Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

sziasztok, holnap a simsonon gyujtást állitást kéne csinálnom, + tudná vki mondani , hogy felső holtpontól visszafelé hány milliméter a pontos gyujtás időpont?
Tudtok élni apukám világa pont húúúúú 89.5
gyertya is szív, motor is szív, ti is szívtok....
Ez nekem egy napra sok
Helló.
Köszi a választ. Kicsit összetettebb a dolog.
Nagy nehezen elindítom, kb negyed gáz kell.
Nincs alapjárat, teljes gázt húzva picit nehezen felpörög, ezt eljátszva 3x megjön az alapjárat, és teljes gázra egyből kipörög szépen. Ilyenkor elmegy alapjáraton sokáig, majd leáll. Ha egyből indítok akkor könnyen indul. Kb 5perc után kezdődik elölről, kb 3x nekihúzom és jó. Levegő csavar jól reagál, azt be is tudtam állítani.
Felülről 2. Rovátkában. Levegő csavar 2, 5 fordulat kint.
Nekem az a gyanúm hogy tele van olajsárral a kipufogó, az csinálhat ilyet?

Köszi
Sziasztok!
Elnézést, hogy ide teszem fel, de reménykedem benne, hogy itt vannak értelmes és hozzáértő emberek. Az a probléma, hogy édesapán egészségi állapota megromlott és fájdalmat okoz neki a kuplung benyomása. Egy kis fiat panda 1.3-as dízelt hajt. Szerintetek, hogy lehetne megoldani, hogy puhább legyen a kuplung?(bovdenes mechanizmus)
Előre is köszönöm!
Akit megbántottam az autós témával, attól elnézést kérek!
Legutóbbi szívás: gyertya tiszta benzin volt, henger alig ment 9-es kompreszióval. Azt hittem sokat kap, már a szivatót is kikötöttem, pedig csak falsot szívott.
azt hol csonknál szívhat,tömítésnél?
Így olvasván sokall alapon.
Kicsit szegényíts hozzá a keverék csavarral, már ha van rajta.
Általában levegőt szabályoz, ha kifelé tekersz rajta, szegényíted a keveréket.
Akkor nem fog bekajálni és leállni, meg talán javul a gázreakció.
Elfelejtettem írni, hogy a gyertya egykét kör után elég szép volt. Amikor először indítottam az elején a kipufogó elég rendesen füstölt, és folyt valami belőle.
Kipörögni nem mindig tud, kicsit tornáztatni kell alapjáratról. Egyből full gáz nem megy.
Sziasztok!

Van nálam egy ismerősöm Honda Eve 50 robogója. A karburátorát kipucoltam teljesen, mindenhol átlátni a furatokon.
Mégis azt csinálja, hogy beindítom bemelegítem, beállítom az alapjáratot. Szépen pöfög egyszer csak leáll, utána fél gázzal indul csak és kicsit túráztatni kell. Hidegen még nem próbáltam hogyan indul. Az akksija elég hamar lemerül a sok indítástól, holnap megmérem, hogy nem-e az merül alapjáraton, és azért áll le.

