Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Széles a paletta.
Te akkora nagy "tudósok" gyengeáramú elektro-mérnökök vannak itt, hogy az csoda. Csak nézek néha.
Szóltamm hozzád kretén? DE:
Hogy ne árválkodj várlak vasárnap 4-én délben Badacsonyban a benzinkút mögötti parkolóban , és lejátsszuk ""megtorló"" baromka!
Megmutathatod mekkora a pofád.
Én a beszűkült látásmódú csőcselék, bezzeg te, ellentétben velem tökéletes vagy, gondolom. Tudod az hogy valami óccsóóó és kínai, még nem jelenti azt hogy szar is. Több ezer autó és motor fut kínai elektronikával és érdekes módon működnek. Persze, ezerből (vagy tízezerből) egy néha meghibásodik, de gondolom a te pajtában szerelt elektronikád nem hibázik, sőt mi több megjavítja magát. Ne nevettesd már ki magad. Egy kínai robogó elektronikát megveszel 2-3 eFt-ért (úgy hogy rajta van a 150-200%-os haszon a kereskedőnek), vegyél ugyanebből japán vagy német minőséget. Mennyi az annyi? 20-30e. Megéri? Nem, mert a kínai valószínűleg ugyanannyit el fog ketyegni, mint a hiperszuper (nek nevezett). Olyat fejlessz aminek van létjogosultsága. A motorelektronika nem az. Az olcsó magyar napelem vagy az olcsó aszfalt és a hozzá tartozó gépek azok lennének....
Sziasztok! 1990 Yamaha FZR1000 exup-ra szeretnék 1998 Yamaha R1 faridomot faragni! Ha Valaki csinált már ilyet vagy hasonlót írja le legyen szíves a tapasztalatait! Előre is kösz Mindenkinek!
Köszi, akkor holnap nekiállok, egyszer már forrasztottak ott v.mit, de akkor ezek szerint elengedett megint.
Köszi, akkor holnap nekiállok, egyszer már forrasztottak ott v.mit, de akkor ezek szerint elengedett megint.
Téged kellene felezni, mert belőled egy fél is sok!
Sziasztok!
Kérdezni szeretnék, vagy tanácsot kérni legalábbis!

Adott egy Piaggio Typhoon, első teleszkóp be van állva, évek óta nem mozog rozsdás. A motorból már kiszedtem, az alján találtam két 6 os imbuszkulcsnyílású csavart azt kiszedtem.
Nem jutottam még tovább, szét lehet egyáltalán szedni ?

Válaszokat előre is köszi !

http://www.motorcyclenews.com/...
Sziasztok!

Tud valaki abban segíteni, hogy hol lehet venni vagy rendelni minarreli am6 blokkot? - új blokkot -
Nem feltétlenül, de érdemes olyan embernek magyarázni valamit, aki úgy sem érti meg a nézőpontodat? Sajnos sokan az "olcsó megoldásokból jót, vagy legalább használhatót" elvet leszavazzák, mert szűk látókörűek. Régen is voltak alternatív megoldások amik nagyon is jónak bizonyultak, hiába pl egy pajtában tákolták össze. Lehet a hatásfokuk némileg, vagy lényegesen kevesebb volt ipari, x mérnök által megtervezett konstrukciónál, de olcsó volt és használható.
Akkor ha jól sejtem itt sem tud senki érdemben segíteni és azonosulni a felvetett témáimmal?
Szomorú, hogy az építő jellegű témákról a többségnek mindig a "leépítés" jön be...
Szerintem a "minek" pont arra a pesszimista beszűkült látásmódra lenne kérdés amit képviselsz, nem pedig arra ha gondolkodsz és próbálsz önálló maradni
Próbálj meg te is gondolkozni és értelmezni a dolgokat, hidd el nem lehetetlen dolog. A saját ökológiai lábnyomomért én vagyok a felelős, ezért pont nem kell másra mutogatni. A tiédért pedig te. És igen, a csúnya gyárak Kínában... de ha nem veszed meg a termékeiket akkor annyival kevesebbet szennyeznek

Ezt az elveszem dolgot meg a helyzet adja, de vázolt szélsőséges helyzetben egy erre felkészült, technológiailag fejlett embert aki bármilyen fémhulladékból fegyvereket tud készíteni, nem fog az ostoba csőcselék csak olyan könnyen kirabolni... Ezt elhiheted
belehúzni egy vékony rézdrótot, ami a furatot felezi ?!
Nem lehet kivenni. Keihin karburátor, de ilyet még nem láttam én sem.
Nem lehet kivenni a fűfúvókát és a szivatóét sem. Az alapjárati is csak úgy van belenyomva a helyére jó szorosan.

