Egyébként megnéztük a főtengelyt mikrométerrel nem üt. És nem csak új lendkereket kap hanem új lendkereket ékkel, hozzá való állórészt, és hozzá való elektronikát. A problémám annyiban merült ki, hogy a jeladó hol helyezkedjen el, hisz nem típusazonos blokkról van szó. Azt tudom hogy az enyémnek 20+-2 fok a gyári előgyuszi értéke. Már csak azt kellene megtudnom, hogy a gyári suzuki PEI elektronika melyik "bütyköt" veszi figyelembe. Tényleg, ezért nagyon ostoba ember vagyok.... De a pláne, hogy aki atomfizikusnak tartja magát, na az sem tudja (vagy nem akarja elmondani), ez a poén.
Van aki nem tudja(vagy akarja) elfogadni, hogy a derót másik végén, akár egy atomfizikus vagy egy hét nyelven beszélő műfordító is lehet, aki nem korlátolt, csak éppen nem műszaki ember, így (ezért) nem ostoba, csak járatlan az adott szakterületen, és mivel nincs rálátása a dolgok menetére, az összefüggésekre, ezért ha totál zöldségeket is kérdez, még egyáltalán nem biztos hogy ostoba.
Ostoba, 3-an írtuk neked, hogy a lendkerékcserével még nem biztos, hogy meg van oldva minden, aztán én meg vagy 2×, hogy nem tudom miért van 2 jeladó a lendkerekeden, de mivel szerintem szart sem ér ezért nem is érdekelt sose. Meg, 3×, hogy cseréld le az egészet és jobb lesz a gyújtásod.
Hányszor kellene ezeket még leírni, hogy megértsd? Én ezek után a helyedben nagyon hülyének érezném magam és nem reklamálnék az ilyen enyhe jelző miatt. Lehet még belepisálnék egy konnektorba is...
Mondjuk én sem vagyok teljesen komplett, hogy ilyen barmokra pocsékolom a drága időmet.
A tengelyben a reteszhornyok méretei megegyeznek az ékhoronyéval, az agyban attól kissé eltérnek...
"kúpból kiálló része" az agy reteszhoronyba csúszik...
Na én ezen a ponton fejeztem be veled a beszélgetést! A stílusod elfogadhatatlan, arra utal hogy aluliskolázott és műveletlen vagy. Lehet, hogy értessz a motorokhoz én ezt nem tudom sem cáfolni sem megerősíteni az írásaid alapján, de egy biztos: Emberségből egy nulla vagy és nem is értem milyen alapon ostobázol te le engem? Nem ismersz, nem tudod ki vagyok. Innentől kezdve a kérdéseim és hozzászólásaim csakis a többi fórumtársnak szól. Éld az életed, szerelj sok motort, de a gyereked ne ilyen stílusban neveld fel, mert sok pofon fog kapni az élettől. Bocs az offolásért a többiektől. Te meg gondolkozz el, talán itt nincs is helyed. Szia
Egyszerűen ostoba vagy, nem tudod értelmezni a szavak jelentését, ezért nem érted a mondanivalót sem, és az ilyeneknek csak ennyit lehet segíteni mint amennyit leírtam.
Baszd még szét vagy 3× aztán talán rá fogsz jönni, hogy jobb ha rábízod valakire aki ért hozzá.
Amit itt előadsz az kb olyan mint ha lefényképelnél egy dugattyút és azt kérnéd, hogy mondjuk meg század pontosan az átmérőjét.
Amit saját kezűleg megmérek arról tudok véleményt mondani, esetleg még meg is javítom, de ezt neten keresztül még nem tudom...
Van egy olyan perverz kérdésem, hogy mi lenne ha mindenki azt csinálná amihez ért? Esetleg sokkal több lenne a nem szétbarmolt rendesen működő öreg motor?
Lazíts már nethuszár, nem te vagy az első aki a gugli segítségével akarja elkápráztatni a népet és pofára esik...
Ennyit még a fémmegmunkáló szakmunkás tanulók is kapásból tudnak, hogy mi az ék és mi a retesz.
Eddig nem értettem miért cseszegetnek téged a többiek. Mostmár kezdem látni. Jössz nekem a kezdő kérdéseimmel, meg a profizmusoddal, de nem segítessz. Ennyit vártam. "Hé haver az első ív lefutója adja az alapelőgyújtást a felfutója bizonyos fordulat felett és a második jel ezért vagy azért van ott...." NEM,NEM vagyok profi, ha az lennék nem írogatnék ide hanem megcsinálnám. De hidd el, rajtad kívül is van értelmes ember a földön, csak lehet bizonyos dolgokban SEGÍTSÉGRE és nem okoskodásra van szüksége! EZÉRT VAN A FÓRUM. Ha mindenki mindenhez értene akkor csak az időjárásról lehetne beszélgetni!
Szaki, pár napja én is pont hasonló kérdésekkel keveredtem ide, hogy bizonyos megoldások elvi kapcsolási vázlata érdekelne, meg a megoldásaik.
A te problémádra már írtam a jó megoldást : Vidd el olyanhoz aki ért hozzá, és hagyd ezt a lendkerekes balhét, ha rendes gyújtást akarsz. Az írásodból és reakcióidból látni, hogy nincs meg a kellő felkészültséged a hiba tökéletes megoldásához.
De te tudod, hajtogathatod a kezdő kérdéseidet, attól még nem fog csoda történni, bár jó adag szerencsével akár még az is előfordulhat, hogy elfogadhatóra meg fogod tudni javítani...
