A DT-be csak a Prox ajánlott!
A hajtókar megegyezik a P21-es Pannonia méretével, a funok is ezt használják.
A bronzkosaras karokkal csak negatív tapasztalatokat olvastam anno.
Ha megtartósra lesz, ne sajnáld a minőséget, meg a pénzt!
Amúgy tök egyszerű kiszámolni, mekkora első lánckerék kell hozzá.
Egyismeretlenes egyenlet, asszem 8.-os anyag.
Adott a lánckerekek fogszáma, plussz a fordulat 100km/h-nál.
Érteni mire akarok kilukadni?
Sziasztok! T.K.R.J. termékekkel kinek milyen tapasztalatai vannak? Konkrétan Yamaha Dt 125-be kéne hajtókar. Annyit én is láttam, hogy az alsó tűgörgő bronz míg pl. a Proxnál ezüstözött.
A tű meg a réz henger egyszerre jön kifelé és befelé is. Ha jól emlékszem, akkor a tűt elvileg vissza lehet nyomni a réz hengerbe, egy rugó ellenében. Ha a tű hegye a műanyag házhoz képest legalább 4-5 mm-t mozdul, akkor már jó. A beállítást úgy tudod megoldani, hogy a műanyag hengeres rész általában menetes. Kifelé és befelé is tudod csavargatni.
Megnéztem a Honda EVE robogó szivatóját, ezeket mértem amik a képen vannak. Eddig két helyen úgy néztem, hogy csak a tűnek kell kifelé jönnie, a vastagnak nem. Most hogyan van? Jól működik?
Sziasztok!
Szeretném megkérdezni, hogy érdemes-e a lánckerekek cseréjével fordulatszámot csökkenteni. Egy 250-es, egyhengeres, négyütemű, 21 lovas gépről van szó. Teljesen megfelelő nekem a teljesítménye, csak az zavar, hogyha 100 fölött szeretném használni a gépet, akkor már 7000-ig kell pörgetni 5. fokozatban. Kb egy ezressel szeretném csökkenteni a fordulatszámot. Kérdésem, hogy nem lenne ez nagyon megterhelő a motor számára? Gondolom a mérnökök nem véletlenül tervezték a motort olyanra, amilyen.
Miert nincs még mindíg ereje? Aprilia rx50 Minarelli am 6. Most lettek cserélve főtengelycsapágyak uj henger, hozzávaló dugattyú. Az uj henger nagyobb is mint az eredeti (uj henger 49mm)
De még mindig nincs akkora ereje mint egy 80 ccm eshez kéne... Sőt ötödikbe kis emelkedőn már fel se kapcsolom mert csak lassul. Min állítsak? gyújtás, karburátor(14 milis), más gyertya? Direkt nem huzom nagyon mert bejáratós... de már most érezni hogy gyenge.
benzinszivattyú, szerintem, az produkál ilyet. 9-10 e fordulatra már nem nyom elég kaját. az meg hogy néha megy néha nem, arra utal, hogy haldoklik. mindenképp méresd meg.
De ha rozsdás a tank akkor az is lehet, hogy csak a szűrő van tele dzsuvával. az is okozhat ilyet.
Szaisztok!
Van esetleg ötlete valakinek, hogy miért rángat a motor (srad 750 injektoros) 9-10 ezres fordulat felett? Onnantól kínkeservesen rángatva küzdi magát felfelé. Az esetek 10%-ban viszont egyáltalán semmi gond, megy, mint az álom.
konkrétan nagyobb gázadásra befullad, ha nem zár ugy ahogyan kellene. Robogónál tapasztaltam ezt, nem vagyok hivatásos motorszaki, ne kövezzetek meg :)
Sziasztok!
Nagy segítségre lenne szükségem. Próbálom rövidre fogni. Vettem egy Yamaha DT 50 MX motort, fellelt állapotban, hazahoztam beindult, járt de nem prögött fel, kiderült szimeringes. Széthúztam a blokkot, összes csapágyat szimeringet kicseréltem benne, majd összeszereléskor a gyűrű elpattant, ezért a hengerfal mérete alapján vettem hozzá egy pár gyűrűt, összeraktam szépen szorult benne, nem lötyögött, nagyon szép kompressziója van nagyon nagy szikrával, és még féktisztító folyadék hengertérbe való fecskendezésével sem ígér semmit, sőt tolásra sem röffen egy pillanatra sem. Mi lehet a probléma?
Köszönöm a rengeteg építő hozzászólást, egy újabb szétszedésnél kiderült, hogy a kuplungrugók 1 mm-t túlnyúltak a gyár által megadott maximum limiten...
A hajtókar megegyezik a P21-es Pannonia méretével, a funok is ezt használják.
A bronzkosaras karokkal csak negatív tapasztalatokat olvastam anno.
Ha megtartósra lesz, ne sajnáld a minőséget, meg a pénzt!