sziasztok!komoly gondokkal küzdök,van nekem egy K2 600 motorom.Töltés gondjaim voltak ezért cseréltem benne feszabájzot,kiderült hogy az jo,csréltem benne generátort,gondoltam ezzel megoldodik a gondom(biztonság kedvéjért aksit is cseréltem)DE még mindig valami nem jo mert 20-30 km megyek a motorral és fullra leszivja az aksit valami!ha valakinek lenne valami ötlete?eleöre köszönöm a segitséget!
Nem tudom rendesen leírni, hogy értsd, de az úszónak akkor kell zárni kb. amikor a fedéllel vízszinteset zár be a vizszintesen tartott (ahogy a motoron van) karburátorban.
De biztos, hogy állítható?
kérdeztem, nem jött válasz, én nem állítottam el, de pár oldallal viszább linkeltem 1 videót ahol ütemesen ejti az alapjáratot vissza, illetve ki se pörög póver nyitásnál jobban.
Köszönöm a tippet amint lesz időm leveszem akkor a deknit is hátha nincs nagy baja,a karbit és vákumos csapot mindenképp átnézem bízom benne hogy dugulás miatt csinálja hogy nem pörög ki néha.
Lehet ragad a variátorod a kosztól ami a szíjból kopik és nem vált vissza fokozatosan időben csak nagyobb fordulatesésre vagy a görgők koptak már szögletesre és nem tud a helyén normálisan gördülni csak a kopott lapoláson csúszkál ami ugye nem a megszokott
Sziasztok!
Adott egy '98as Suzuki Freewind. Láncszettet kellene rajt cserélni. Mit ajánlanátok inkább,a J.T.-t vagy DID-et? Én DID felé húzok.
Másik kérdéses számomra,hogy légszűrőhöz megvegyem a külön erre a célra szolgáló levegőszűrő spray-t, vagy simán motorolajat csepegtessek mosás után a légszűrőre?
Előre is köszönöm.
Van egy malaguti f15-ös robogóm ami a következő hibát csinálja,elindulok vele húzok egy nyelet elindul szépen húz is ahogy kell majd elér egy sebességet és onnantól alig megy,visszaengedem a gázt újra húzom neki megint megy egy kicsit jól aztán ismét lelassul van amikor hiába engem vissza kell egy kis idő mire újra húzhatok neki gázt mert addig hiába húzom nem történik semmi szinte épphogy pörög a motor.Ez mitől lehet? dugulás lehet valahol vagy teljesen más? Egyébként azt vettem észre hogy amikor kihúzatom és visszaengedem a gázt hiába húzok neki újra nem történik semmi csak 3-4. gázfröccsre tér észhez hogy menni kellene.... A segítségeteket előre is köszönöm.
Ha arra gondolsz, hogy miért emelkedik az alapjárat, mikor nem is nyúlsz hozzá, akkor azt általában fals levegő okozza...jellemzően a karburátor és henger között nem tömör a rendszer. Talán a főtengely szimmering vagy forgattyús ház sem tömör.
De biztos, hogy állítható?
Ha gond van és magas akkor az új tűszelep. De nem vagyok biztos benne. A CR 125 topikban kérdezted?
Adott egy '98as Suzuki Freewind. Láncszettet kellene rajt cserélni. Mit ajánlanátok inkább,a J.T.-t vagy DID-et? Én DID felé húzok.
Másik kérdéses számomra,hogy légszűrőhöz megvegyem a külön erre a célra szolgáló levegőszűrő spray-t, vagy simán motorolajat csepegtessek mosás után a légszűrőre?
Előre is köszönöm.
Van egy malaguti f15-ös robogóm ami a következő hibát csinálja,elindulok vele húzok egy nyelet elindul szépen húz is ahogy kell majd elér egy sebességet és onnantól alig megy,visszaengedem a gázt újra húzom neki megint megy egy kicsit jól aztán ismét lelassul van amikor hiába engem vissza kell egy kis idő mire újra húzhatok neki gázt mert addig hiába húzom nem történik semmi szinte épphogy pörög a motor.Ez mitől lehet? dugulás lehet valahol vagy teljesen más? Egyébként azt vettem észre hogy amikor kihúzatom és visszaengedem a gázt hiába húzok neki újra nem történik semmi csak 3-4. gázfröccsre tér észhez hogy menni kellene.... A segítségeteket előre is köszönöm.
Köszi
Sajna a mostanira nincsen ráírva.
Köszi