Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nem mondanám hogy annyira nedvesek.... de nem is szárazak
Nedvesek a gyertyák?
mondjatok már valami okosat: gsxr750, kb 3 évet állt. mivel gondoltam hogy gond lehet a karbiban lévő gumigyürükkel, ezért azokat kicseréltem. benzinszinteket belőttem, karbikat kitakaritottam.
összeraktam, parat pöffent, röffent, az elején, utánna már annyit sem.
szikra van. lehet hogy valami nem jol sikerül a karbinál?
Majd a 3d printing
Megvesz és eldob
Nem megvételre, csak illuszrációnak hoztam, melyen látható, hogy nem lehet külön lehúzni a hengersort, nincs talptömités, viszont cserébe teljesen szét kell húzni a blokkot, így több szörnyüséget lehet felfedezni...akár azt, hogy már 0,05-ot lóg a fötengely, és kuka a csapágyazása is...
Mérnökként ezen nem kéne szerintem töprengeni. Egy-egy alkatrész összevonásával sok nyügös szerelési idö sporolható meg a soron, a hozzá tartozó illesztö-segéd szerszámokról nem is beszélve. Nem különben csökkenthetö a szerelési hiba-selejt...A másik oldalon a CNC gépek könnyebben megbirkóznak a bonyolultabb térbeli formák és alakzatok gyárthatóságával precízségével...igazán nem várható el ekkora versenyben a (termék és gyártás) tervezéskor az, hogy néhány leleményes ember még mindig mindent meg tudjon csinálni a fáskamrában...
A mai termékek erösen a papírzsepire hajaznak, amibe egyszer -kétszer beletrobitálsz, és utána eldobod...nem pedig neki állsz kimosni kiteregetni...
Amúgy meg hagyjuk a márkaháborút...nem az a lényeg milyen logó van a tankon, hanem milyen élményekkel leszel gazdagabb a használatakor...
Havert is mindig szopatom, hogy "drága lesz Fazer-S2 -n a hengersor csere"
Meglepőn jól bírja a moci, első gazdás 80ekm, eddig semmi gond.
Kb. 100-ra gondoltam én is... De ki tudja! Ha megbontja az ember, akkor látja mekkora a baj!
Az ebay-el az a bajom, hogy ki tudja mit küldenek! Az a tuti, amit látok a saját szememmel! Bár itt biztos nem veszem meg ennyiért! :)
Nem tudom, saccoltam.
Nem is nagyon merem megbontani, mert ki tudja mit látunk! :) Mondjuk szépen jár, nem csörög, nem zörög! De ez az olajfogyasztás! És még kicsit füstöl is... Pff.
Nem ez a lényeg, hanem az, hogy azt is egy hozzád hasonló balfasz csinálta aki csak egyetlen hibára tudott koncentrálni. Neki elforgott a kúp, hát megoldotta, hogy ne forogjon el, az mellékes, hogy széthullott az egész.
kb: 10mm átmérőben. Az a baj hogy a kisebbik alul lenne nagy, a ngyobbik meg felül lenne nagy
A mini atomcellás kijelentésed után inkább kussolnál, te sztártrekből tanult zseni
Igen már írta valaki. Ez volt a baj.

Gyertya nélkül kijárattam mindent belőle, de továbbra sem indult be csak "majdnemmajdnem"
Ha sokat indítóztam akkor a karbin keresztül nyomta vissza a "füstöt"
Kínomban már levettem a kipufogót és láss csodát, pöcc röff
Kipufogó kipucol és fasza minden.

köszi aki segített
Mesélj, hogyan fogja be század pontosan csúcsfészek fúráshoz? Esetleg 50Hrc felett ni a teendő?
Mert a csúcsfészeknek az a lényege, hogy 0-ás legyen, ha üt akkor felesleges bele...
Tudod van egy márka, de nem folytatom, mert jön Tasi haverod az olajfűtéses legendájával....
Kár, hogy a zőcségek is elkúrvúltak kb. 2003tól
(papír szürő, hulladék váltó, bevonatos még a salamon töke is, injector, stb....)
Imátkozz a hengerfalát nem karistolta össze egy elszabadúlt váltóalkatrész....
"hengertalptömítések"

Új haccázas Honda_az_isten -ről leszedhető?(2003 -st nem szereltem)
Régi Hondákról nem...
Én is ennyire számoltam kb. Lecso... Elméletileg van most egy 2005-ös blokk kevés km-rel magyar papírokkal. Lehet beruházok rá. Vagy pedig az eredeti tervnél maradva idomszett nélkül 600-ba meghirdetem... Egyébként jó bőrben van és lehet valaki munkadíj nélkül fele ennyiből kihozza magának a javítást!
Azért "íves hegesztőpálca" mert meggörbítették, hogy jobban odaférjenek vele heftelni..."íves hegesztőpálca..." Mondjuk a CO drót is íves, mert fel van tekerve a dobra...
Dugattyúgyűrű Wiseco, kb. 35 rugó, szelepszár szimmeringek kb 16 rugó. hengerfej-, hengertalptömítések kb 25 rugó, mdíj, 30-40... kiló felett lesz, az biztos.
" íves hegesztőpálca" Talán elektróda lehet az....
Ha ömlik befelé a benzin, akkor előfordulhat hogy a vákumcsap (vagy pumpa) vákumcsövén keresztül is benzin folyik a motorba. Ez esetben átszakadt a vákumcsap membránja.