Szia,
Konkrét elméleti rajzot talán(tehát mi megy be, és mi jön ki), de mivel 20 éve mikrokontrollerekkel gyártanak, ezért az abban lévő szoftver az eléggé nehéz ügy. És persze az csinál mindent.
Mi ilyeneket gyártunk a cégnél ahol dolgozok, de mi is felprogramozva kapjuk hozzá az alkatrészt...
Ha erre voltál kíváncsi.
Elektromos profik, hagyjuk a pettinget és inkább térjünk a lényegre
Tudok valahol találni az utóbbi 10 évben gyártott motorokhoz gyújtás elvi kapcsolási rajzot (nem a vezérlése érdekel)?
Ha a 7R-en valami komolyabb gyuszi van akkor jöhet azé is, bár kétlem, hogy felesleges költségekbe verték volna magukat a Kawánál Sima csöves CDI lehet azon is...
Elektromos profik, hagyjuk a pettinget és inkább térjünk a lényegre
Tudok valahol találni az utóbbi 10 évben gyártott motorokhoz gyújtás elvi kapcsolási rajzot (nem a vezérlése érdekel)?
Ha a 7R-en valami komolyabb gyuszi van akkor jöhet azé is, bár kétlem, hogy felesleges költségekbe verték volna magukat a Kawánál Sima csöves CDI lehet azon is...
Nem vagyok.
GND-t is! Pl megtört vezeték. Tudod, nem 0-1 Ohm, hanem 5-10-15 stb... Az elektronikáról meg biztos többet tudok mint te... Sztem tökéletesen tisztában vagy vele, h egy FET-et hogyan kell megvezérelni ugye?
Te ember. Avval tisztában vagy, hogy Gixxer1000-rem van? Na meg egy épülő TLR-em is...
Sok csoda van, meg sok hülye ember...
Latomaz irasod, javasoltad a gnd t nezze at :-)
Fejlodokepes iranyt mutatsz, megint megleptel, persze a dicseretet ne bizd el, csak TL d van.
Utolagosan autoba, motorba beepitett olyanoknal ahol betapon at vissza juthat zavar illik jol leszurni.....
Pl. Kocsiban is egy 12dc/230ac inverter is tu csodakat okozni, lattam mar ra peldat....
valaki remélem tud segíteni, vagy volt hasonló tapasztalata
nem tölt az injector amikor rá adom a gyújtást,az injectora ami megy nkábel ,méregettem de nincs benn feszültség, csak a relé kattog
az incetort kiszedtem, ha adok neki áramot akkor teszi a dolgát
a relé hogy kattog elvileg jó,de hogy hova lett egyről a kettőre az injector hogy töltsön, az rejtély
és ezt a relé kattogást sem értem eddig nem hallotam, a biztiket néztem azok jók, remélem tudtok segíteni
a válaszokat előre is köszi 2008 smr510
Ha a tapagon a jeladora nem tiszta DC megy akkor igen!
(A tuske impulcusok elmehetnek a muszerfalhoz ahonnan a jelado negyszogjelet meri)
Ez esetben a xenon kornyekere LC tagokat rakni.
Pl. 100nF meg 10mikroF es egy par mikroHenrys fojto tekercs.
Egy ertelmes radiomuszeresz,villamosmernok,stb is megoldja.....
Ismerem itt lakik barátnőmék mellett, de nem ápolunk jó kapcsolatot!
Kettő van belőlük és elég kóklerre sikeredett anno az FZR-rem az öccsénél.......
Viszont most kaptam egy olyan tippet hogy a xenon is bezavarhatja, kimondottan a trafó az pedig közvetlenül az óra mellett van, még az előző tulaj rakta bele, szerinted?
Az önindító kapcsolója megszakítja indításnál a világítás áramkörét.
Vagy kontakthiba, vagy leszakadt a vezeték a kapcsolóról. Tedd gyújtásra, kapcsold le a vészleállítót (piros gomb) és pöckölgesd meg az önindító gombját. Ha felkapcsol, akkor fújd be WD40-el, jó lesz, ha nem szedd szét, valószínűleg elengedett a forrasztás.
Sok sikert!
Valami ilyesmire, csak részletesebbre. http://www.mforce.hu/tuning15....
Egyedül a szikra időzítése nem érdekel, mert azt minden valamit magára adó barkácsoló magának írja