Sziasztok. Aprilia RX125 váltójába/kuplungjába milyen olajat javasoltok? Az előírt 2t váltóolajat megeszi... Nem tudom hogy... Próbáltam 4t szintetikus 10w50 olajat is. Azt is megeszi... vagy elégeti. Olyan 50 km alatt egy 3 dl hiányzik belőle.
Szerintetek miért?
Nem akarlak megbántani, de mielőtt elkezdenél ilyen módon hozzászólogatni, inkább tanulj meg helyesen írni...Ércsük...Atya ég. Mindegy építő hozzászólásokat vártam. És ha már gy érted a dolgot, te hogy tesztelnéd a kuplungot? Attól hogy megcsúszik nem biztos hogy kuplungtárcsa, már elnézést. Azt hittem ez egy építő jellegű fórum...
Es ugy ellenorizzuk a kupplungot hogy felpakoljuk 3-ba es csusztatjuk. Ez olyan mintha egy haldoklot kicsi kessel elkezdenel szurkalni hogy adja mar fel hamarabb ne szenvedjen.
Sziasztok! Suzuki ts125x motor blokkjába (váltó,kuplung), tettem putoline 2t-hez való blokk olajat.Ettől letapadt a kuplung teljesen.Szétszed összerak, igol racin 10w60 full szintetikussal, most meg nagy fordulaton állandóan megcsúszik.A kuplung nem valószínű, hogy kopott, mert ha például álló motornál felpakolom 3-ba csúsztatott kuplung plussz nagy gáz, akkor is megfullad. Az olaj okozhat ilyet szerintetek? A gyári előrás shell aadvance 10w40 , csak gondoltam jobbat teszek ilyen minőséggel. Válaszokat előre is köszönöm!
ha rossz vagy felforr a vized, vagy nem melegszik fel a motor, a teljesítményen jelentősen nem ront szerintem, de egyik előbb leírt sem használ a motornak.
És hogy lehet a termosztátot letesztelni hogy jó-e? anélkül hogy kivenném a motorból? A teljesitményen ront ugye ha rossz?
Az ékszijal van még gondom azt mondják csapról kell indulnia nekem ennyire van a csapon jó ez szerintetek?
Aprilia rally lc robogóm van nem mindig csinálja, de néha pl 300métert mentem vele és felment a piroscsikba a hőfokmérö mutatója.
A termosztát rossz csinálhat ilyet?
Gyújtógyertyát hogy lehet szakszerüen kitisztitani?
Mert olyat halottam hogy ha ki égetem háztartási gyertyával akkor tönkre megy.
Üdv. Főtengely vásárlása előtt állok.(Gilera runner 180)Szakik, valaki ?!
Mazuchelli 41 e ft(ÚJ) vagy Malossi MHR 52e (Használt) Mind kettő telisonkás.
Meik lenne a jobb választás ? A mazuchelli tudtommal a gyárival megeggyező főtengelyeket gyárt, anyi külömbséggel, hogy teli sonkás. Meik lenne a jobb választás az újj, vagy a használt? A motorban eddig: Malossi Vari, Malossi Delta kuplung,Sportkipufogo,Sportlégszűrő. Később tervezek egy 172 es hengert és egy 24 es karbit. Vagy ha esetleg valaki tud más "tuning" főtengelyt szivesen halgatom. TOP volt az első választás, de készlethiány van belőlle magyarországon, sehonnan nemlehet rendelni, 2-3 hetet meg nem szeretnék várni. Valaki, meik lenne a jobb ?
Keresek olyan szerelőt akivel tudnék beszélni egy 125-ös Honda Cb felújításáról. Egy kis Cafe Racert szeretnék belőle, igazából blokkra kellene ránézni első körben hogy érdemes-e bele életet lehelni.
Jelenleg külföldön vagyok, ezért email címet írjatok ha kérhetem.
Nos én ma végeztem a quaddal.
105-ös főfuvi kiadta, ha belehajtok egy csík szivacsot a légyszűrőbe már sokall is.
Ettől jobb nem is lehetne.
Még megcsináltam rajta pár apróságot, holnap lecserélem az olajat, és viheti a tulaj.
Próbálj meg hosszabb erőkart szerkeszteni a kuplung oldalon. Úgy elvileg könnyíthetsz a helyzeten, persze korántsem biztos, hogy olyan egyszerűen kivitelezhető mint amint leírtam. De biztos vagyok benne, hogy némi kreativitással orvosolni tudjátok a problémát ! Ha hosszabb a kuplung kulcs, akkor nagyobb erőkarral működteted a kuplungot ergo kevesebb erő kell a pedál lenyomásához.
Első lépés beállítani a megszakító hézagot:
-felrakod az alaplapot és a lendkereket rendeltetés szerűen
-figyelj hogy a lendkerék jól illeszkedjen az az ékre
-anyát meghúzod, de az anya alá kell egy rugós alátét
-elkezded tekerni a lendkereket és figyeled mikor nyit ki a megszakító, egészen addig a pontig mikor már nem nyílik tovább illetve még nem csukódik össze
- itt kell a 0.4mm hézagot beállítani a megszakítónak
-természetes itt szépen erősen de nem megtépve leszorítod a megszakítót.
