Oké ezt már eddig is tudtuk elsőnek venni kell 4 új gyertyát(szigorúan nyomatékkulcs nélkül belehúzni) aztán venni 4új pipát, utána Józsival, Pistivel, Gyurival és Marissal táv gyógyítani, majd ha jól szét lett baszva a motor elvinni szerelőhöz. Igen szerelőhöz, nem gyurcsókhoz...
Előbb tessék gondolkozni, mint észt osztani.
Pipa-trafó egybe azon a motoron!
arra kíváncsi lennék a tulaj szétbaszott idegállapotba használt e nyomatékkulcsot, mert múltkor is egyik motoron a régi gyertyák nem akartak kijönni, majd 7Nm -nél többel nem lehetett meghúzni az új gyertyákat. Pedig 13Nm -re kell a 10x1 menetűt....
Üdv mindenkinek!
Honda VTR 1000 F motorról lenne szó.
7ezer fölött megtorpan, elmegy az erő. 8-ig nagy nehezen el lehet forgatni, de semmi értelme, mert szinte nem is gyorsul. Rángat kicsit, menne is meg nem is...
Olaj, gyertya, légszűrő cserélve. Szelepek belőve. Gyári dobok. üresen felpörög tiltásig.
Elképzelhető, hogy egy foggal eltettem a vezérlést?
Vagy inkább karbi beállítási probléma?
Köszi a hozzászólásokat!
Lehet, hogy nyitott dob volt rajta "előttem"?
sziasztok olyan problémám lenne hogy honda nx 650 dominator nehezen indul mikor beindul sok erőteljes kék füst jön de mikor bemelegszik akkor pedig semmi esetleg ötlet?
a másik hogy az öninditó teker de viszont néha néha elkapja a motort és pöffen egyet viszont ez kevés h beindítsa nincs folyamatos tekerés az öninditónál szétszedtem már de ott semmi hiba esetleg valami ötlet?
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni! Yamaha DT 125 lc felújjítás után bejáratás közben a motor működése megváltozott.200 km ig szépen ment jól húzott, azután fél gáztól bedadog. Már elég sok mindent kipróbáltam , tömítetlenségek,gyertyák cseréje,viszacsapó szelep csere!Karburátorban üzemanyag szelep volt cserélve mert eléggé el volt kopva de nemtudom mekkora a megfelelő szint. Előre is köszönöm a segítséget!
Higgadj le legelőször. Bármi lehet a gyújtótrafótó tönkremenetelétől a gyertyakábelen át a főfúvóka eldugulásáig. Legelőször az ahhoz az oldalhoz tartozó gyertyapipákat cseréld át majd eredménytelenség esetén vissza. Majd az ahhoz a trafóhoz tartozó két kábelt cseréld fel!
Aztán val.szeg kiderül mi van. A gyújtóelektronika nem lehet, mert akkor az ugyanahhoz a trafóhoz tartozó másik henger sem menne.
És gondolkodj. Mint egy jó nyomozó!
Sziasztok, tudna valaki valami okosat mondani? van egy 2001-es zx6r-em , semmi problémám nem volt vele eddig... tegnap motoroztam vele egy jót , tökéletesen üzemelt... ma pedig beinditom és meglepetésemre az 1-es henger nem megy! hébe-hóba be-be kapcsol, főleg ha egy bizonyos fordulaton tartom (kb 3000) akkor megy, de ha egy picit elveszem a gázt, vagy húzok neki akkor elszáll ismételten... gyertyára gyanakodtam bár nem cseréltem , mert nincs itthon, kéznél , de átcseréltem a 3-as hengerével, de nem változott semmi! a gyertya barna szinű,nem koszos szerintem olyan amilyen lennie kell, de a tövénél ahol a porcelán kezdődik ott sárgás-barnás színüek, mintha meg lenne égetve! valakinek volt már hasonló problémája? :( holnap veszek 4 új gyertyát , kicserélem, de ha nem lesz jó akkor mit csináljak vele :( szétb@asz az ideg :(
Sziasztok!
Olyan problémám lenne hogy mi van olyankor ha a gyűrű hamar elkopik. Kb 2-3 hét alatt a kipufogó felöli része elég szépen elkopott. Karburátor, membrán probléma lehet esetleg nem megfelelő kipufogó?
70es hengerszett. 12-es karburátor. Kicsi lenne a karbi neki?
Előre is köszi!
Nem teljesen értem hogy mi csöpög, mert ha a motor áll, akkor az olajszivattyú nem megy. Max az szokott lenni, hogy az olajszivattyú és a karbi között lévő csőből beszivárog az olaj a motorba. Ilyenkor indításkor füstöl mint a kurva élet. Gyárilag a karbiban az olajbevezető csöcsben egy golyó és egy rugó szokott lenni, ami ezt megakadályozza. Ez a golyó csak akkor nyit, ha nyomást kap az olajpumpából. Volt már rá példa hogy ezt' túlokos' emberek kiberhelték a csöcsből, akkor szokott ilyen probléma lenni. Viszont ez veszélyes a motorra nézve, mert indításkor sok olajat kap, de után míg az olajcső újra fel nem töltődik (ez akár több km is lehet), addig nincs olajzás.
