Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

OFF
"Ezért kellene egy típusonként pontokban összeszedett hely, ahol meg lehet nézegetni hogy hogyan lehet egy-két dolgot szakszerűen elvégezni."

Gondolom nem mondok újat de erre vannak a szerviz manualok. Mely mellé érdemes rendelkezni némi anyag és technológia ismerettel, és nem hátrányos egy kis kézügyesség sem... csak a teljeség igény nyélkül...

Talán az a gond hogy elfelejtödik, hogy nem volt senki a "kezdetekben szobatiszta"...idövel ugye azzá "lehet" válni, de addig kicsit kellemetlen a "szag"a már szobatiszták számára. A "szagot" mindenki másképpen tolerálja, meg másképp reagálnak a "kellemetlen szag" megemlítésére akik még nem "szobatiszták"...

Azért szerencsére vannak "segédeszközök"...
ON
Pár eddigi "tanácsod" után, inkább csendbe kellene lenned...

Mondtam már a tanácsok mellé szerszámaim ne adjam kölcsön?
Meg, ha a hibát se értik sokan miért keletkezik, akkor a hibát kiváltó fő okot se fogják megtalálni. Sok esetben több apró hiba van a motorokon és ezeknek nagyrésze megmarad az önjelölt kontárok után!

Legjobb példájaaz ilyen hirdetések az önjelölt hülyékre....

Meg aztán fújja a vizet? én a levest szoktam fújni, ha meleg.
Ezért kellene egy típusonként pontokban összeszedett hely, ahol meg lehet nézegetni hogy hogyan lehet egy-két dolgot szakszerűen elvégezni. Csakhogy hasznos is legyen az oldal. Persze tudom hogy az öreg szakik ilyet nem csinálnak, mert akkor éhen halnának. De ha a próbálkozó rájönne hogy megpróbálta és mégjobban elbaszta, akkor úgyis a szakiknál kötne ki a gépsárkány. Szerintem. De újra és újra válaszolni a bugyutábbnál-bugyutább kérdésekre az szerintem is fárasztó kicsit. Sokszor ezért nem szólok inkább a témához. Akit érdekel, az olvasson vissza. Olvasson, de hová..... Na mindegy.
az aldiban, mert ott olcsóbb
azért a kérdezés is néha olyan hogy forog az ember tekintete tőle
az(is) a fő gond hogy egyesek elhiszik magukról hogy simán megcsinálnak egy karbiszinkront mert vettek a praktikerben egy csavarhúzókészletet
Ott a pont. Valaki végre elmagyarázza a lényeget röviden és tömören. Aki úgy gondolja hogy mindenki hülye, ostoba és nem ért hozzá, az egyszerűen lépjen ki a fórumról és pont. Így legalább teret adna a segítő embereknek.
Itt mindenkit lehülyéznek ezek a "hatalmas tudással rendelkező" disznyópásztorok. Nézd csak meg nyugodtan hogy mire reagáltam úgy, ahogy. Ki nem állhatom ha valaki segítséget kér és leugatják. Márpedig itt ez történik. Kurva okos itt mindenki, aki már látott motort. Az meg még okosabb akinek a szomszédságában van is egy legalább 30 éves MZ.......
Ha valakinek elege van az "ostobákból,hülyékböl,ostoba kérdésekböl"az ne irjon ebbe a topicba.Szerintem sokunknak lenne szüksége kisebb nagyobb problémák megoldására de már nem mernek irni mert félnek hogy lehülyézik öket.
Mi lenne ha nyitnánk egy olyan topicot ahol lehetne egymás szidni.Oda olyan lépne be akinek szüksége lenne olyasmi perverzióra,hogy elküldik melegebb tájakra.?Mert szerintem ez a motorszerelő topic már nem a motorszerelésröl szól.
A disznyót bezártad már azóta? Büdös kölke. Pofázhatok neked eleget, hogy ne enged össze a tyúkokkal, mert megeszik egymást. Na várjá, majd hazajön anyád estére. Ne várj meleg vacsorát....
Inkább térdelj le szépen gazdád elé te buta.
...és mikor cserélve lettek, nem lettek felcserélvea gyújtótarfók meg azok csatlakozói?
Te figyelj már Janek! Szerezz már magadnak egy nőt, és azon élvezkedj. Mi a f...ért balfaszozol meg ostobázol. Anyuék nem tanítottak illemre. Hidd el csodákra képes a rendszeres nemi élet. Nem leszel tőle ilyen ingerült..
Értem és köszönöm! Már előre félek, hogy mit fogunk látni. Ha belekezdek... Vagy lehet járok így, aztán pár száz km után mindig utána töltök. Hát most ez van! :) Aztán majd kitalálom, hogy marad e, vagy nem...
igen, nyitott
Bocs, nekem az 4-esröl van az 1100-esen...
A flaska amiböl az üzemanyagot adagolod, tud szellözni? Nyitott a teteje?
a 3as-on van vákumcső. igen ledugóztam
gyujtókábelek cserélve lettek akkor mikor utoljára üzemelt a motor. de most is átnéztem őket, rendben vannak. elektródahézagokat át fogom nézni
Akkor a 4-es henger vákuumcsövét ledugóztad?
A gyújtókábleket (ha még az erdeti) ki lehet tekerni a gyertyapipából, 5-10 mm-et visszavágni és újra betekerni...0,65 mm (0,6-0,7 mm) az eletródahézagot beállítani...
külső benzinellátó rendszert alkalmaztam most még.
azt mondod azzal van baj?
Tegyél bele négy másik gyertyát...
Benzincsap PRI állásban van?