Majd meghatározod az előgyújtási pontot:
-ha a gyári 50ccm (ill. javító furatai) akkor más gondod sincs mint a lendkeréken található jelölést és a blokkon lévő jelölést összeforgatod. abban a kellene a szikra
-ha ilyen jelölésed nincs akkor tolómérő mélységmérőjével a gyertya helyén meghatározod a felső holtpontot(lendkereket forgatod és nézed mikor van a dugó a legtetején) onnan köbcentitől függően visszamérsz 1,8mm=50ccm; 1,6mm=60ccm; 1,4=70ccm Lendkereket óramutató járásával ellentétesen tekered és persze a lendkeréken lévő jelöléssel párhuzamosan a blokkra is teszel egy jelölést
-most már csak annyi van hogy az alaplapot addig forgatod hogy a megszakító pont akkor kezdjen el nyitni amikor a lendkerék a kívánt előgyújtási pontot elhagyja (tehát akkor még zárva mikor a blokk és a lendkerék jelei összeérnek, de amint elhagyja akármennyire picit is akkor a megszakítónak nyitni kell!
Szerintetek miért?
köszi
Derbi Senda 50-be ha a membrán már nem zár rendesen akkor sokat gyengül a motor?
Bérelj és tesztelj.
Szereléskor nem tesztelni szoktunk, hanem mérni és szemrevételezni.
kérdezni is gondolkozás után kellene
amikor szét volt szedve akkor kellett volna kérdezni, és jól
avval égetheted hetekig
gázon égesd ki az jobb módszer, bár anyuci zabos lesz egy kicsit
Az ékszijal van még gondom azt mondják csapról kell indulnia nekem ennyire van a csapon jó ez szerintetek?
Aprilia rally lc robogóm van nem mindig csinálja, de néha pl 300métert mentem vele és felment a piroscsikba a hőfokmérö mutatója.
A termosztát rossz csinálhat ilyet?
Gyújtógyertyát hogy lehet szakszerüen kitisztitani?
Mert olyat halottam hogy ha ki égetem háztartási gyertyával akkor tönkre megy.
Mazuchelli 41 e ft(ÚJ) vagy Malossi MHR 52e (Használt) Mind kettő telisonkás.
Meik lenne a jobb választás ? A mazuchelli tudtommal a gyárival megeggyező főtengelyeket gyárt, anyi külömbséggel, hogy teli sonkás. Meik lenne a jobb választás az újj, vagy a használt? A motorban eddig: Malossi Vari, Malossi Delta kuplung,Sportkipufogo,Sportlégszűrő. Később tervezek egy 172 es hengert és egy 24 es karbit. Vagy ha esetleg valaki tud más "tuning" főtengelyt szivesen halgatom. TOP volt az első választás, de készlethiány van belőlle magyarországon, sehonnan nemlehet rendelni, 2-3 hetet meg nem szeretnék várni. Valaki, meik lenne a jobb ?
Keresek olyan szerelőt akivel tudnék beszélni egy 125-ös Honda Cb felújításáról. Egy kis Cafe Racert szeretnék belőle, igazából blokkra kellene ránézni első körben hogy érdemes-e bele életet lehelni.
Jelenleg külföldön vagyok, ezért email címet írjatok ha kérhetem.
Köszönöm!
Üdv.:Dani
105-ös főfuvi kiadta, ha belehajtok egy csík szivacsot a légyszűrőbe már sokall is.
Ettől jobb nem is lehetne.
Még megcsináltam rajta pár apróságot, holnap lecserélem az olajat, és viheti a tulaj.
Lecso-nak köszönöm a szakmai segítséget!
Köszi!
Megnézem merre-hogy férnek el a dolgok.
-felrakod az alaplapot és a lendkereket rendeltetés szerűen
-figyelj hogy a lendkerék jól illeszkedjen az az ékre
-anyát meghúzod, de az anya alá kell egy rugós alátét
-elkezded tekerni a lendkereket és figyeled mikor nyit ki a megszakító, egészen addig a pontig mikor már nem nyílik tovább illetve még nem csukódik össze
- itt kell a 0.4mm hézagot beállítani a megszakítónak
-természetes itt szépen erősen de nem megtépve leszorítod a megszakítót.
Majd meghatározod az előgyújtási pontot:
-ha a gyári 50ccm (ill. javító furatai) akkor más gondod sincs mint a lendkeréken található jelölést és a blokkon lévő jelölést összeforgatod. abban a kellene a szikra
-ha ilyen jelölésed nincs akkor tolómérő mélységmérőjével a gyertya helyén meghatározod a felső holtpontot(lendkereket forgatod és nézed mikor van a dugó a legtetején) onnan köbcentitől függően visszamérsz 1,8mm=50ccm; 1,6mm=60ccm; 1,4=70ccm Lendkereket óramutató járásával ellentétesen tekered és persze a lendkeréken lévő jelöléssel párhuzamosan a blokkra is teszel egy jelölést
-most már csak annyi van hogy az alaplapot addig forgatod hogy a megszakító pont akkor kezdjen el nyitni amikor a lendkerék a kívánt előgyújtási pontot elhagyja (tehát akkor még zárva mikor a blokk és a lendkerék jelei összeérnek, de amint elhagyja akármennyire picit is akkor a megszakítónak nyitni kell!