Mibol gondolod hogy a szerelo a szinkronnal tobb uzemanyagot adott a motornak? Mibol gondolod hogy a motor sokat kap? Mibol gondolod hogy a szinkronnak valami koze van a magas fordulathoz vagy akar az uzemanyag mennyisegehez?
Sziasztok! Most vettem egy 2008-as KTM SX-F 450-et.
Szeretném átnézetni és elvégeztetni rajta amit kell...
Ha tudtok megbízható szervizest, kérlek írjátok meg!
Előre is köszönöm!
Sziasztok!
Egy kis segitség kelene egy 125cc blokkot épitek be egy gokartba a vákumos ac-t elég a karburátor és a membrán közé kötni,vagy a membrán után kössem ?
Sziasztok!
Van egy yamaha slider robogóm, amiből a szívócsonk, és a membrán között csöpög a 2t olaj, ha áll a garázsban. Az lenne a kérdésem, hogy szerintetek vegyek új szívócsonkot és membránt, vagy létezik oda valamilyen megoldás hogy ne folyjon? A szívócsonkba van beleültetve egy vékonyka szigetelés körbe, de azt nem lehet kiszedni, más szigetelés nincs a kettő között. Előre is köszönöm a segítséget.
Ha leveszed a pipát és a blokkhoz tartod a kábel végét, akkor 1 cm-ről át kell ugrania a kék szikrának. Ha nem teszi vagy sárga és erőtlen, akkor kondenzátor vagy trafó hiba. A trafó olyat is tud csinálni hogy ha felmelegszik, akkor elfelejti a dolgát. Ilyenkor menetzárlat van, dobd ki a francba.
Helló! fékkar tudtommal nem volt cserélve és az olaj se volt teli töltve.Az olajra gyanakodtam elsőre de az én motoromba is ez az olaj van(most cseréltem)(TL 1000s). Csináltam már olajcserét és légtelenitést autónál motornál egyaránt de ilyet még nem tapasztaltam.Megnézem a fékkart e szerintem gyári.Köszi
Pipa-trafó egybe azon a motoron!
arra kíváncsi lennék a tulaj szétbaszott idegállapotba használt e nyomatékkulcsot, mert múltkor is egyik motoron a régi gyertyák nem akartak kijönni, majd 7Nm -nél többel nem lehetett meghúzni az új gyertyákat. Pedig 13Nm -re kell a 10x1 menetűt....
Honda VTR 1000 F motorról lenne szó.
7ezer fölött megtorpan, elmegy az erő. 8-ig nagy nehezen el lehet forgatni, de semmi értelme, mert szinte nem is gyorsul. Rángat kicsit, menne is meg nem is...
Olaj, gyertya, légszűrő cserélve. Szelepek belőve. Gyári dobok. üresen felpörög tiltásig.
Elképzelhető, hogy egy foggal eltettem a vezérlést?
Vagy inkább karbi beállítási probléma?
Köszi a hozzászólásokat!
Lehet, hogy nyitott dob volt rajta "előttem"?
a másik hogy az öninditó teker de viszont néha néha elkapja a motort és pöffen egyet viszont ez kevés h beindítsa nincs folyamatos tekerés az öninditónál szétszedtem már de ott semmi hiba esetleg valami ötlet?
Aztán val.szeg kiderül mi van. A gyújtóelektronika nem lehet, mert akkor az ugyanahhoz a trafóhoz tartozó másik henger sem menne.
És gondolkodj. Mint egy jó nyomozó!
Olyan problémám lenne hogy mi van olyankor ha a gyűrű hamar elkopik. Kb 2-3 hét alatt a kipufogó felöli része elég szépen elkopott. Karburátor, membrán probléma lehet esetleg nem megfelelő kipufogó?
70es hengerszett. 12-es karburátor. Kicsi lenne a karbi neki?
Előre is köszi!
Szeretném átnézetni és elvégeztetni rajta amit kell...
Ha tudtok megbízható szervizest, kérlek írjátok meg!
Előre is köszönöm!
Egy kis segitség kelene egy 125cc blokkot épitek be egy gokartba a vákumos ac-t elég a karburátor és a membrán közé kötni,vagy a membrán után kössem ?
Van egy yamaha slider robogóm, amiből a szívócsonk, és a membrán között csöpög a 2t olaj, ha áll a garázsban. Az lenne a kérdésem, hogy szerintetek vegyek új szívócsonkot és membránt, vagy létezik oda valamilyen megoldás hogy ne folyjon? A szívócsonkba van beleültetve egy vékonyka szigetelés körbe, de azt nem lehet kiszedni, más szigetelés nincs a kettő között. Előre is köszönöm a segítséget.
Most trofim van, de ez se.
...ezek szerint van tapasztalatod utángyártott pontos precíz termékekkel.