Nem tudom mitől nyíródott el. A főtengely ép, a lendkereket meg állórészt lecseréltem. A gyári jelet hagyjuk nem érdekel. Azt mondja meg valaki, hogy miért van két vezérlő ív a lendkeréken. Ennek a fajtának a (PEI SUZUKI) elektronikája mikor adja a szikrát? Felfutó él, lefutó él, illetve első vagy második "bütyök"? És ne veszekedjetek, hanem próbáljunk meg segíteni egymásnak ha lehet. Köszönöm!
Nekem már volt ilyen az 50-es tzr-emen, bár az enyém nem fordult körbe csak kiverődtek a szegecsek és lötyögött a lendkerék, zörgött menet közben mint állat, újra szegecseltük ezután esztergán egy ellenörzés hogy centírban van-e, összeraktam és azóta is hibátlan.
"Ékhorony-sorjázó. ékpályák hatékony és gyors sorjázása, kihúzható késtartó. ...
Pengék - Ø 2.6 mm gyorsacélból, külső, belső és ékpálya-sorjázásokhoz."
Az nem "ékpálya" te ostoba.
Ez a te "szinted!"
Legyél büszke a birkaságodra! Egyetlen konkrétumot sem találok a kretén szövegelésedben. de nyugodtan nyomasd!
Hadd lássák mások is mekkora vagy !
""Biztosan nincs benne "ékpálya" és amúgy tájoló nélkül is tökéletesen működik ha minden más rendben van körülötte... ""
Mert gondolom az (fészkes retesz, ékhorony, ékpálya, iránytű, geodéta ) határozza meg merre is álljon az a fasz lendkerék?! Igaz én csak technikus vagyok.
Nem tudom a miértjét, de egyébként sem szoktam gyári jelre hagyatkozni.
A másik meg az, hogy ez a fajta malomkerék forma lendkerekes gyújtás újkorában is kalap szar, ezért sosem használtam ilyet, és nem is fogok.
Ha rám hallgatsz akkor nem piszkálod tovább, hanem tetetsz rá valami normális gyújtást.
És ezek szerint azt a valamit amitől elnyíródott most lecseréled a lendkerékkel együtt, azt kész is?
Épp a napokba illesztetem egy SDR200 lendkerék, f.teng kúpot mert ott is mikor széthullott az egyik lendkerék lecserélték egy másikra. Az már mellékes volt, hogy a jó lendkereket is belehúzták abba a sérülésbe amitől a másik is ütött...
De legalább az is ment pár km-t
Egyébként Janek te jobban értessz ehhez mint én. A gyári adatok szerint a ts125x előgyújtása 20 fok 6000 rpm-nél, de a suzuki pei elektronika az valahogy állít előgyújtást, gondolom a vezérlőív két vége...Na most amit fel fogok rakni lendkerék azon van egy ugyanolyan vez.ív plussz egy kis kocka (lásd melléklet). Az a plussz kis kocka mire szolgálhat? Melyikhez állítsam be a jeladót? Mert a lendkerék főtengelyéke nem ott van mint az eredeti, tehát másik ékpályát kell bele rakjak, csak nem tudom így hogy hova...
Nemtudom csak azt hogy elnyíródott valamitől a szegecs, de úgy néz ki megoldódni látszik a probléma mert talán a suzuki rg125 lendkerék kúpja ugyan az és akkor kap a ts125x egy komplett rg125 vezérlést elektronikával mindennel..
A központosítás az megvolt mert egy esztergált vállra csúszott a lendkerék, de a többiben igazad van. Tényleg hidegen szegecseltem, de nem ütött, esztergában vizsgáltuk. Esetleg még súlykülönbségre gyanakodtam.
Csak az a gondom, hogy sehol sem találok bontottan lendkereket, állórészt és cdi elektronikát. Ugyanis úgy vettem a motort, hogy ezek rosszak voltak. Én is a gyárit pártolnám, de mivel sem bontókban sem magánszemnél nem találtam, hát felraktam egy 3kj elektronikát, állórésszel és lendkerékkel. Ha esetleg tudtok valahol ilyen szettet bontva, szívesen venném!(Suzuki ts 125 x)
Eléggé nagymértékben biztos vagyok benne, hogy a lendkerekre az agyat szerszámban szegecselik, ettől lesz központos.
Ráadásul az is tutter,hogy felizzított szegeccsel, ami a hűlés után, mégjobban meghúz.
Na,gmost, ha te hidegen, központosítás nélkül visszaszegecseled, az alapból több tizedet fog ütni (jó esetben csak ennyit) nyilván ezt nem sokáig fogja kibírni.
mellesleg a főci és a csapágy a házzal együtt is szereti az ilyes tortúrát.
Most a legpuhább" állásban van. Felszereled, és akkor tudod elfordítani a rugó alatti lépcsős részt . A kulcsot is a rugó alatti részhez kell kapcsolni. Kérj meg egy közeli öreg motorost mutassa meg, miképpen működik.
Pengék - Ø 2.6 mm gyorsacélból, külső, belső és ékpálya-sorjázásokhoz."
Ez a te "szinted!"
Legyél büszke a birkaságodra! Egyetlen konkrétumot sem találok a kretén szövegelésedben. de nyugodtan nyomasd!
Hadd lássák mások is mekkora vagy !
Amit az utóbbi napokban itt előadtál, azok ismeretében esetleg azt elhiszem, hogy tecnikásan üríted az oviba a biliket
Mert gondolom az (fészkes retesz, ékhorony, ékpálya, iránytű, geodéta ) határozza meg merre is álljon az a fasz lendkerék?! Igaz én csak technikus vagyok.
A másik meg az, hogy ez a fajta malomkerék forma lendkerekes gyújtás újkorában is kalap szar, ezért sosem használtam ilyet, és nem is fogok.
Ha rám hallgatsz akkor nem piszkálod tovább, hanem tetetsz rá valami normális gyújtást.
Épp a napokba illesztetem egy SDR200 lendkerék, f.teng kúpot mert ott is mikor széthullott az egyik lendkerék lecserélték egy másikra. Az már mellékes volt, hogy a jó lendkereket is belehúzták abba a sérülésbe amitől a másik is ütött...
De legalább az is ment pár km-t
Mert ugye felvetődik a kérdés, hogy akkor a többi motornál miért jó?
Ráadásul az is tutter,hogy felizzított szegeccsel, ami a hűlés után, mégjobban meghúz.
Na,gmost, ha te hidegen, központosítás nélkül visszaszegecseled, az alapból több tizedet fog ütni (jó esetben csak ennyit) nyilván ezt nem sokáig fogja kibírni.
mellesleg a főci és a csapágy a házzal együtt is szereti az ilyes tortúrát.