Köszönöm a segítséget!
váltóba még lehet okosság, a dt is nehezen váltott, valami grafitos trutyi ment az olaj mellé és sokkal jobb lett
de a motorba ahol azért keményebb dolgok vannak nem elég egy pl teflon cucc ami 300fokon már olvadozik, és ugye hozzá sem lehet érni a serpenyőben a villával mert felkarcolja, de a gyűrű nem vakarja le a henger faláról ahová tuti jól feltapad mer olajos
aztán ezektől a beépülő karámiaporokról már ne is beszéljünk
Nos, én annó a metabond-ot próbáltam. Akkoriban még Skoda 120-asba öntöttem. Kapott a váltó is belőle. Azt tudni kell, hogy volt a váltónak egy olyan hibája, hogy a 3-ast nehezebben vette. A metabond beöntése és pár 10 km után határozottan jobb lett. Szebben vette a 3-ast és csendesebb is lett a váltó. Én csak ennyit tudok róla mondani. Csakhát 250 ml durván 10 eFt. Nekem ennyit nem ér.
Ez az igazság! Mint a villamos áram fázistolását "javító", a -Cosinus Fi-t javító kütyük amik a termetes fázisjavító kondenzátor helyett lennének természetesen jó pénzért!
Jah köszönöm a tanácsokat, ismerem ezeket, de valahogy a 4T nem úgy reagál mint egy 2T a változtatásokra.
120-as főfuvit kapott.
Így élesbe....
De most már sokall, mert pont kifogyott a benzin, és akkor vette szépen, s le is forgott.
Na majd holnap folytatom, mert már utálnak a szomszédok.....
MAX pár másodpercig, nem fél percig. Ha jól tudom volt valami gond a prolong-al és újabban gnolorp-ként árulják (olvasd el visszafele). A régi tv reklámjában konkrétan az volt, hogy egy autó olajába prolongot és homokot tettek (az olajbetöltőn keresztül) "És a motor még mindig tökéletesen jár köszönhetően a professzionális prolong motorolajadaléknak..." Csak azt nem mutatták, hogy meddig járt szerencsétlen motor. Ha ingyen adnák sem kéne. Prolongék biztos rájöttek valami szenzációs áttörésre, amire "hülye" Castlolék és egyéb nagy nevű gyártók nem jöttek rá mert nem értenek az olajgyártáshoz prolongékkal szemben, na persze. Szerintem csak parasztvakítás, de mivel sose használtam lehet tévedek. Mondjuk abból is látszik a "minősége" , hogy topshop jellegű reklámban nyomatták/nyomatják. Szerintem.
hello
jó a marketingje ezeknek a dolgoknak de többnyire többet ártanak, mint használnak. ha annyira jó lenne akkor ezek az adalékok benne lennének gyárilag a motorolajokban. erről regényt lehetne itt írni de inkább csak néhány gondolat
az olajadalék fejlesztő cégek amikből igen kevés van dollár milliókat ölnek fejlesztésbe de egy kis cég a garázsban felfedezi a tutit (persze)
az adalék olyan okos és intelligens, hogy pontosan ki tudja választani hova és milyen vastag rétegben kell felrakódnia
a kedvencem a hengerfalra felrakódás, a hónolás meg az ördögtől való.
arról már nem is beszélek, hogy a legtöbb zsírsav bázisú ami azonnal tönkreteszi a motorolaj kémiai egyensúlyát. kamu az egész igazából. olyan minta fogyasztáscsökkentő csodaszerek csak ezt nem fogod/tudod ellenőrizni. a legjobb esetben nem csinál semmit és ez a legjobb eset normál, utcai körülmények között. a versenycélú adalékok más lapra tartoznak de ott nem is a hosszú élettartam a cél.
nem mint laikus mondom ezt, ez a munkám.
Köszi szépen
hello
http://www.kawasakiszerviz.hu/...
neked a japán epc kell, alatta le van írva minden, hogy kell használni. keresd meg mindkettő gyári számát. h egyezik akkor egyezik, ha nem akkor okkal nem.
Hát, az valóban ölég kevéske. Próbáld befogni a légszűrőt kissé, ha javul, akkor kevesell. Ha pedig elzárt benzincsappal elkezd javulni, akkor sokall....
Még tavaly én is találkoztam egy kínai quaddal, ami hasonló jelenségeket produkált. Tettem bele nagyobb fúvókát, már érződött az elégetlen benzin szaga a füstben. Végül másra már nem tudtam gondolni, hogy hengerfej probléma lehet. Szétbontva beigazolódott a gyanú, a vége egy komplett motor felújítás lett. Közben derült ki, hogy a vez. tengely csapágya is szét volt hullva, az olajszivattyú is beteg volt eléggé.
Köszönöm.
Az is tiszta, működik szelel faszául.
88-as főfuvi van a 30-as karbiban, vettem hozzá 80-ast, de ugyanaz a jelenség.
Nekem az a furcsa, hogy gyárilag egy 30-as karbiban létezhet a 88-as főfuvi?
Én túl kicsinek találom, nos a 80-as főfuvival nem érzek különbséget, szűrővel ill. nélküle.
Szerintem alapból kéne bele egy 120-as, vagy nagyobb.
Én vagy 3 éve adtam el ezt a quadot, s valami jóképű szerelő busztatta..
De nem jutottak vele zöldre, úgy vélem beleépítette a hibát, s azért nem használták eddig.
Középtől fullad meg csattog ez a retek, s hullámozva mászik fel, majd most érezhetően mintha elfogyna az anyag mindenhonnan, s leáll teljesen.
Úgyhogy így végiggondolva inkább kevesel.
Most jöttem fel, hogy valami támpontot keressek a neten, hátha találok valamit főfúvókát illetően.
Sziasztok én érdeklődni szeretnék ,hogy mit gondoltok az olaj adalékokról. Nem azért csak kíváncsi vagyok a hozzá értők véleményére is mert engem a Pesten a tuning kiállításon győzködtek , hogy egy nano réteg vastag meg hogy ha nem motorozok egy hónapig akkor minden olaj vissza folyik a kartelba és indításnél kb fél percig kenés nélkül jár a gép? ja az adalék neve . prolong aszem. Szóval van értelme vagy csak + 5000 ft köszi forman
Sziasztok.
Lenne egy kérdésem.A zx6r 98 as vezérműlánc feszítője az ugyan olyan mint a zx9r 98 asé nem?

