Gondolom lassan összeáll a kép, hogy a becsiszolással pár helyen eltüntetted a vélhetően amúgy is kicsi szelephézagot, mivel a szelep feljebb került, közelebb a vezérműtengelyhez. A lapkák megfelelő méretre való cserélésével kell újra létrehoznod az előírt értékeket.
Ha a képek nem adnák vissza akkor azért felsorolnám.
A szakműhelyben ezek szerint szereztek egy biciacélt amelyhez barbár módon hozzáfúrhatták a hengert hogy beleférjen ezt megelőzően úgy szemértéket használva vágtak reszeltek a hüvelynek palást részt és a csatornákat is igen jól elrontották nem beszélve az ablakok összeillesztését és azt hogy semmi sem szimmertrikus.
Mivel itt nem megoldható a hengerpersely behelyezése valahogy csak rögzíteni kellet hát mit csináltak megfúrták a hengert és a hüvelyt és összecsavarozták.És ők úgy gondolták ez így megvan javítva...Azon kívül hogy gondolom 120%ékig menthetetlen az egész és csak porfogó van rá mód hogy ez üzemelni bírt akár 1-2 órát is? mert a dugó elég újszerű igaz a palástja kicsit megvan húzva és iszonyatosan levan kokszolódva a dugótető
Üdv!
A tapasztalt "öreg" szakiktól kérdezném és mutatnám a következőt.
Adott egy kisgép amely nem az olcsó kategóriás gépek körébe tartozik és a gép szakműhelyben javították(márkaszervízben!)
A gépet megbontva ez a látvány fogadott amely tudtommal a legjobb tudásomat is nézve azon kívül hogy egy számomra kontár silány semmitérő kivitelezés nem is kivitelezhető ennél a konstrukciónál(zsákfuratos henger) már maga a perselyezés nem kivitelezhető
Magyarul valami zárlatos. Akár lehet a kábelköteg is. Ha így használod, akkor valószínűleg le fogod égetni a generátort és a szabályzót is. Ha szerencséd van, akkor hamarabb kinyomja az egyik biztosítékot (bár ha olyan helyen lenne zárlat, ezt eddig is megtette volna) és meglesz melyik körben kell keresni a hibát. Látatlanba senki nem fogja megmondani mi a hiba.
Szerintem a hajtásnál a csapágyak között kell megnézni Ebből blokk kiszedés lesz . Összefutott csapágygolyók szétment golyókosár csapágynál pl érdekes dolgokat tud művelni.
Van egy kawasaki zx6r blokkom aminek most lettek becsiszolva a szelepei mert nem zártak jól. Mostmár tökéletesen zárnak, összeraktam szervízkönyv alapján a vezérlést. A HIBA a következő: inditáskór nemcsak szivóhatást érzek a karburátornál hanem fúj is. Egyik hengernél néha kék lángot is kilövel. Gyujtás jó, szelepek jók, dugók jók, vezérlés jol van beállítva, blokk nem indúl!
A szakműhelyben ezek szerint szereztek egy biciacélt amelyhez barbár módon hozzáfúrhatták a hengert hogy beleférjen ezt megelőzően úgy szemértéket használva vágtak reszeltek a hüvelynek palást részt és a csatornákat is igen jól elrontották nem beszélve az ablakok összeillesztését és azt hogy semmi sem szimmertrikus.
Mivel itt nem megoldható a hengerpersely behelyezése valahogy csak rögzíteni kellet hát mit csináltak megfúrták a hengert és a hüvelyt és összecsavarozták.És ők úgy gondolták ez így megvan javítva...Azon kívül hogy gondolom 120%ékig menthetetlen az egész és csak porfogó van rá mód hogy ez üzemelni bírt akár 1-2 órát is? mert a dugó elég újszerű igaz a palástja kicsit megvan húzva és iszonyatosan levan kokszolódva a dugótető
A tapasztalt "öreg" szakiktól kérdezném és mutatnám a következőt.
Adott egy kisgép amely nem az olcsó kategóriás gépek körébe tartozik és a gép szakműhelyben javították(márkaszervízben!)
A gépet megbontva ez a látvány fogadott amely tudtommal a legjobb tudásomat is nézve azon kívül hogy egy számomra kontár silány semmitérő kivitelezés nem is kivitelezhető ennél a konstrukciónál(zsákfuratos henger) már maga a perselyezés nem kivitelezhető
Van egy kawasaki zx6r blokkom aminek most lettek becsiszolva a szelepei mert nem zártak jól. Mostmár tökéletesen zárnak, összeraktam szervízkönyv alapján a vezérlést. A HIBA a következő: inditáskór nemcsak szivóhatást érzek a karburátornál hanem fúj is. Egyik hengernél néha kék lángot is kilövel. Gyujtás jó, szelepek jók, dugók jók, vezérlés jol van beállítva, blokk nem indúl!
SEGÍTSETEK! MI LEHET A BAJ VELE?