A vákumos benzincsap is megtudja tréfálni az embert. Ha történetesen átszakad a membrán, a szívótorokba folyik a benzin. Utána könnyen köpködi a benzint a gyertyanyíláson.
heló mindenkinek,a segitségeteket szeretném kérni,mert van egy elektromos fordulatszámmérőm,és nem tudom hogy kell bekötni,3 kábel jön ki,sárga,piros-fehér,barna,és am6-os blokk van a motorban.testet kap(gondolom barna),áramot is(piros-fehér),de a sárgát nem tudom hova kell kötni.
Ez lessz az első amint megérkezik a lendkerék. Csak érdekelt volna az elméleti rész hogy miért is van ott a második bütyök. Mindegy majd ha nem stimmel, akkor ráérek rágódni rajta, hogyan tovább.
Állítsd be a tengelyt a lendkerékkel 20°-ra , és nézd meg hová esik a jeladó akkor, mert lehet, hogy minden stimmel. Gondolkozzatok használjátok a fejeteket, és próbáljátok ki.
Te ezt írtad:
"Létezik ékhorony. De itt, amiről beszélünk retesz. Íves retesz."
Én erre ezt válaszoltam:
Aminek a kúpból kiálló része hol csúszik a helyére?
Válaszom : A lendkerékagyban levő ""ékhoronyban"".
Ennyi.
Kímélj meg a hozzáfélrebeszéléseidtől nem tudsz érdekelni! Ezután az én bejegyzéseimmel ne törődj! Azt tudom, hogy a hobbiversenyzés nem 100 forint hetenként! ha te ezt a pénzt úgy akarod megkeresni hogy nyomod a tartalom nélküli rizsát, érdemi dolgot akarattal nem árulsz el, -vigyék a motort a szervizetekbe- tedd! De engem kímélj meg tőle! Köszönöm.
Nem vagyok atomfizikus, női alvázmosó vagyok és csak hobbiból szerelek, és nem sokat tudok az egészről. Egyedül azt tudom, hogy a Suzuki lendkerekeken miért van több jeladó, de szemét vagyok és nem mondom el senkinek
Zoli baszki, lekövethető, hogy először szépen türelmesen leírtam én is, (mások is) ami szerintem (szerintük) a legjobb megoldás a hiányosan előadott problémájára. De neki nem elég kétszer, sőt háromszor leírni valamit. Én meg ere csak azt tudom mondani, hogy az ilyen ember ostoba. Ezt bebizonyította azzal amiket írt, nincs mellé duma.
A későbbi cigány stílusban előadott reklamálásról nem is beszélve.
Először szépen kér, aztán ha nem úgy és nem azt kapja amire számított akkor szitkozódik és mindenbe kapaszkodik amivel "bizonyítja", hogy a másik a hibás mindenért
Én ha valamit kérek akkor nem úgy adom elő, hogy kötelező segíteni, és nem hisztizek ha nincs segítség! Viszont ha kapok valamit akkor szeretek érte adni is, erre figyelek.
Itt a sportmocin az átlag balfék azt sem tudja mit kérdez, de azonnali segítséget vár a töredéknek is túlzással nevezhető dilettáns leírásaira, és ha nem azt kapja amit várt (márpedig nem azt fogja, mert a jó megoldásokról elképzelése sincs) akkor jön a cigánykodás...
Nem értem miért kell a hülyeséget lelkileg támogatni azzal, hogy nem írjátok le az igazat nekik? Én leírom nekik ha "kierőszakolják", nem érdekel a hisztijük.
600RR 2002évjárat
Járdaszigeten való elrugaszkodás után illene átnézetni, vagy bírnia kell ?
Nem igazán emlékszem tisztán a történtekre, de annyi bizonyos, hogy nem volt elég a fék és átrepültünk egy 3szög alakú járdaszigetet a megállás előtt Szemre minden rendben, érzésre sincs baj, de nem szeretném, ha valami utóhatása 6.parkettán derülne ki.
