én szoktam cserélni amikor egy kicsit kopik
vagyis 2 első lánckereket használok el egy szettel, mindig csereberélem
evvel van aki egyetért van aki nem, de úgy vettem észre tovább bírja a szett
igaz én nemigen kezelgetem, a kicsiken 6-8 ezer után már csere érett a szett
Már elvitték......... csak azt nem tudom hogy ilyenkor kötelesek-e megcsinálni......... vagy milyen lehetőségem van azt se tudom hogy ők baszták el vagy simán valami elfáradt a blokkban fog sincs
Örülnék pár öreg róka ha mondana nekem valami okosat.
2004 es r1 4200 km tegnap hoztam haza szelephézag ell + olajcsere volt szakszervizben, és tegnap vidáman motorozok elkezdtem gyorsulni és olyan 12 ezer fordulatnál hirtelen elmegy a motorbol az ero elég érezhetően, illetve a blokkja nem jár szépen.
Megálltam megnéztem kipufogó puffog nagy levegőket dob ki viszonylag ütemesen. Motorja nem zajos, pufobol nincs elszineződött gáz, szintelen mind eddig korábban.
Ma reggel gondoltam beinditom hidegen és megtapogatom a leömlő csöveket hogy esetleg az 1ik nem-e hideg és nem mindegyik henger működik.
Aztán gondoltam lehet rossz benzin egyébként 100 neo volt, lecseréltem shell 100 ra de nincs változás.
Kivittem a gépet hátha az uj benya rendbe teszi de mikor gyorsultam vele úgy 12000 ig és motorfékkel lassultam azt éreztem, hogy valami elkezt hangosan kerregni a blokkbol, de mire megálltam elmult és újra jött a régi puffogás.
A hangja jelenleg eléggé hasonlít a v2 hoz, vagy big-bang hez esebe még rángat is indulásnál.
én tuti oldalára lökném a motort ha így kínlódna
a bubi nem szeret lefelé menni, a kapcsoló meg pont felül van
bár amikor a husky fékeit takarítottam avval semmi gond nem volt, pedig annak is a tetején van
A kapcsolónál légteleníts!
Ha minimális a levegő a rendszerben, sajna a hidraulikus kapcsolók már nem működnek.
Fékhatáson nem észlelni, de ez már így nem dolgozik.
És általában ott áll meg a levegő, ahol a kapcsoló van.
Annak a lazításával légtelenítsd a főfékhengert, gondolom az a legmagasabb pont.
De tényleg megbízhatóbb a mechanikus, nemhiába az összes nyugati verdán az van, nem a Trabant-Wartburg technika....
Csak az a baj, hogy már 0,1 bar-nál kapcsolni kellene! nekem az öreg CBX-en mechanikus a féklámpa de még nem fékezek csak rálépek a pedálra és már gyullad a lámpa.
Nem de amit vettem az 100%-ban jó ki próbáltuk
Az van ráírva, hogy 5 bar nyomásnál kapcsol. Azon gondolkoztam, hogy az lehetséges-e hogy a karmantyú még az olajat tolja annyira hogy a fékpofákat összenyomja fékezi is a motort de már kopott annyit hogy 5 bar nyomást nem produkál mert átenged?
Na sziasztok.
Nagy izgalommal vártam hogy megérkezzen a gyújtás,de minek....ki akarnam cserelni erre nem jo az állórész nem megy bele a lendkerékbe.... :@
vagyis 2 első lánckereket használok el egy szettel, mindig csereberélem
evvel van aki egyetért van aki nem, de úgy vettem észre tovább bírja a szett
igaz én nemigen kezelgetem, a kicsiken 6-8 ezer után már csere érett a szett
http://www.kephost.com/images4...
Jaj elkéstem 11napot a hozzászólásommal.
Már elvitték......... csak azt nem tudom hogy ilyenkor kötelesek-e megcsinálni......... vagy milyen lehetőségem van azt se tudom hogy ők baszták el vagy simán valami elfáradt a blokkban fog sincs
Ha igen vidd vissza nézzenek rá ők.
Tippem lenne 1-2, de kár vaktában találgatni....
Gondolom szakszerviz volt számlával akkor meg bátran menj vissza hétfőn...
Örülnék pár öreg róka ha mondana nekem valami okosat.
2004 es r1 4200 km tegnap hoztam haza szelephézag ell + olajcsere volt szakszervizben, és tegnap vidáman motorozok elkezdtem gyorsulni és olyan 12 ezer fordulatnál hirtelen elmegy a motorbol az ero elég érezhetően, illetve a blokkja nem jár szépen.
Megálltam megnéztem kipufogó puffog nagy levegőket dob ki viszonylag ütemesen. Motorja nem zajos, pufobol nincs elszineződött gáz, szintelen mind eddig korábban.
Ma reggel gondoltam beinditom hidegen és megtapogatom a leömlő csöveket hogy esetleg az 1ik nem-e hideg és nem mindegyik henger működik.
Aztán gondoltam lehet rossz benzin egyébként 100 neo volt, lecseréltem shell 100 ra de nincs változás.
Kivittem a gépet hátha az uj benya rendbe teszi de mikor gyorsultam vele úgy 12000 ig és motorfékkel lassultam azt éreztem, hogy valami elkezt hangosan kerregni a blokkbol, de mire megálltam elmult és újra jött a régi puffogás.
A hangja jelenleg eléggé hasonlít a v2 hoz, vagy big-bang hez esebe még rángat is indulásnál.
Ha valaki tudna okosat megköszönném!
Köszi
a bubi nem szeret lefelé menni, a kapcsoló meg pont felül van
bár amikor a husky fékeit takarítottam avval semmi gond nem volt, pedig annak is a tetején van
Ha minimális a levegő a rendszerben, sajna a hidraulikus kapcsolók már nem működnek.
Fékhatáson nem észlelni, de ez már így nem dolgozik.
És általában ott áll meg a levegő, ahol a kapcsoló van.
Annak a lazításával légtelenítsd a főfékhengert, gondolom az a legmagasabb pont.
De tényleg megbízhatóbb a mechanikus, nemhiába az összes nyugati verdán az van, nem a Trabant-Wartburg technika....
Az van ráírva, hogy 5 bar nyomásnál kapcsol. Azon gondolkoztam, hogy az lehetséges-e hogy a karmantyú még az olajat tolja annyira hogy a fékpofákat összenyomja fékezi is a motort de már kopott annyit hogy 5 bar nyomást nem produkál mert átenged?
Nagy izgalommal vártam hogy megérkezzen a gyújtás,de minek....ki akarnam cserelni erre nem jo az állórész nem megy bele a lendkerékbe.... :@