Van egy cső ami belelóg az úszóház egy külön kis részébe, amibe a fúvókánkeresztül megy a benzin.
Meg kellene még nézni a szivató-fuvókát nincs-e kilazulva? Nem tudom milyen az a karburátor csak javaslom megnézni!
Sziasztok!

Nem tud valaki aprilia rs 125 höz jobb oldali lábtartót a konzollal együtt ?
Sehol nem találok Írj emailt ha van!

Köszi széles utat!
Biztos hogy a szivatóval van a gond most, mert ha lezár, akkor tökéletes a motor. Viszont ha hideg akkor szerintem túl sokat kap.
Negyed gázon elindul, és picit túráztatva, szépen bemelegszik, és akkor utána már jó.
Ha várok annyit hogy visszamenjen a szivató akkor megint ez van.
Ez szép és jó, de minek? Ha már kajára sem lesz pénzed, akkor nem az lesz az első hogy működjön a motorod szikra nélkül. Ha meg is oldod, szerinted mi fog történni? Ha csak neked lesz ilyen géped, odamegy egy erősebb és elveszi..... Na mindegy, a te dolgod hogy mit teszel. De ilyen alapon építs inkább atombunkert.
Sziasztok!
Részlegesen megoldódott az eddig leírt problémám a Honda Eve robogóval. A tünet az volt, hogy alapjáraton tocsogott a benzinben.

Vettem bele gyertyát BP6HS helyett, B6HS típusút R-set. Ezzel be tudtam lőni az alapjáratot, és szépen megy a motor.
De csak miután bemelegítettem. Hidegen nehezen indul és túráztatni kell amíg a szivató nem zár el.
Honnét tudom megállapítani, hogy szivatónál sok benzint vagy keveset kap, azért indul nehezen?
A szivató alapjáraton ha beindul 10V körül kap, kivéve áram alá helyezve kijön a közepe. Szétszedni nem tudtam állítani rajta.
Köszönöm a segítséget!
Tudom, tömegesen elterjedt ez a beszűkült látásmód, de engem ez nem hat meg
Amiről beszélek azt a tömegek majd akkor fogják értékelni ha még kajára is alig lesz pénzük, nekem pedig annyi időm van a fejlesztésekre amíg ez el nem jön...
És ne lepődj meg, az ilyen szélsőséges körülményre tervezett gépben még elektromosságra sem lesz szükség az üzemeléshez
Ez a szikragyújtás csak úri huncutság, az a mottóm, hogy addig élvezzük amíg lehet
Nyilván nem csipeket akarok házilag gyártani...
Viszont as legtöbb széria gép generátora kalap szar, mind hatásfokra mind pedig kidolgozásra, ezeken lehet finomítani. A gyújtótrafókkal szintén ez a helyzet.
Nem akarok nagyon belemenni, de általában a gyújtás külön egységként van kezelve és tervezve, pedig az is csak akkor működik igazán jól ha a komplett géphez van illesztve. Én ezt csinálom, és a szerény lehetőségekből is elég jó hatásfokot tudok kihozni.
Sorozat gyártott termékek pedig a költségek optimalizálása miatt sosem lesznek olyan megbízhatóak mit amit magamnak jócskán túl biztosítva megépítek...
el,van rendes olajzás...
Olyan sok minden azért nincs a hengerfejben. Szelephézag? Az olaj eljut oda?
Már azt hittem hogy a kaját is újrahasznosítod. A lábnyomról meg csak annyit, hogy ha ennyire aggódsz akkor van kerékpár. Motoros oldal és ökológiai lábnyom nem jó párosítás. Egyébként sem a motorok szennyezik a környezetet, hanem a nagyüzemek. Hazánkban asszem nem sok maradt. Tehát nem a Magyarok a hibásak ezért. Majd ha az USA-ban nem 6-7000 ccm-es benzintemetőkkel járkálnak, akkor visszatérhetünk a dologra....