Biztos hülye kérdés, de próbáljuk meg komolyan venni.
Ilyenben még nem volt részem
Sziasztok. Segítséget szeretnék kérni.
Van egy Honda Sky 50 2T robogóm. kb 1 éve működőképesen tettem le.
Ma gondoltam úgy, hogy itt az ideje elővenni. Nem indult.
Kapott friss benzint, új gyertyát, kipucoltam a karbit. Továbbra sem indul. Hosszas próbálkozás követően sem indul.
Szikra van. Viszont nagyon sok anyagot kap mert állandóan nedves. Ha gyertya nélkül indítózok akkor látszik is, hogy eszméletlen sok benyát nyom ki a gyertya helyén.
Végén már levettem azt a csövet is aminek a végén a membrán van.
Úgy is ráindítóztam és a blokkból nyomta ki a benzint.
De azóta már vagy 5x szétszedtem és ellenőriztem.
Csillog villog mindent.
Mivel több ötletem nem volt ezért írtam ide.
"Létezik ékhorony. De itt, amiről beszélünk retesz. Íves retesz."
Én erre ezt válaszoltam:
Aminek a kúpból kiálló része hol csúszik a helyére?
Válaszom : A lendkerékagyban levő ""ékhoronyban"".
Ennyi.
folyamatos indítózás mellett egy darabig minden rendben megy majd elkezdi köpködni a légszűrő fele a benzint.
de már kezd unalmas lenni :-(
A későbbi cigány stílusban előadott reklamálásról nem is beszélve.
Először szépen kér, aztán ha nem úgy és nem azt kapja amire számított akkor szitkozódik és mindenbe kapaszkodik amivel "bizonyítja", hogy a másik a hibás mindenért
Én ha valamit kérek akkor nem úgy adom elő, hogy kötelező segíteni, és nem hisztizek ha nincs segítség! Viszont ha kapok valamit akkor szeretek érte adni is, erre figyelek.
Itt a sportmocin az átlag balfék azt sem tudja mit kérdez, de azonnali segítséget vár a töredéknek is túlzással nevezhető dilettáns leírásaira, és ha nem azt kapja amit várt (márpedig nem azt fogja, mert a jó megoldásokról elképzelése sincs) akkor jön a cigánykodás...
Nem értem miért kell a hülyeséget lelkileg támogatni azzal, hogy nem írjátok le az igazat nekik? Én leírom nekik ha "kierőszakolják", nem érdekel a hisztijük.
Ez melyik szabvány is? Most így hirtelen nem találom...
600RR 2002évjárat
Járdaszigeten való elrugaszkodás után illene átnézetni, vagy bírnia kell ?
Nem igazán emlékszem tisztán a történtekre, de annyi bizonyos, hogy nem volt elég a fék és átrepültünk egy 3szög alakú járdaszigetet a megállás előtt Szemre minden rendben, érzésre sincs baj, de nem szeretném, ha valami utóhatása 6.parkettán derülne ki.
Biztos hülye kérdés, de próbáljuk meg komolyan venni.
Ilyenben még nem volt részem
ha kicsit nagyobb simán összehúzza a bilincs
Van egy Honda Sky 50 2T robogóm. kb 1 éve működőképesen tettem le.
Ma gondoltam úgy, hogy itt az ideje elővenni. Nem indult.
Kapott friss benzint, új gyertyát, kipucoltam a karbit. Továbbra sem indul. Hosszas próbálkozás követően sem indul.
Szikra van. Viszont nagyon sok anyagot kap mert állandóan nedves. Ha gyertya nélkül indítózok akkor látszik is, hogy eszméletlen sok benyát nyom ki a gyertya helyén.
Végén már levettem azt a csövet is aminek a végén a membrán van.
Úgy is ráindítóztam és a blokkból nyomta ki a benzint.
Sehogy nem akar elindulni.
Van esetleg valakinek valami ötlete?
köszi