Na most, ha a tanácsok mellé kölcsönadott szerszámokkal, mint önjelölt kontár, segédeszközként az aldis csavarhúzókészlettel karbiszinkront végzek, mint a hatalmas tudással rendelkező disznyópásztorok és íves hegesztőpálcával kúpot kb 120°-onként meghúzatom, mint retesz ék meg lófasz a bebiflázott az illemtankönyvvel együtt, akkor ki is az, aki mit akar, aminek a kúpból kiálló része hol csúszik a helyére?
Ne szerelgessetek itt B+! Vigyétek a szervizbe még egy izzócserére is! Mit képzeltek elnyelitek a pénzt a "szakképzettek" elől? mint pl: nincs alapjárat a cordoba-n. Mit kell tenni?
Válasz: Mosd ki a fojtószelepet.
Kimostam jó lett. De egy pl. gyújtásbeállításra én is szervizbe viszem. pedig mennyi "okos" ""szerelő"" van! Volt szerencsém tapasztalni az autó főtengely-szimeringek cserénél !
ez az emberkék ! alakítsuk meg a sportmotoron az össznemzeti gányszerelő klubot ! ahol csak az értelmetlen marhaságokon vitázunk és a teljesen lényegtelen dolgokra helyezzük a fő hangsúlyt !
szóval. pont igy csináltam mindent ahogy te itt leirtad a beállitást.
benzin van az úszóházakban,
hogy szikrát ad e ben a hengerben is azt nem tudom.
de lecso irta hogy jobban járnék 4 uj gyertyával. lesz időm veszek. s megpróbálom azokkal.
Nincs köztetek valakinek magyar nyelvű leírása egy 1999 ZX9 -hez ?
Valami ötlet ,hogy honnan tudnék beszerezni mert az angol nem az erősségem viszont szivesen átolvasnám .
Ez van bohóc, én alkotok, ti meg tereléssel próbáljátok leplezni a kisebbségi komplexusotokat. Hanyan vagytok már, eddig még nem számoltam össze
Tízen már lehet kitesztek egy értelmes embert, szóval a legfontosabb az összefogás ...
Fenét, egyedül a Kawasakik bírják az ilyet. ZXR-eknél például ajánlatos is a benzinhez olajat keverni, mert akkor annyival kevesebbet eszik lentről.
A blokkba meg az olaj mellé kell önteni kis benzint, úgy hamarabb indul hidegben mert "lentről" is kapja, meg hűti a főtengelycsapágyakat mikor füstölnek pár perc koppgáztól
Sziasztok!
Ma elkövettem egy igen nagy baklövést. Vettem benzint, és olajat.
Van egy Kawasaki KMX-em. 2T 125. Én ügyesen egy 4T 10w40-es Castrol olajat vettem, és bekevertem a benzinbe.
Ebből adódóan lehetnek gondok a motorral? "Elfogyasszam" avagy sem?
Nekem semmi kifogásom, csak az indikátor óra szokott ilyenkor kalimpálni valamivel többet az elvárhatónál.
Nemrég épp egy olyan f.tengelyt egytengelyüsitettem aminek nem kellett volna ütnie, de mégis 6-7 századot ütött. Pertó bá is megcsinálta és padban faszának tűnt. Berakáskor viszont megint hozta a 6-7 századot a tengelyvégnél.
Befogtam, megóráztam és tapsolt a sonka, aztán én is lekinlódtam 2 század környékére és beraktam a helyére. Ott már 4 század volt, egy óra múlva pedig 7. Átmelegítettem az egészet és felment 1 tizedre
Aztán csináltam speciális befogót és leszabályoztam, de az anyag ette a lapkás kést, nem is lett tökéletes a kúp, azt is csiszolni kellett. Egy hét múlva mikor elvitte a gazdája még mindig 1 század környékén ütött, úgy, hogy már járatva is volt keveset.
Na most ezért a műsorért egy kókler 2000 ezret nagyon remegő kézzel adna, az SDR-es faszi a kúp letakarításért és összecsiszolásért 500-at akart adni...
De belátom rosszul tettem fel a kérdést, mert a CNC és szikraforgácsolás korában nincs lehetetlen. Úgy kellett volna kérdeznem, hogy ki az aki 1 századra kihozza a fészekfuratot és a kúpot a használt főtengely árán belül? Mert még az is nagyon drága a mókolóknak, ezt gondolom nem kell bizonygatnom.
Meggyőződhetnél arról, hogy az úszóházakban valóban van e tényleg üzemanyag, úgy hogy megnyitod a leeresztő csavart...lehet fújnék be indítózáskor féktisztító spray-t a légszűrőházba...( ha van csöved amit oda is tudsz tartani látnád az üzemanyagszintet is.)
Jó lenne tényleg megbizonyosodni róla, hogy nyomás alatt a hengerben is ad szikrát a gyertya...
Néhány "ősi" trükköt be kéne vetni, hogy valóban a porlasztók nem dolgoznak...mondjuk tenyérrel a légszűrő házban befogni a szívócsonkokat...
Jut eszembe írtad, hogy beállítottad az úszószinteket. Ezt ugye nem teljesen hanyatt borítva a tű teljes benyomáskor mérted a kívánt 14.5 mm-et(?) hanem a karbit szög alatt tartva mikor éppen megérinti a tű végét a nyelv, és éppen elkezdené nyomni a rugót?
Visszaolvastam, hátha okosodom, de csak ostobázás folyt, úgyhogy újabb táptalajt adnék neki :)
Tehát a problémám: Van egy TT600 Yamahám 2002 es. A hátsó kerék már eléggé agyon van csapva. Küllők lazák. Csináltak is helyet maguknak a felniben. Illene egy csere. Viszont tt kereket kompletten nem találtam. A kérdésem az lenne, hogy szerezzek felnit, küllőket, majd küllőzés, vagy esetleg bele mehet más típus? Tudom sok mindenre figyelni, kell, mint tengely átmérő, hossz, lánckerék méret, stb... Tehát az szinte lehetetlen, vagy van megoldás?
CSapágyhely óráz-lünetta-keményfém fúró-vidia ( v lapkás) bicska- kúp elkészít.
Én így szoktam.
Neked bizonyára lesz valami kifogásod ellene, sebaj, én meg büszke vagyok rá, hogy Petró Bandibától lestem el ezt :)
Tudom azt hogy vannak nehéz esetek (én is szerelek motorokat),de nem szoktam leostobázzni meg lehülyézni a kuncsaftot.Ha nem érti meg másodszorra sem akkor inkább nem mondok neki semmit. Itt is meglehetne oldani kulturáltan a dolgokat.
Én meg csak motorozom...