köszi
Szerintem is a gomba szar, de ha valaki ennyire köti az ebet a karóhoz, nem szoktam foglalkozni vele. Majd rájön. Te viszont olyat mondasz, ami kizárt, hogy az legyen a baj. Szerintem. Azért jeleztem.

A másik dologra: nézd meg a karbi szellőző rendszerét, a szellőző cső végéig.
Ha rossz helyen van a levegő buborék, és közvetítő szerepet lát el, biztos vagyok benne, hogy nem ugyanakkora nyomással adja át a nyomást, mivel összenyomható.
Nem fogok vitatkozni, csupán ötletet próbáltam adni egy olyan tagnak, aki sajnál 2500.- Ft-ot egy másik gombára, hogy lepróbálja valóban az -e a hiba.
Vagy átalakítsa mechanikusra, mint azt többen is leírtuk neki.
Igen vannak ilyen emberek.
Napok óta pötyög, konkrétan szarva arra a retekre, hogy mi is van vele, vagy elhárítsa a hibát az általunk leírt módokon.
Én is írhatnék akár óránként kérdéseket, mert egy gyakorlott szerelőt is érhetnek kérdések, elfoghatja a tanácstalanság, de inkább megpróbálja az ember használni a szürkeállományát, s rájönni a hibára mintsem feküdni a gép előtt, hátha valaki megadja a választ, s talán eljön megjavítani is.....
/Szerintem neked- neki kéne tippeket-ötleteket adni, nem azt figyelni, hogy ki milyen balga tanácsot ad./
Megyek is, mert vár 2 gép a garázsban, egy Mala Grizzly-ez esetben már készen, és van egy 200-as kínai quad, amit erősen lelakott a tulaja.

Jah ha már a kérdéseknél tartunk.
Szerinted mitől sokallhat a quad felső tartományban, ha eddig jó volt, ezzel a főfuvival, ezzel a szűrővel?
A szűrő újra cserélve, mégis sok az anyag felül.
A szűrőt lerúgva is sokall még de nem annyira.
Előtte minden fasza volt, most mégis vissza kell fúvókáznom.
Kellő a benzinszint magasság, 1 óra alatt sem folyik túl nyitott csapnál, minden fúvóka tiszta, az összes csatorna szelel.
Gyári fúvóka, kaliberrel mérve nem kopott.
Na érthetetlen ugye?