Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Van egy ilyen állitható teleszkópom kulcsot adtak hozzá.
hogy lehet ezen állitani?
mire kell az 525 ? a srad-ra 530 megy olyanom van
Sziasztok !
Érdeklődni szeretnék hogy nincs-e valakinek használaton kívüli 525 lánca , 3 szemre lenne szükségem ugyanis nagyobb lánckereket raktam hátra ez a pár szem hiányzik. Újat azért nem akarok venni mert nem sokat volt használva a jelenlegi láncom.
Ha valaki tud segíteni írjon a címemre, megbeszéljük !
k.csilla151@gmail.com
Előre is köszönöm !
Tévedni emberi dolog mondta a sündisznó......
Üdv !Itt is megkérdezem....Suzuki DR 125 - re keresek teleszkóp gumiharmonikát ! Alul 56mm, felül 35mm átmérő kellene . Tud valaki segíteni hogy hol találok ilyet ?
Sziasztok! Találkoztatok már olyan jelenséggel, hogy valamiért a lendkerékben lévő szegecsek elnyíródnak? (amivel a lendkerék a kúpra van felfogatva). Ezáltal a kúp marad a főtengelyen a lendkerék meg forog rajta körbe. Újraszegecseltem, de pár km után megint elnyíródtak. A főtengely szépen forog, nem szorul. A lendkerék pedig nem ér semmihez! Mi okozhat ilyen jelenséget?
Altalaba van jelzes ahova a bowden be van akasztva a kipufogon. Alapjaratnal kell egyezzen es zart pozicioban.
Nem, csak van stex..

Ki a faszom szponzorál téged? Alkatrész kereskedő?
Szerelni kell, nem cserélgetni!
Szia, ez ha jól gondolom sor4 japán belpiac. A gyújtáskapcsolón nincs még egy állás? Mert találkoztam már olyannal (ehhez hasonló korú yamaha robogó ,bizonyára az is belpiac volt mert minden japánul volt rajta) ,hogy gondolom biztonsági okoból a gyújtáskapcsoló egyik állásán indult a motor, és még egyet kellett fordítnai a kulcson, hogy a fordulatot is felvegye.
Természetesen mire rájöttünk már az 5. karburátor volt rajta a 8. kipufogóval, a 20. gyertyával
Még tán az erősen eldugult levegőszűrő is okozhat ilyesmit.
De ha mindene alapvetően ép a motornak én valami fentihez hasonló dolgot keresnék.
Sok sikert!
Sziasztok, Exupot hogyan kell be állitani?tud valaki valamit?
Jaja,komplett csere..
Aha Köszi :-) remélem a lánc kerékre gondolt az öreg mert most cseréltem olajat és ujj lánc szettel fenyegetnek az első motorom nem is Rég kezdtem a motorozast és németbe sose tudom el dönteni mire gondol az öreg mert itt a lánc kerékre mondja a fogas kereket és vissza is de annyit meg értettem hog lánc szett s.o.s csere
Nincs mit.
Ha fogaskereket cserélsz akkor igen,ha lánckereket,akkor nem...
Sziasztok brutális hülye kérdésem lenne zx6r 98 G1 modellen első kis fogas kérek cserehez lekell engedni az olajt?
Robogó variátor hangolásban valaki segítene nekem, most már elértem azt, hogy aránylag jól gyorsul meg jól is megy végre de valami nem hagy nyugodni elvileg a hasznos fordulatszámon kell megindulnia a motornak ami meg is történik és mindaddig ezen a fordulatszámon kell maradnia míg a szíj ki nem ér utána mehet feljebb a fordulat ha bír még pörögni a motor de ez megindul egy bizonyos fordulaton elkezd gyorsulni pár pillanat múlva felugrik a fordulat és ezen a fordulaton van míg a végét el nem éri a motor, nem ingadozik ejt vissza stabilan ezen a fordulaton van esetleg csúszhat folyamatosan a szíj?!?!?
Keresek dellorto vhsb 34es karbit. Akinek van jelezze

De megforrasztották, csak letörik. Csináltam már pár ilyet.
Volt ami azóta is jó, de volt amiről 2szer leszakadt...
Köszi, ma megcsináltam, valóban vezeték volt leszakadva, nem forrasztották meg rendesen januárba szervizbe.
Gondolom ez édesapád beceneve...
Sziasztok! Tünet a következő: GSX 250, alapjárat van, szépen ketyeg, de ha meghúzom a gázt, akkor behorkan picit és jár tovább alapjáraton. Gázadásra torokhangja van. Úszószint rendben, membránok épek, fúvókák tiszták. Kehelycső lehet dugult, vagy mi lehet még a baj. Emellett nagyon hamar melegszik a gép, ebből gyanítom nem elég neki az anyag.
kösz!
köszi
helló! K1-es gixxerem az utóbbi hetekben a következő dolgot produkálja: szépen gyorsul 1-esben és 2-esben, faszán tiltásig ki lehet húzatni, aztán 3-ban még felmegy tiltásig, de már nem olyan dinamikus, 4-ben már nagyon erőlködik, 5-6-ban meg már 11ezerig is alig akar felmenni. így a végsebesség is olyan 220, 230 körül van óra szerint, pedig pár hete még lazán vitte a 270-et is (német autópályán természetesen). szeirntetek mi lehet a baj? valami lightosabb dugulás, vagy valami vezérlés probléma? köszi előre is