt valahogy ki tudom iktatni? Ha igen, akkor hogyan?
Válaszokat előre is köszönöm!
Egyértelmű, aksi hiba! A BMW így jelzi ha az akku már nem jó.
ja annak a környékén mozog , vegyed vegyed fékezni kell néha
ültess a motorra valakit és úgy told. ugy talán nem blokkol le a kerék, de mégegyszerübb volna önindítóval indítani
Sziasztok.
Egy kérdés.
Be szeretném tolni a motoromat, tolom-rolom berakom 2-be kiengedem a kuplungot, és nem indul el, hanem ad egy hangos koppanást, és megcsuszik a hátsó gumi?
Köszi előre is
Akor vehetek nyugodtan? 6000/pár jó ár?
simát használtam nem a szinterest , szerintem jól fognak és nem nyiszog mint az olcsóbb szirszar
Sziasztok!

MT01-hez vennék ferodo márkáju fékbetétet. Ha valaki használt már ilyen márkéju fékbetétet legyen oly kedves irjon rola pár szót.