Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Tehát 3-4 hétig állt a géped szétszerelve. Gondolom magyar benzin volt benne akkor is.

Én kipucolnám az injektorokat, és a teljes üzemanyag rendszert.
tankolnék bele egy másik kúton benzint, (sose lehet tudni, egyik benga szarabb mint a másik) , aztán hadd szóljon.

Sajnos a magyar benzinnek elég bőven 2-3 hét, hogy úgymond " megromoljon" .Nyugodtan ki lehet próbálni, fél literes flakonban valahova tegyél le egy keveset.. 2 héten belül az aljára ki ül az "iszap".
Nem egy AC-t cseréltem benzin "belerohadásból" kifolyólag, és nem egy karburátort takarítottam ki 3 hét állás után mikor a gazdi elő akarta venni a vasat.
levettem a tankot róla, le a gumibakot, megrendel a kawától, majd vissza. közben 3-4 hét a fűtött szobában. Tavasszal első tankolás után dadogott. egy tank ki majd üresen ki a benzin szivattyú de semmi kosz vagy rozsda a tankban. újra össze és most hirtelen gázadásra le is áll amúgy nem forog ki
max 3000 fordulat
Kapd szét az önindítót és vizsgáld meg az alkatrészeit. Szénkefék állapota\kopottsága, kollektor állapota\kopottsága.
Ha itt mindent rendben találsz, akkor testeléseket nézd át, esetleg még az is lehet, hogy nem az önindítóban keresendő a hiba hanem az önindítótól a szabadonfutóig van valami nyűg.
Hali

Ha előtte jó volt, akkor azon a környéken keresd a hibát ahol matattál.
Nézd át a csatlakozókat, nem-e húztál le valamit, vedd le az üzemanyag csövet az injektor sorról és fújasd ki, hátha belekerült valami retek. Bár ha oda retek kerül, az megy tovább az injektorokig.

A másik tippem esetleg az akksi lehet, de ebben nem volnék biztos! Találkoztam már olyan kawasakival, ami csak a saját akksijával volt hajlandó működni, bika akksiról a Tiédhez hasonló volt a tünet ( nem tudom miért és hogyan, nem mélyedtem el a témában, nálam tapasztaltabbak majd megválaszolják).

Mit csináltál a motoron még?
Mit csináltál amíg nem volt a tank a motoron?
Hali

Mindig is találni fogsz ott olajat, mivel olajban forog a generátorod. A blokkon található a főtengely alatt egy nagy furat, ott folyik vissza a blokkba az olaj a generátor környékéről, ezért találtál olyan keveset. Üzem közben, ott folyamatosan olaj van, így azt ajánlom cseréld le a fedél tömítését, a vezeték bevezetésénél vékonyan paszta (1, nem sziloplaszt és társai, normális motortömítő paszta 2, legyen olaj és koszmentes a két felület amit tömíteni szeretnél) .
Nem, az nem kevés. A képen is látszik, hogy van egy nagy visszafolyó nyílás alul. Így nem tud sok összegyűlni a fedél alatt.
Mondjuk nalunk a VTR250 van es ott nincs szimmering. Szerintem kozel egyforma a blokk. Bar lehet igazad van. Az olaj visszafolyik azokon a lyukakon a blokk belselyebe tehat nem marad szamottevo a generator resznel.
Ha olajban forog, akkor a gyűszűnyi olaj elég kevés lenne, ami ott volt..
Ott nincs fotengely szimmering. A generator olajban forog. A dekli tomitest kell kicserelned es figyelni arra hogy ahol a vezetekek kijonnek legyen szilikon tomites mert idovel a gumi gromit bekemenyedik es kisebb is lesz.
Főtengely szimering?
Sziasztok!
Olajszivárgást találtam a motorom generátor fedelénél.
(Honda VT250F DOHC)
A minap leszereltem a fedelet és egy gyűszűnyi motorolajat találtam a fedélben.
Nem értem, hogyan került oda az olaj és befolyásolhatja e a működést?
Van valakinek javaslata?
Egyik jobb, mint a másik..
a did vx és a vx2 között mi a különbség?
Helló mindenki!
A segítségeteket szeretném kérni.
Kawa z 750 s a tankot levettem mert a gumibakokat cserélni kellet. miután összeraktam, hirtelen gázadásra ledadogott, újra szét, bebzinszivattyú ki a tankból,arany tiszta, sehol egy rozsdafolt a tankon belül, és most katasztrófa szar :( max 3000 a ford. utána egyszerűen nincs üza... help please
Rendben, köszi.
Nem, ha a hengerfej és a henger síkjával nincs gebasz, az tömíteni fog. Hengerfejet nem pasztázgatunk.
köszi .
Sziasztok.
Tanácsot szeretnék kérni hengerfej tömítéssel kapcsolatban. DT80-ashoz készíttettem h.f tömit, ami tűzkarikás. 1,2mm vastag lesz, még nem volt a kezemben, csak azt szeretném kérdezni, hogy érdemes-e valamilyen pasztával még megtámogatni?
Köszi előre is.
Üdv, Zsolt.
A nyitott dobhoz hozzá kellene fúvókázni mert jobban "szellőzik" a henger elszegényedik a keverék és még akár rosszabbul is mehet mint a gyári dobbal meg esetleg a variátorban meg lehetne nézni nincs-e benn a fojtás
Sziasztok lenne egy kérdésem vettem egy 2009 bws 60-at ment tettem rá egy leo tt dobot a hozzá kapott görgőket és rugókat valamint új szíjat mert még a gyári volt rajta de így is csak 60 at megy ha van ötletetek osszátok már meg velem hogy mi a bibi köszi
Majd ha kiderült mi a probléma írd meg ide. Köszönet!
igen az indító fémházára
Oké hogy bikázva sem megy, de hová kötöd a bika testet? Az önindító fémházára? Mert ha a motor vázára, attól még lehet testhiba.
Bikázva is marad a hiba.........
Köszi az ötleteket,valami ilyesmire gondoltam,bontás vizsgálgatás......