Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nekem van kivel eltölteni az éjszakáimat, veled ellentétben, azért javasoltam a kormos tipusút, tata. Cipődről takarítsd rendszeresen a sárgát, elmeháborodott pöcs.
megtorló, elektro-motor

gyerekek, beszéljétek meg hol mikor, azt rendezzétek le, ne itt kommenthuszárkodjatok légyszíves, mert a kutya sem kíváncsi rátok :)
Szerintem igen mivel a jeladót egy itteni specialista kimérte a szervizkönyv alapján, azt mondta működik és jó , de azt ajánlotta próbáljam meg egy másikkal is mert lehet hogy valami fizikai behatásra lesz szar, mondjuk amikor a blokk tolja a meleget mint a bűn.....

Most arra várok hogy telefonáljon mert azt mondta magát a műszerfalat is kiméri , mert kitudja....

De ha nincs semmi építőjellegű mondani valód, csak baszogatni az embert akkor azt tartsd meg magadnak légyszíves....
Sziasztok! Az mitől van h. ráadom a gyújtást és nincs világítás se reflektor csak középen világít egy helyzetjelző vagy micsoda, viszont fénykürttel van világítás ha nyomva tartom folyamatosan és a reflektor tompított kapcsolója is kapcsolgatja a lámpákat? Korábban már volt ilyen gondom, de akkor azt mondták lámpakapcsolóban volt leszakadva egy vezeték aminek visszaforrasztása után jó lett, de szétszedtem kapcsolóházat és nem láttam benne semmi problémát, sőt még bontóból szereztem is egyet amivel szintén nincs világítás. CBR 600 RR 2005-ös évjárat
Most higgadj le szépen és kormos kandúroddal töltsél el egy meghitt buja éjszakát.
a tomitogyuru hornyabol meg a dugattyu fenekerol ki szedi le az oxidos ganeeet?


nem fontos valaszolnod tudom nelkuled is, hogy senki csak par kivetel aki nem bohockodik hanem szerel.....
szerinted cserelgetessel kell egy hibat megkeresni?
Amennyiben látatlanba nem tudod megoldani, akkor minek ugatsz bele mindenbe egy motoros oldalon?
Felhívom a figyelmed arra, ne anyázz mert lekurvázlak. Értve vagyok, biciklis paraszt?!
Tiszteletem Urak!

Egy olyan problémával fordulok hozzátok , hogy beszart a km/h órám, vagyis csak a km/h számláló maga a műszerfalon minden működik, csak a km/h ugrál 0-150 közötti értékek között össze vissza!

Már vettem bontott jeladót avval is szar , megnéztem a rotort teljesen egyben van nem törött semmi baja, minden csatlakozót szétszedtem kontaktspray + levegő és hiába.......


Első 1-3 percben jó majd ha gyorsítok össze vissza ugrál a km/h számláló.....

Nem találkozott valaki esetleg evvel a hibával már?

Nincs valaki véletlenül Fejér megyéből aki tudna adni próbára egy jeladót csak egy katt és kint is van nem kell bontani semmit, hátha amit vettem bontott az is szar..... ?

GSX-R 1000 K3-K4 ról van szó, de szinte mindegyik GSX-R , mindegyik ccm és 2000 évjárat sebességmérése egyforma... Lánckeréknél rotor + jeladó ami mindegyik gsxr-nél ugyan olyan....
Látjuk!
Névtelenül kitöltetlen adatlappal te vagy az országos szerelő!
Ez a szerencsétlen ""megtorló"" nem szerelő, hanem egy kretén. Kötözködésen kívül másra nem képes. Van olyan hiba ami látatlanba nem lehet megoldani. Aki ezt nem érti az IQ-bajnok. Ennyi.
Te itt ne nagyon kérj tanácsot , mert a fórumon lévő emberkék, kb annyira értenek a motorokhoz mint tyuk az abécéhez! le merem fogadni, hogy még egyik sem szedett szét egy komplett motorblokkot , és rakta össze ( és most nem a rigára gondolok még mielőtt valaki a mellét veregetné ) hanem pl egy hayabusát, benellit... ! ha felteszel egy kérdést, beguglizzák gyorsan, összeollózzák beillesztik kicsit hozzáadnak vagy elvesznek, és máris azt hiszik , hogy ők a szakik! pedig nem! és vigyázz mert néha alátámasztják számokkal is! pl a kipufogó szelepnek 0,00000000015 mikromiliméternyi-nek kell lennie :) stb! Nem mindenkinek van huzalma a motorszereléshez! attól, hogy a benzinkútnál leellenőrzitek a guminyomást , talán még az olajszintet is meg tudjátok állapitani, még nem lesztek szerelők! ezt nem kioktatásképp irtam, csupán azért, hogy a kis srácokat ne álltassátok mindenféle hülyeséggel, azt bízzák komoly szakemberre mint én! Higyjétek el, nagyon kevés IGAZI motorszerelő van M.O-n! és ezt most nem nagyképűségból mondom de 2őt vagy 3at ismerek... rajtam kívül!
Olyan problémám lenne hogy mi van olyankor ha a gyűrű hamar elkopik. Kb 2-3 hét alatt a kipufogó felőli része elkopott. Karburátor, membrán probléma lehet esetleg nem megfelelő kipufogó?
70es hengerszett.
Szóltam hozzád? Kérdeztelek?
A családoddal foglalkozz, vagy a kedves édesanyádnak panaszkodj, azok a rokonaid.
Tegyél te jobb javaslatot! HADD LÁSSUK micsoda szerelő vagy!
Sziasztok! olvasgattam a fórumon, de nem találtam arra választ, hogy mivel érdemes kimosni a levegőszűrőt. Szerintetek? Rendes mosófolyadékot nem igazán találtam a neten se.
Ez így nagyjából stimmel, mert barátnőmet már be is szerveztem, hogy tartsa nekem a féknyerget amíg én sikálok benne. Mármint a dugattyúk között :D
Akkor ennek valami gondja van. Másik henger pl.
Húzogatja mi?! Erre vóna eszed. De akkor már legjobb ha az egyik ember egy nőstény.....
a gázolaj az amivel a diesel autó megy
nem kell drót a fűzőbe
csak addig amíg átbújtatod alatta, de sok esetben nem is kell drót
a fűző azért jó mert lapos és széles, de a sima vékonyabb madzag is teljesen jó
ha van 2 ember az az igazi 1 tartja és néha ráfúj egy kis féktisztítót a másik meg keresztbe húzogatja
Már tudom, itt máshogy hívják. De az nem tisztításra, hanem kenésre nem?
Köszi! Én legutóbb spárgával próbáltam, de ez a cipőfűzőbe vezetett drót talán erősebben húz.
Az meg mi?...
Sziasztok!
Van valakinek jó tippje, hogy mivel érdemes fékbetét cserénél a dugattyút megtisztítani? Féktisztító spay nem sok hatással van rá. Mivel érdemes dörzsölni ami nem karcolja meg?
Tisztítás nélkül is megpróbáltam visszatolni, de így egy picit fogja a tárcsát, nem csúszkál rendesen (meglepő módon).
Köszi!
Remélem lesz egy hozzáértő segítség de még nem biztos.
Az olaj cserét már végeztem.
De a szelep állítás még nem.