PeJó-nak.
A GN 125 ös kétütemű? Nem ismerem ,de hasonlít a probléma a trabant motor -hoz.A levegővel "dusulás"
a főtengely szimeringnél is előfordulhat. Csak Tipp.
Hali
tud valaki szerelöt aki a héten ráér és korekten dolgozik?
mert a fzr1000-emet kéne szervizelni átnézni.
vagy vigyem inkább a hivatalos márkaszervizbe?
mit gondoltok?
Szia flesh.......... ha nem futottam ki az időből akkor szeretnék még hozzszólni !.ez egy több oldalról is megközelíthető kérdés.......ha jó szerelő válik belőled aki igényes és fogalalkozik az emberekkel mármint értelemesen okosan kivívod magadnak a motorszerelésed közben az emberek bizalmát szépen lassan évről -évre ----mert ez nemfog egyik napról a másikra menni.........akkor biztosan megélhetsz belölle ,de ha csak elvégzed a sulit ahogyan a bátyám is és nemdolgoziol benne akkor is nyertél vele mert megtanultál olyan dolgokat aminek még magánemberként is hobbiszinten tudod hasznát venni.........de ha nem élsz meg belölle akkor is lehet még más munka amit tudsz majd csinálni...........szóval vágj bele ha van rá anyagi háttered.........énis szerelgetek hobbi szinten de volt úgy hogy mikor meglátták hogy leszedtem a motornak a hengerfejét akkor elcsodálkoztak rajta a nálamnál idősebb fiu ismerőseim hogy ---atya ég az a motor?mármint a dugattyú és henger.........szóval férfi ember létükre-- magukat nagy autós és tuningmájszetreknek meg lóerőbajnokoknak mondva aztsem tudják hogy mitől megy a motor.......csak annyit tud sok fiu is hogy lóerő meg kilóméter de hogy miként megy azt már kevésbé............. szóval tanulj csak ráfér mindenkire a tanulás...........
Sajnos (?) valóban nagyon sokan márkaszervízbe hordják a motorokat, nem a "maszekhoz" valóban.
Az új tecnológiákkal (befecskendezés) soxor indokolt is, mert már nem kell meghallgatni, meg gyújtást állítani. az elektronikus diagnosztika úgy tudom elég drága eszközigényes.
Viszont az is igaz, hogy ma egyre kevesebb tulaj szerel. Az én ifjúkoromban szinte mindenki, aki motorozott, egyben szerélt is kicsit (muszáj volt). Nem feltétlen motorgenerálra gondolok, de a többség ma olyasmit sem csinál meg, amit biztosan megtudna.
Egyetértek az előttem szólóval, hogy gyakorlat kell a dologhoz, mert a mai autó márkaszervízekben is azt látom, ha a hibatároló, és a diagnosztikus műszer nem írt ki semmi okosat, akkor megáll a tudomány.
ha gyakorlatra, majd utána dolgozni el tudsz menni egy jó műhelybe akkor megéri
de eleinte kevés "maszekod" lesz
haver autószerelő, majd 15 év alkalmazás után gondolkozik saját műhely felől, de nem biztos hogy belevág
bár ha 17 éves korig még semmit sem szedtél szét akkor nem hinném hogy totál lelkes szerelő válik belőled
Sziasztok motorosok!
Lenne egy nagyon fontos kérdésem ami minden motoroshoz szól ha tud segíteni. Tom h nem ebbe a topicba kellene hozzászólni de ezt találtam ami jó lenne, azt szeretném kérdezni h szerintetek érdemes-e belevágni a motorszerelő szakmába? Nekem gimiből van ez + még egy év és szeretnék elmenni szerelőnek. Egyik ismerősömet megkérdeztem h van-e értelme elkezdeni a szakmát, azt mondta h nincs mert mindenki úgy is szervízbe viszi a motorokat. Szerintetek? Mindenki hozzászólását szívesen elolvasom de oltást nem kérek. Köszi Hali.
