Az egész úgy kezdődött, hogy le volt tapadva. Szétszedtem, összeraktam igol 10 w 60 racing olajjal.-na azóta csúszik akármit csinálok vele. Azóta motul 5100 10w40 van benne. A lamellákon nem volt jelölés,de a nyomólapokat mindegy melyik oldal merre néz?
Segítsetek lécci, tudom, nem motor, de hátha valaki..
2000 évj. Suzuki Stift 1.3 központi befecskendező tekercsének mekkora a hideg egyenáramú ellenállása? az enyém 15kohm környéke, valszeg szakadt, mert nem jön rajta a benya...
és arra mehet direktben a 12V próbára (hogy behúz-e) vagy azon valami szabályozott feszkó van?
Ilyen:
Jártam már úgy egy Honda Cr nél hogy a nyomólap felült a váltótengelyben lévö rúd és csapágygolyóra. persze csúszott a kuplung.A megoldás: kisebb átméröjű csapágygolyó kellett bele mert aki elöttem szerelte elhagyta és nagyobbat rakott bele
Értem de a rugó szabad hossza maximum 32.6 mm lehet, ezek a rugók 30.1 és 30.6 között vannak tehát bőven jók! És a lamellák vastagsága is bőven jó a kopó is meg a lemez is. Mégis csúszik!
Elsö féknyereg teljes felujitáson esett át. Új tárcsa régi betéttel. Feltöltöttem fékfolyadékkal, légtelenitettem. Müködik rendesen, viszont olyan, mintha szorulna egy kicsit a fék. Tolás közben sisegö hangot ad, és bele is mart a tárcsába. Mielött viszaraktam a régi betétet, szépen megtakaritottam, tehát kavics, vagy bármi egyéb nem lehet benne. Nem szorul nagyon, mert könyen forog a kerék, de mégis. Ez majd elmulik, vagy valami nem kerek? Van új betétem is de az annyira vastag, hogy az uj tárcsával nem tudtam berakni, mert annyira paszos, hogy meg sem mozdul a tárcsa, igy maradt a régi betét.
a rugó nyomja össze a lamellákat
amikor húzod a kuplungkart akkor a rugók ellenében old
sufnituning: rugók alá 1-2-3 alátét
ja és kuplungbowden legyen tatalék mert szakadni fog
IGEN TÚLNYÚLTAK, mert húzórugók! A gyár a maximum limitet adja meg ez esetben! Egyébként sajnos nem oldódott meg a probléma. Minden jó mérés szerint mégis megcsúszik. Egyszerűen nem értem mi baj lehet!
És a találkozásnál egy kis gumi lapocska tömít.
Érdekes módon ezt a fiatal szerelő kollégák valahogy mindig el tudják valahová sinkófálni, ezzel beépítve egy rejtett hibát, amitől a motor mindig nálam köt ki.....
2000 évj. Suzuki Stift 1.3 központi befecskendező tekercsének mekkora a hideg egyenáramú ellenállása? az enyém 15kohm környéke, valszeg szakadt, mert nem jön rajta a benya...
és arra mehet direktben a 12V próbára (hogy behúz-e) vagy azon valami szabályozott feszkó van?
Ilyen:
A kérdés a következő:
Elsö féknyereg teljes felujitáson esett át. Új tárcsa régi betéttel. Feltöltöttem fékfolyadékkal, légtelenitettem. Müködik rendesen, viszont olyan, mintha szorulna egy kicsit a fék. Tolás közben sisegö hangot ad, és bele is mart a tárcsába. Mielött viszaraktam a régi betétet, szépen megtakaritottam, tehát kavics, vagy bármi egyéb nem lehet benne. Nem szorul nagyon, mert könyen forog a kerék, de mégis. Ez majd elmulik, vagy valami nem kerek? Van új betétem is de az annyira vastag, hogy az uj tárcsával nem tudtam berakni, mert annyira paszos, hogy meg sem mozdul a tárcsa, igy maradt a régi betét.
amikor húzod a kuplungkart akkor a rugók ellenében old
sufnituning: rugók alá 1-2-3 alátét
ja és kuplungbowden legyen tatalék mert szakadni fog
ebay.com%252fitm%252fsuzuk...
Azt hogy? Talán összeültek nem?
Vagy mennél tovább használják, annál hosszabbak?
Érdekes módon ezt a fiatal szerelő kollégák valahogy mindig el tudják valahová sinkófálni, ezzel beépítve egy rejtett hibát, amitől a motor mindig nálam köt ki.....