Lendkerékre visszatérve, örülj, hogy csak két jeled van, lehetne az sokkal durvább is :
Köszönöm nektek a válaszokat! Le fogom ellenőrízni az említett dolgokat. Találtam már jó állapotú gyári lendkereket, csak az az rg125-é. Kúp méret, átmérő stb.. minden stimmel, csak valamiért ezen 2 db vezérlőív van. Valaki meg tudná mondani miért? Én még csak olyan lendkerékkel találkoztam ahol 1 db vezérlőív volt. Most itt melyik vezérli a cdi elektronikát?
Ahogy Janek úr is mondja..
Gyári szegecselés csak úgy, magától, üptre, nem szok fellazulni, annak oka van rendszerint.
Mondjuk az, hogy valami betonrépa, aki előtted tulajdonolta a motort, sajnálta a lóvét lehúzóra, és pajszerral, csapágylehúzóval feszegette le alendkereket.
Az ielyesmit a szegecselés rosszul tűri.
Az eredeti megoldásban, az agy szorul fel a kúpra, és a lehúzó is az agyra ül fel, tehát szereléskor a szegecselés teljesen tehermentes, amikor meg feszegetik, pajszerolják, csapágylehúzóval nyektetik, akkor az egész erő a szegecseken van..
Amíg találsz jó állapotú bontott lendkereket, talán célszerű volna megvizslatni, hogy maga a főci nem kalimpál-é jelentősen..
Amikor megvan az új lendkerék, próba előtt ismét rá kellene mérni az immár felszerelt lendkerékre, mert ha az is támolyog, akkor dettó fel fog lazulni.
Ilyenkor a korábban a kollégák által vázolt sérüléseket célszerű kutatni.
Retesz magasság, kúp, iyles.
Ezt is tudom . de ha magas az az íves retesz, akkor is előfordulhat, hogy szétrázódik. Pl. kosz került alá azért. Mert ez a baj, hogy újra szegecselték és megint szétrázódott?!
Nesze nektek ék, tegyétek bele : http://www.mtz-traktor-alkatre...
Hányszor kellene ezeket még leírni, hogy megértsd? Én ezek után a helyedben nagyon hülyének érezném magam és nem reklamálnék az ilyen enyhe jelző miatt. Lehet még belepisálnék egy konnektorba is...
Mondjuk én sem vagyok teljesen komplett, hogy ilyen barmokra pocsékolom a drága időmet.
"kúpból kiálló része" az agy reteszhoronyba csúszik...
elvileg az 5. találatnál letölthetö egy prezentáció, mely szinte majdnem tökéletes....
...de az elöbb nem sikerült a linkelés...
(Szörszálhasogatás, személyeskedés folyik...abban nem kivánok részvenni, nekem az nem okoz örömet.)
"Aminek a kúpból kiálló része hol csúszik a helyére? "
Ez mi?
Baszd még szét vagy 3× aztán talán rá fogsz jönni, hogy jobb ha rábízod valakire aki ért hozzá.
Amit itt előadsz az kb olyan mint ha lefényképelnél egy dugattyút és azt kérnéd, hogy mondjuk meg század pontosan az átmérőjét.
Amit saját kezűleg megmérek arról tudok véleményt mondani, esetleg még meg is javítom, de ezt neten keresztül még nem tudom...
Van egy olyan perverz kérdésem, hogy mi lenne ha mindenki azt csinálná amihez ért? Esetleg sokkal több lenne a nem szétbarmolt rendesen működő öreg motor?
Ennyit még a fémmegmunkáló szakmunkás tanulók is kapásból tudnak, hogy mi az ék és mi a retesz.
Aminek a kúpból kiálló része hol csúszik a helyére?
A te problémádra már írtam a jó megoldást : Vidd el olyanhoz aki ért hozzá, és hagyd ezt a lendkerekes balhét, ha rendes gyújtást akarsz. Az írásodból és reakcióidból látni, hogy nincs meg a kellő felkészültséged a hiba tökéletes megoldásához.
De te tudod, hajtogathatod a kezdő kérdéseidet, attól még nem fog csoda történni, bár jó adag szerencsével akár még az is előfordulhat, hogy elfogadhatóra meg fogod tudni javítani...
Lendkerékre visszatérve, örülj, hogy csak két jeled van, lehetne az sokkal durvább is :
Gyári szegecselés csak úgy, magától, üptre, nem szok fellazulni, annak oka van rendszerint.
Mondjuk az, hogy valami betonrépa, aki előtted tulajdonolta a motort, sajnálta a lóvét lehúzóra, és pajszerral, csapágylehúzóval feszegette le alendkereket.
Az ielyesmit a szegecselés rosszul tűri.
Az eredeti megoldásban, az agy szorul fel a kúpra, és a lehúzó is az agyra ül fel, tehát szereléskor a szegecselés teljesen tehermentes, amikor meg feszegetik, pajszerolják, csapágylehúzóval nyektetik, akkor az egész erő a szegecseken van..
Amíg találsz jó állapotú bontott lendkereket, talán célszerű volna megvizslatni, hogy maga a főci nem kalimpál-é jelentősen..
Amikor megvan az új lendkerék, próba előtt ismét rá kellene mérni az immár felszerelt lendkerékre, mert ha az is támolyog, akkor dettó fel fog lazulni.
Ilyenkor a korábban a kollégák által vázolt sérüléseket célszerű kutatni.
Retesz magasság, kúp, iyles.