Helló FeFe*ST! Valószínüleg nem az akksi ment tönkre, hanem a gyújtáselektronika. Abban van egy csomó dióda, ilyenkor azok közül szokott elfüstölni egy. Sajnos gyakran nem javítható.
hallottam olyant, hogy kenjem be a hengerfejtömítést zsírral, és ahol kifújna ott összeég és jól tömít
erről vannak vélemények?
mert hőálló masszát csak olyant találtam ami max280 fokig jó
egy nyikhaj dt80 áll felújítás alatt
a pinknél 2600 a tömítésszett+a fuvar(amit nem tudok mennyi de 1000 bizti van)
de nekem csak a hengerfejtömítés kellene, mert a többit kivágtam kingelitből (kb így írják)
de ami van hengerfejtömítés már az is újra felhasznált, mert valami ragaccsal lett összerakva, jó anyag lehetett mert egy óra volt mire levakargattam
na ilyen anyagot keresek
esetleg akinek van, egy gyógyszeres üvegben küldhetne egy kicsikét.......
köszi!
esetleg tud valaki segíteni nekem hogy honnan tudok letölteni Gixxerhez elektronikai kapcsolási rajzot? Konkrétan a K3 as é kellene. De ha valaki tudja hol található az utólag felszerelhető fokozatkijelző csatlakozási pontja azt külön megköszönném.
Űdv
A GN 125 ös kétütemű? Nem ismerem ,de hasonlít a probléma a trabant motor -hoz.A levegővel "dusulás"
a főtengely szimeringnél is előfordulhat. Csak Tipp.
Hali
A hengertömítésekre kell valami ragasztóanyagot tenni, vagy csak simán fel kell rakni?
mert a fzr1000-emet kéne szervizelni átnézni.
vagy vigyem inkább a hivatalos márkaszervizbe?
mit gondoltok?
üdv gábor:)
Tudja valaki, hogy a VF 750 F-nek mennyire kell felfújni a lengéscsillapítóit?
előre is köszi
Az új tecnológiákkal (befecskendezés) soxor indokolt is, mert már nem kell meghallgatni, meg gyújtást állítani. az elektronikus diagnosztika úgy tudom elég drága eszközigényes.
Viszont az is igaz, hogy ma egyre kevesebb tulaj szerel. Az én ifjúkoromban szinte mindenki, aki motorozott, egyben szerélt is kicsit (muszáj volt). Nem feltétlen motorgenerálra gondolok, de a többség ma olyasmit sem csinál meg, amit biztosan megtudna.
Egyetértek az előttem szólóval, hogy gyakorlat kell a dologhoz, mert a mai autó márkaszervízekben is azt látom, ha a hibatároló, és a diagnosztikus műszer nem írt ki semmi okosat, akkor megáll a tudomány.
de eleinte kevés "maszekod" lesz
haver autószerelő, majd 15 év alkalmazás után gondolkozik saját műhely felől, de nem biztos hogy belevág
bár ha 17 éves korig még semmit sem szedtél szét akkor nem hinném hogy totál lelkes szerelő válik belőled
Lenne egy nagyon fontos kérdésem ami minden motoroshoz szól ha tud segíteni. Tom h nem ebbe a topicba kellene hozzászólni de ezt találtam ami jó lenne, azt szeretném kérdezni h szerintetek érdemes-e belevágni a motorszerelő szakmába? Nekem gimiből van ez + még egy év és szeretnék elmenni szerelőnek. Egyik ismerősömet megkérdeztem h van-e értelme elkezdeni a szakmát, azt mondta h nincs mert mindenki úgy is szervízbe viszi a motorokat. Szerintetek? Mindenki hozzászólását szívesen elolvasom de oltást nem kérek. Köszi Hali.
2300ft+1200 a szállítás összesen 3500ft
trabi hengerfejtömítés meg650ft
fura árak vannak.........
erről vannak vélemények?
mert hőálló masszát csak olyant találtam ami max280 fokig jó
a pinknél 2600 a tömítésszett+a fuvar(amit nem tudok mennyi de 1000 bizti van)
de nekem csak a hengerfejtömítés kellene, mert a többit kivágtam kingelitből (kb így írják)
de ami van hengerfejtömítés már az is újra felhasznált, mert valami ragaccsal lett összerakva, jó anyag lehetett mert egy óra volt mire levakargattam
na ilyen anyagot keresek
esetleg akinek van, egy gyógyszeres üvegben küldhetne egy kicsikét.......
köszi!
esetleg tud valaki segíteni nekem hogy honnan tudok letölteni Gixxerhez elektronikai kapcsolási rajzot? Konkrétan a K3 as é kellene. De ha valaki tudja hol található az utólag felszerelhető fokozatkijelző csatlakozási pontja azt külön megköszönném.
Űdv