Sziasztok !
Érdeklődni szeretnék hogy nincs-e valakinek használaton kívüli 525 lánca , 3 szemre lenne szükségem ugyanis nagyobb lánckereket raktam hátra ez a pár szem hiányzik. Újat azért nem akarok venni mert nem sokat volt használva a jelenlegi láncom.
Ha valaki tud segíteni írjon a címemre, megbeszéljük !
k.csilla151@gmail.com
Előre is köszönöm !
Üdv !Itt is megkérdezem....Suzuki DR 125 - re keresek teleszkóp gumiharmonikát ! Alul 56mm, felül 35mm átmérő kellene . Tud valaki segíteni hogy hol találok ilyet ?
Sziasztok! Találkoztatok már olyan jelenséggel, hogy valamiért a lendkerékben lévő szegecsek elnyíródnak? (amivel a lendkerék a kúpra van felfogatva). Ezáltal a kúp marad a főtengelyen a lendkerék meg forog rajta körbe. Újraszegecseltem, de pár km után megint elnyíródtak. A főtengely szépen forog, nem szorul. A lendkerék pedig nem ér semmihez! Mi okozhat ilyen jelenséget?
Szia, ez ha jól gondolom sor4 japán belpiac. A gyújtáskapcsolón nincs még egy állás? Mert találkoztam már olyannal (ehhez hasonló korú yamaha robogó ,bizonyára az is belpiac volt mert minden japánul volt rajta) ,hogy gondolom biztonsági okoból a gyújtáskapcsoló egyik állásán indult a motor, és még egyet kellett fordítnai a kulcson, hogy a fordulatot is felvegye.
Természetesen mire rájöttünk már az 5. karburátor volt rajta a 8. kipufogóval, a 20. gyertyával
Még tán az erősen eldugult levegőszűrő is okozhat ilyesmit.
De ha mindene alapvetően ép a motornak én valami fentihez hasonló dolgot keresnék.
Sok sikert!
Aha Köszi :-) remélem a lánc kerékre gondolt az öreg mert most cseréltem olajat és ujj lánc szettel fenyegetnek az első motorom nem is Rég kezdtem a motorozast és németbe sose tudom el dönteni mire gondol az öreg mert itt a lánc kerékre mondja a fogas kereket és vissza is de annyit meg értettem hog lánc szett s.o.s csere
Robogó variátor hangolásban valaki segítene nekem, most már elértem azt, hogy aránylag jól gyorsul meg jól is megy végre de valami nem hagy nyugodni elvileg a hasznos fordulatszámon kell megindulnia a motornak ami meg is történik és mindaddig ezen a fordulatszámon kell maradnia míg a szíj ki nem ér utána mehet feljebb a fordulat ha bír még pörögni a motor de ez megindul egy bizonyos fordulaton elkezd gyorsulni pár pillanat múlva felugrik a fordulat és ezen a fordulaton van míg a végét el nem éri a motor, nem ingadozik ejt vissza stabilan ezen a fordulaton van esetleg csúszhat folyamatosan a szíj?!?!?
Sziasztok! Tünet a következő: GSX 250, alapjárat van, szépen ketyeg, de ha meghúzom a gázt, akkor behorkan picit és jár tovább alapjáraton. Gázadásra torokhangja van. Úszószint rendben, membránok épek, fúvókák tiszták. Kehelycső lehet dugult, vagy mi lehet még a baj. Emellett nagyon hamar melegszik a gép, ebből gyanítom nem elég neki az anyag.
helló! K1-es gixxerem az utóbbi hetekben a következő dolgot produkálja: szépen gyorsul 1-esben és 2-esben, faszán tiltásig ki lehet húzatni, aztán 3-ban még felmegy tiltásig, de már nem olyan dinamikus, 4-ben már nagyon erőlködik, 5-6-ban meg már 11ezerig is alig akar felmenni. így a végsebesség is olyan 220, 230 körül van óra szerint, pedig pár hete még lazán vitte a 270-et is (német autópályán természetesen). szeirntetek mi lehet a baj? valami lightosabb dugulás, vagy valami vezérlés probléma? köszi előre is
hogy lehet ezen állitani?