Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok. Nem maradt véletlenül v.kinek a fiokban vagy nem tudjátok hol jutnék hozzá egy légolajos 750-es gixer karburátor membrán rugohoz? Sajnos eltörött, de szerencsére a membránt nem lukasztotta ki.
Milyen motorral küszködsz?
kiskőrösi vagyok
akkor nem éri meg venni mert amire ismét kellene tuti beszárad...
Kár volt ennyit baszakodni, elég lett volna kicserélni a feszítőpatront. Jellemző hiba.
A vezérműlánc a hondánál örökéletű.
Segítségre lenne szükségem. 99-es GSX-R 600, kulcs elfordít se kép se hang. Most raktam be az akksit sok hónap állás után, és csináltam egy olyan hülyeséget hogy fordítva kötöttem rá a pólusokat, ezt tudtomra is adta rögtön egy kis szikrázással. Lehet ettől van gond? Akksit egy ilyen mutatvány kinyírhatja? Akksi ezelöt t működött (febr elején járattam kicsit), de holnap megnézetem azért . Biztosítékok jók, most néztem. Pedig arra gyanakodtam. Ötlet valakinek?
valószinű bedúsul az üa. sztem az autómata szivatót iktasd ki elöször utána nézd meg a szivómembrán ha van rajta attól füg mikori kiadású
2000ft körül van és olyan 3-400ml- kevés kell belöle. mindkét oldalára tedd.
helyileg merre vagy?
hengerfejtömítésre tegyem a szélvédőragasztót?
milyen kiszerelésű? és mennyi lé kb?
köszi
Airbrush és dekor munkák 06 70 419 50 35 . Sisakokat,idomokat stb. MSN:gerator666@citromail.hu
Egy kis segítség kellene! Megakadtam egy Honda Dioval. A motor kicsit nehezen indul, de ha már beindult, nem mindíg reagál a gázra, lefullad, mintha kifogyna a benzin. Pedig tele az úszóház és kap is rendesen. Néha elkapja, akkor megy rendesen, aztán megint elkezd fulladni és ki sem forog, csak alapjáraton ketyeg. Karbi rendben, tiszta, kifujattam, gyertya jó, próbáltam másikkal is.
Ötletek esetleg?
06-30-855-76-33 Troják Zoli neki van
10W40 es 4T motorkerékpár motorolajat!
hőálló szélvédőragasztó Würth -ös
ha a használt hengerfejtömítést teszem vissza milyen anyaggal kellene bekenni hogy ne fújjon ki?
Szia!
Én Suzuki Gn 125-re raktam egy foggal nagyobbat előre, nem bír kiforogni, nem megy többet, sőt inkább nyáron nagyon melegben nem megy többet 80-85-nél, és szembeszélben sem, többet kell visszaváltani emelkedőn, sőt sokszor az egyik sebesség kevés, a másik sok. Föl van újítva a blokk, csak a membránom volt ragasztott, azt hittem azért, most vettem újat, úgy néz ki nem jobb, még egy picit tesztelem, de szerintem valószínű vissza a gyári, habár hosszútávon meg jobb. Igaz szebben gyorsul, ha kipörgetem, de nem jobban, a gyárival felesleges volt pörgetni.
Szia Bibbis! Akkor valószínüleg ezért nem tudok én se normális alapjáratot állítani a Suzuki Gn 125-ön? Vagy majdnem leáll kereszteződésben behúzott kuplunggal, visszaváltás közben, vagy ha egy kicsit följebb állítom, akkor nem tartja meg a beállított fordulatot, hanem egy idő után elkezd felpörögni, illetve nem esik vissza rendesen a fordulat, kell neki adni egy gázfröccsöt, és utána visszaesik alapjáratra. Tipp? Mondjuk a műanyag beömlőm már ragasztva van. Most vettem bele membránt, már ragazstva volt, azt hittem attól, de nem
sziasztok!

annyi lenne a kérdésem, hogy '93-as, 250-es YZ-be milyen váltóolajat rakajak?
köszi, bazsi
Köszi Bibiss......holnap megnézem....szép estét...és óvatosan bringázzatok!
kj29-nek
Szerintem valahol falls levegőt szív a motor,valószínűleg ezért nem esik a fordulat.Alapon pedig vagy dúsul vagy ritkul a keverék.Esetleg a beőmlőknél a tömítések nem tömítenek és ott szív plussz levegőt.
Csak egy alternatíva a himbafelújításhoz (azonban az yz himba görgő rendszerét nem ismerem, cr hondáét csináltam). Nézd meg, hogy kosaras-e, vagy kosár nélküli tűgörgősoros (ehhez persze szét kell szedni - a hondáé kosár nélküli). Ha szerencséd van és ilyen, akkor olcsón megúszhatod. Mérd meg a tűgörgők méretét tolómérővel, és próbálj venni újakat darabra (természetesen a himba csészéinek és a csapszegeknek nem szabad, hogy nagyon szét legyenek kopva). Nem ismertem én sem az eredeti méretét a görgőknek, többet megmérve 2, 43 mm körüli értéket mértem. SKF csapágyboltban 28 Huf/db áron vettem hozzá 2,5 mm-s görgőket, és még darabszámra is stimmelt úgy, hogy normális illesztési hézaggal lehetett szerelni. Valamilyen frankó szilikonos csapágyzsírral teljesen oké lesz. Úgy emlékszem 80 db körüli görgő kellett. De ha szétszeded, akkor érdemes megnézni a hátsó villa tűgörgős csapágyait is, azok is kopnak rendesen, ha a porvédők nem jól zárnak. Ez viszont kosaras tűgörgős lesz és ha kopott, akkor meg kell venni a gyárit, ami bizony nem olcsó (20e Huf-körül). Itt is van azonban alternatíva. Sokan nem adnak ki ennyi pénzt érte, inkább megperselyeztetik (pl. bronz), zsírzó-furatot tesznek rá zsírzógombbal, ami kétségtelenül olcsóbb megoldás (azt mondják ez is jó, de nem bírja olyan sokáig, mint a gyári - ebben nincs személyes tapasztalatom). A porvédőket is nézd meg, hogy jól zárnak-e, ez lényeges! Általános szabály viszont, ha a felújítással végzel, hogy zsírozni, zsírozni, zsírozni folyamatosan (a bejutó szennyeződés - por, víz, sár - hamar kinyírja). Gyári csapágyat, tűgörgőket egyébként ha nem sajnálod rá a pénzt, akkor szerintem Yamaha márkakereskedésben rendelhetsz.
Sziasztok!
Valaki nem tud segíteni abban,hogy hol lehetne normális kuplungkosarat szerezni 99-es Yamaha Yz 125hez?Én eddig csak tunning kosarakat találtam!Ugyan ehhez a motorhoz kéne himbarendszerfelújító szett,ebbe nis tud valaki segíteni!
www.kepfeltoltes.hu_.jpg" target="_blank">Esetleg itt?
Szia! Köszi szépen a választ!
Azt a lendkerék alatt találom igaz? Ahol lakom nincs motor szerelő a közelbe utánfutóm meg nincs hogy elvigyem a motort. Ezért sajna nekünk kell buherálni! Egyébként az előgyújtás szabályzó elektronikája hol lehet a mocinak és miről ismerem meg?
Erről a gyertyáról kinek mi a véleménye?
Mármint hogy szinre szerintetek milyen és hogy kell e több benzint adagolnom még neki vagy esetleg levegőt?